Bekijk volle/desktop versie : Steunen jullie de nieuwe cd?



17-11-2002, 12:45
Een vraagje voor de mensen?

Steunen jullie de nieuwe dubbelalbum van Tupac "Better dayz" nu Nas En Jay-z er ook op gemist staan?

Mijn antwoord totttttaaaaaal NIET dus.
Ja en waarom denk je dang? Omdat, Nas die dist en shit en sowieso jay-z en Nas met tupac dat is toch geen combinatie 2 neppe rapperz met de master neeeee dat kan niet
dan is net zoiets als spugen op zijn graf weetje

17-11-2002, 13:23


Mee eens kardash, ik ben hier pas nieuwe, maar dat doet er niet toe, maar gelijk heb je, twee rappers die met de meester moeten of mogen rappen

17-11-2002, 13:50
JayZ staat er niet op vriend...alleen Nas...vlak voor 2pac's dood hadden ze die soortige ruzie tussen jun bijgelegd...maakt mij dus niets uit of Nas erop staat...hij staat trouwens op een remix van Thugz Mansion

17-11-2002, 13:51
jun moet hun zijn...

17-11-2002, 13:53


o oke bedank voor de informatie smoothscorpio

17-11-2002, 13:54
als nummer goed is luister ik hem wel. Mij interesseert het niet of ze ruzie, relatie of wat dan ook hadden. Door cd niet kopen zal je alleen jezelf ermee hebben.

Groeten

18-11-2002, 00:09
Weetje wat ze doen die k anker leiers die mensen die de platen uit brengen ze kijken alleen naar die doekoe ewa zoiets als respect bestaat ook nog in de hiphopwereld weetje ze spugen gewoon regelrecht op de graf van tupac zonder grap als ze echt respect voor hem hadden dat stond er geen nas op klaar dat is mijn mening

ewa Peace tallah