Bekijk originele versie : Oproep!!!
> OPROEP!!!!!
>
>Wel Machteloos ,,,,,,maar niet HOPELOOS
>
>Om onze stem te laten horen aan de kamerleden,
>Hebben wij uw hulp nodig
>
>Laten wij MENSEN ervoor zorgen dat onze regering onze troepen uit Irak terugtrekt.
>Ons leger is daar zonder gegronde redenen.
>
>Omdat onze Nederlandse troepen niet in staat van verdediging van Nederland naar Irak zijn gegaan,maar op aandringen en onder leiding van de Verenigde Staten….
>Zijn wij van mening dat ze daar onterecht zijn
>
>Laten wij Mensen proberen om er een einde aan te maken tegen de oorlogs misdaden en de onmenselijkheden. Zonder uw steun lukt het niet!!!!
>
>Laten wij daarom ons verzamelen aanstaande vrijdag in Den haag bij de tweede kamer om onze stem te laten horen……..
>
>EEN DAAD VOOR DE MENSHEID EN TEGEN DE MARTELINGEN!!!!!!!!!!!!!
>
>Initiatiefnemers*Moslimvrouwen
> *Stichting promotie in Venlo
> *De jongerenkerk te Venlo
>
>> Neem gerust contact op met een van onze initiatiefnemers\
Omaima Korz Promnl@hotmail.com
Maaike Fenzar Imaan1211@hotmail.com
of
Souad Aouragh Oegt_Souad@hotmail.com
>
Azzzizzz
26-05-2004, 11:19
Origineel gepost door Mouny
[B]> OPROEP!!!!!
>Laten wij MENSEN ervoor zorgen dat onze regering onze troepen uit Irak terugtrekt.
Onze Regering????
sinds wanneer luister de regering naar de autochtone bevolkingsgroep..., om daarna nog tijd en zin over tehouden om naar de allochtonen te luisten...
luisteren en doen wat de amerikanen zeggen, is een dagtaak.
Origineel gepost door Azzzizzz
Onze Regering????
sinds wanneer luister de regering naar de autochtone bevolkingsgroep..., om daarna nog tijd en zin over tehouden om naar de allochtonen te luisten...
luisteren en doen wat de amerikanen zeggen, is een dagtaak.
Als iedereen zo pessimistisch als jij blijft denken komen we natuurlijk nergens.....
Azzzizzz
26-05-2004, 12:49
Ga ermaar vanuit dat we nergens komen.
ik kan je dat voor de volgende 25 jaar zelfs garanderen!!!
IkBenSaliha
26-05-2004, 12:51
Leef van dag tot dag.... Leef Incha Allah volgens de islam!!
ewa safi, wij hebben daar nix over te zeggen, leeef je uit nu je nog ba3da een plekje hebt waar je kunt leven....
en zoals saliha al zij.... leef ook van dag tot dag... alles wat in buurlanden of ergens anders in de wereld gebeurd boeit me echt niet meer, politiek walg ik van... je mening haalt niets uit.... demonstraties helpen niets...
het uur is nabij, zo moet j denken... alles gaat volgens planning van ALLAH, ......jou of mij mening... het feit zelf... niets brengt wijzigingen...
arabische liga haalt al nix uit , laat staan een paar leden van deze m.nl
PEACE!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.