Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : race tegen kilos.

Pagina's : [1] 2

missmaya
25-05-2004, 21:25

Dag, Algemeen bekend, sportschool, minder eten en meer bewegen....maar zeg nou is eerlijk, wie doet dat en houdt zich eraan??? dat kennen we allemaal al, dit is bedoeld voor mensen die dat stadium al hebben gepasseerd en iets willen wat wel vol te houden is en zeker op kort termijn resultaat levert.Dus kiezen deze voor alternatief, en als sommige mensen dit hopeloos vinden, hebben zij pech. ik zit dit jaar in ieder geval, LET OP: in bikinni op het strand in agadir. Gaan we zien wie dan hopeloos is! hihihihi. groetjes, missmaya

C_warrior
26-05-2004, 00:13
Vrouw Get a life, zit je alles te proberen om die paar weken met je big ass in je bikini te zitten in agadir. Nou we hebben allemaal onze eigen manier van lol maken. You need some help :jammer:

Asiaake
26-05-2004, 00:16
Allah y hdiek!!!! Schaam je je niet om bloot te lopen en ik zeg BLOOT want wat is er zoooo bedekt aan een bikini???? Wauw wat heb je veel respect voor je lichaam... vind je je lichaam zo goedkoop om jezelf zo tentoon te stellen??? Allah y hdiek meisje, maar kom niet huilen als er jou iets overkomt!!! Allah y 7efdek!

imanetjehh
26-05-2004, 09:27
Origineel gepost door missmaya Dag, Algemeen bekend, sportschool, minder eten en meer bewegen....maar zeg nou is eerlijk, wie doet dat en houdt zich eraan??? dat kennen we allemaal al, dit is bedoeld voor mensen die dat stadium al hebben gepasseerd en iets willen wat wel vol te houden is en zeker op kort termijn resultaat levert.Dus kiezen deze voor alternatief, en als sommige mensen dit hopeloos vinden, hebben zij pech. ik zit dit jaar in ieder geval, LET OP: in bikinni op het strand in agadir. Gaan we zien wie dan hopeloos is! hihihihi. groetjes, missmaya meid je hebt helemaal gelijk hoor... :goedzo: je moet gewoon doen wat je niet laten kan..ik bedoel als jij een bikini wil aandoen,dan moet je gewoon schijt hebben... veel plezier in agadir kus,een landgenoot

missmaya
26-05-2004, 09:42

Dag kabab, Eerlijk! jij bent pas echt zielig, als iets je niet interesseert wat zit je dan ook je tijd te voldoen op deze forum. Ik snap werkelijk jou soort niet, ben je het er niet mee eens, heb je pech en hou je lekker je commentaar voor je. Wat ik doe gaat jou werkelijk geen REET aan. Dus get zelf a life and help! en ga lekker wat anders doen meid.

missmaya
26-05-2004, 09:48
Dag asiak, Hoewel jij geen respect voor mij hebt, heb ik wel respect voor jou. De achtergrond van jou reactie begrijp ik en respecteer ik. Daarom laat ik het hierbij en ik hoop jij ook. Groetjes, missmaya

Shaimaa
26-05-2004, 10:04
Muhim aan je reacties te lezen...weet ik genoeg. Ik ga niet meer op je domme uitspraken reageren. Ze zijn het niet waard.

Oujdane
26-05-2004, 10:35
Origineel gepost door jamilla23 Luister niet iedereen is hetzelfde. Ik zou dit jaar ook in bikini gaan en opeens ben ik heel anders gaan denken. Wie ben jij om een oordeel te geven over haar. Iedereen zijn keuzes. Het is tussen haar en Allah swt. dus daar sta jij totaal buiten. Meid ik zwaai wel naar je in Agadir waar ik samen met mijn vriendin op het strand zit. Want ook al zal ik niet in bikini gaan; naar het strand ga ik zeker. En een vraagje??? Heb je veel kuurtjes gedaan, want ik weet dat je 6 weken moet wachten voordat je de volgende moet doen. Heb je geen last dat je je haar moet wassen met babyshampoo en dat je geen dagcreme mag opdoen gedurende de kuur. Ik heb die kuur namelijk vorig jaar gedaan maar liefst 2 keer en het ging wel snel eraf moet ik zeggen. Naar het strand gaan is 7aram of je nou in een bikini zit of je nou gesluierd bent. Tenzij je een privé strand hebt.:) Je ziet namelijk 'el monkar' op het strand.

C_warrior
26-05-2004, 10:38
Origineel gepost door missmaya Dag kabab, Eerlijk! jij bent pas echt zielig, als iets je niet interesseert wat zit je dan ook je tijd te voldoen op deze forum. Ik snap werkelijk jou soort niet, ben je het er niet mee eens, heb je pech en hou je lekker je commentaar voor je. Wat ik doe gaat jou werkelijk geen REET aan. Dus get zelf a life and help! en ga lekker wat anders doen meid. haha kabab, Heb je dat helemaal zelf bedacht? :rolleyes: Nou Ten eerste mijn minder Intellectuele zuster. Ik toon geen intresse ik reageer alleen op je grote hoofd. Ten tweede ik mag zeggen wat ik wil dit is nog een vrije land, Dus nee ik hou niet mijn commentaar niet voor me. En ik heb geen idee welke soort je bedoelt, je zit zeker weer iedereen over 1 kam te scheren :jammer: Dat je alles wilt laten zien aan iedereen en geen respect hebt voor je zelf en andere om je heen is zeker jouw zaak. En Ik ben een Boy Geen Meid.

farhanah
26-05-2004, 12:32
ja, echt ik kan aan jullie merken dat jullie omwille van Allah van elkaar hoden............

missmaya
26-05-2004, 13:29
en boy? weet je het zeker? je klinkt anders net een wijf. ben je verdwaald op deze forum of zo?

Asiaake
27-05-2004, 00:08
Missmaya, meisje toch.... Allah y hdiek

C_warrior
27-05-2004, 00:16
Origineel gepost door missmaya en boy? weet je het zeker? je klinkt anders net een wijf. ben je verdwaald op deze forum of zo? Jes ik weet het zeker, maar over jouw weet ik het niet zeker. Is dat een snor dat ik zie op je avatar :o. als je het zo graag wil zien hoef je het alleen te vragen hoor.

missmaya
27-05-2004, 09:14
droog!

C_warrior
27-05-2004, 11:09

Origineel gepost door missmaya droog! als je vind dat droog is moet je dan eens je haar zien, het lijkt wel op een woestijn!. als je afvraagt waar slaat dat nou op. Niet veel dus, net als jouw gare droog! reactie :rolleyes: Nerd :nerd:

Pagina's : [1] 2