Bekijk originele versie : voor de dames........
sexywoman
25-05-2004, 23:49
Wie doet zijn BH uit met slapen of houden jullie hem gewoon aan?
Is het trouwens slecht voor je om met bh aan te gaan slapen?
najlae_tanger
25-05-2004, 23:51
Je kan 'm beter uit doen
Maar k vind 't fijner als ie aan is
Ik slaap liever zonder, verdraag niet zoveel kleren als ik slaap! :glimlach:
ik zou zeggen doe uit die BH, en laat ze maar lekker los komen, ik slaap liever ook zonder mn onderbroek :D (maar wel in een traningsbroek naruurlijk) :D gewoon dan voel ik me lekker vrij :D
Krik_Fit
26-05-2004, 00:00
Origineel gepost door sexywoman
Wie doet zijn BH uit met slapen of houden jullie hem gewoon aan?
Is het trouwens slecht voor je om met bh aan te gaan slapen?
zo een sexywomen als jij mag hem besy uit doen hoor
Doe je bh uit als je gaat slapen. Een bh zit meestal niet lekker als je in bed ligt. Bovendien hebben je borsten niet 24 uur per dag steun nodig. Ook borsten willen wel eens ontspannen!
Krik_Fit
26-05-2004, 00:05
Origineel gepost door AdamX
Doe je bh uit als je gaat slapen. Een bh zit meestal niet lekker als je in bed ligt. Bovendien hebben je borsten niet 24 uur per dag steun nodig. Ook borsten willen wel eens ontspannen!
als ze mij 5 € geven dan houd ik ze de heledag voor ze beet..
Origineel gepost door Krik_Fit
als ze mij 5 € geven dan houd ik ze de heledag voor ze beet..
ik doe het gratis en bovendien zijn mijn handen groter, warmer en zachter..... :ego:
jij mag wel haar bh vast houden :D
Krik_Fit
26-05-2004, 01:14
ik doe het gratis en bovendien zijn mijn handen groter, warmer en zachter..... :ego:
jij mag wel haar bh vast houden :D
marokkaanse vrouwen houden niet van grote handen maar meer van die fijne kleine zachte handen zoals de mijne ;)
ik wil die bh wel vast houden alleen maar als ie niet naar zweet ruikt.
marokkaanse vrouwen houden niet van grote handen maar meer van die fijne kleine zachte handen zoals de mijne ;)
ik wil die bh wel vast houden alleen maar als ie niet naar zweet ruikt.
ik weet zeker dat de marokkaanse vrouwen namens wie je nu spreekt het niet eens met je zullen zijn :D ze hebben toch liever mijn grote zachte teder handen die elke vorm van een borst kan vast houden en goed masseren :stout:
houd jij maar die Bh vast zoals ik zei en zweet kan ook lekker erotisch ruiken :D
Krik_Fit
26-05-2004, 01:27
Origineel gepost door miss_mocro555
IK slaap zelf ook zonder bh want k vind het ook lekkerder zitten als ik hem niet meer aan heb majah k heb ook zoiets gehoord dat het slegt is.
maar k vind zonder beha veel lekkerder slapen.
kusjes salima
uit onderzoek is gebleken dat het niet goed voor je is.maar wat het
precies was weet ik niet meer ik zou het wel kunnen gaan opzoeken.
maar daar heb ik nu even geen zin in.ik heb zin om wat borsten vast te
houden nu...:p
het is helemaal niet slecht voor je, jou borsten moeten juistaf en toe lekker ontspannen, tenzij je ze genoeg masseert :stout:
Krik_Fit
26-05-2004, 01:29
ik weet zeker dat de marokkaanse vrouwen namens wie je nu spreekt het niet eens met je zullen zijn :D ze hebben toch liever mijn grote zachte teder handen die elke vorm van een borst kan vast houden en goed masseren :stout:
houd jij maar die Bh vast zoals ik zei en zweet kan ook lekker erotisch ruiken :D
ah wel nee AdamX of mag ik je bij je voornaam noemen? ;)
ze hebben liever van die mooie verzorgde handjes waar je ze mee kan strelen ;)
en wat die zweet betreft daar word ik absoluut niet opgewonden van :)
ah wel nee AdamX of mag ik je bij je voornaam noemen? ;)
ze hebben liever van die mooie verzorgde handjes waar je ze mee kan strelen ;)
en wat die zweet betreft daar word ik absoluut niet opgewonden van :)
dat laten we dan maar aan hun over om datzelf te bepalen:D
toch dames :stout:
nou ik hoef geen groe handen...liever gewoon NORMAAL....maar slapen met bh is niet fijn vind ik...ik doe ze mestal uit als ik ga slapen...ze gaan heus niet hangen of zo...ik doe het al jaren zonder (in bed) en dat bevalt me wel beter zo... en heren....alleen mijn man mag mijn borsten vast houden...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.