Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help belgischede-route

sweety_sweety
07-09-2009, 15:52

hallo mensen, ik heb een vraagje over de belgische-route want ik heb een vriendin in belgie wonen en ze is pas bevallen en wilt daarom haar man binnenhalen daarvoor heeft ze het geprobeert ma het lukte niet en nu wilt ze et weer proberen ma verder werkt ze niet ze heeft nu dop ik zou graag willen weten hoe en waar ze kan regelen om alsnog haar man binnen te halen want heb ook gehoord dat et makkelijk kan als ze een kind van hem heeft ik hoop dat jullie me wat info kunnen geven alvast bedankt

Samiaaaa
07-09-2009, 16:02
om haar man binnen te halen, moet ze hem zien binnen te krijgen via een visuim... iemand die in haar omgeving vast werk heeft??? dat ze zo hem kunnen binnehalen???

sweety_sweety
07-09-2009, 16:16
is dat makkelijker dan en als ze dan zelf de aanvraag opnieuw doet en nu ook omdat ze een kind van hem heeft is et dan niet makkelijker???

Samiaaaa
07-09-2009, 16:18
is dat makkelijker dan en als ze dan zelf de aanvraag opnieuw doet en nu ook omdat ze een kind van hem heeft is et dan niet makkelijker??? ze werkt niet!!! :( dan kan ze niemand binnehalen!!! Geloof mij via iemand anders moet ze het proberen, en liefst dan trouwen voor het visuim verloopt anders is ze da vader van haar kindje weer kwijt :( !

Missemsem
07-09-2009, 16:24

Wow... Waarom zo'n haast met kinderen krijgen, als ze de rest nog niet op rit heeft??

sweety_sweety
07-09-2009, 16:27
idd heel erg dom ik heb gehoord dat et in brussel makkelijker gaat ook al werkt ze niet maar goed et is nu gebeurd mja nog bedankt voor info

wedding.planner
07-09-2009, 18:13
probeer gemeente schaarbeek is een hele goede gemeente maar ze zal eerst een trouwakte moeten hebben zonder akte gebeurd er niks