Bekijk originele versie : help!!!
Sensuall
07-09-2009, 14:34
kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?
het zit namelijk zo...
vanochtend met ashor ben ik opgestaan heb alleen maar water gedronken want kan nooit eten rond die tijd..
ik heb toen salat verricht ( ochtend gebed ) en daarna ben ik terug gaan slapen, want ben vandaag vrij..
maar nu komt het, tijdens mijn slaap heb ik gedroomd dat ik sex had met een wild vreemde man, ik moet zeggen vond het ook gewoon heel lekker en ben dus echt klaar gekomen het leek net echt.
op het moment dat ik klaar kwam, werd ik wakker en het voelde alsof ik echt heb geneuk.t met die wild vreemde.
mijn vraag is nu moet ik gewoon verder vasten of ik moet ik deze dag inhalen.
want het voelde gewoon als echte sex
Sensuall
07-09-2009, 14:41
ik heb hulp nodig jongens, heeft niemand hier een antwoord op
marlboro
07-09-2009, 14:43
is halal je kan gewoon ramadan doen
Sensuall
07-09-2009, 14:43
weet je het zeker want ben echt klaar gekomen ik was nat en alles
marlboro
07-09-2009, 14:47
weet je het zeker want ben echt klaar gekomen ik was nat en alles
nu weet ik dat jij echt nog een maagd bent
rabbi swt die geeft zulke dromen alleen aan mensen die nooit sex hebben gehad,en het volhouden tot de huwelijk,of je hebt al heel lang geen sex gehadkan ook nog
als je maar voor dhor grote loudo hebt gedaan is alles oke:goedzo:
marlboro
07-09-2009, 14:52
ben je nu gerust gesteld lieve dame
Sensuall
07-09-2009, 14:55
nu weet ik dat jij echt nog een maagd bent
rabbi swt die geeft zulke dromen alleen aan mensen die nooit sex hebben gehad,en het volhouden tot de huwelijk,of je hebt al heel lang geen sex gehadkan ook nog
als je maar voor dhor grote loudo hebt gedaan is alles oke:goedzo:
ja klopt heb heel lang geen sex gehad zo'n 2 wk nu maar wat is grote loudo dan?
marlboro
07-09-2009, 15:05
ja klopt heb heel lang geen sex gehad zo'n 2 wk nu maar wat is grote loudo dan?
alles wassen zelfs je haar
Sensuall
07-09-2009, 15:13
kan iemand mij vertellen of ik deze dag moet inhalen
marlboro
07-09-2009, 15:29
nou als jij je er niet prettig bij voelt dan haal je gewoon een dagje in
is alleen maar positief
Sensuall
07-09-2009, 15:29
daar heb ik lekker veel aan, ik wacht wel tot dat iemand met een goede andwoord komt
marlboro
07-09-2009, 15:39
daar heb ik lekker veel aan, ik wacht wel tot dat iemand met een goede andwoord komt
oke succes dame
je moet hem niet inhalen lieverd .
- Degene die een natte droom gehad heeft in de Ramadan.
Vraag: Als een persoon een natte droom gehad heeft tijdens het vasten van Ramadan, wordt zijn vasten dan ongeldig?
Antwoord: Een natte droom maakt het vasten niet ongeldig, omdat het niet met opzet geschiedt. Desbetreffende persoon moet de grote wassing verrichten. De grote wassing kan uitgesteld worden tot voor het volgende gebed. Er is geen kwaad voor degene, die ‘s nachts geslachtsgemeenschap heeft gehad met zijn vrouw, de grote wassing uit te stellen tot het Fadjr gebed.
Er is overgeleverd dat de profeet ’s morgens djoenoeb opstond na ’s nachts gemeenschap te hebben gehad met zijn vrouw(en).
DiepOngelukkig_
07-09-2009, 17:08
kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?
het zit namelijk zo...
vanochtend met ashor ben ik opgestaan heb alleen maar water gedronken want kan nooit eten rond die tijd..
ik heb toen salat verricht ( ochtend gebed ) en daarna ben ik terug gaan slapen, want ben vandaag vrij..
maar nu komt het, tijdens mijn slaap heb ik gedroomd dat ik sex had met een wild vreemde man, ik moet zeggen vond het ook gewoon heel lekker en ben dus echt klaar gekomen het leek net echt.
op het moment dat ik klaar kwam, werd ik wakker en het voelde alsof ik echt heb geneuk.t met die wild vreemde.
mijn vraag is nu moet ik gewoon verder vasten of ik moet ik deze dag inhalen.
want het voelde gewoon als echte sex
Ik heb dat ook een keer gehad Sens, het lijkt zo echt dat als je wakker wordt nog gewoon nog nageniet. Het is heerlijk..
Maar volgens mij alles wat niet met opzet gebeurt hoef je niet in te halen, wel grote wassing verrichten.
superstarrr
07-09-2009, 17:17
jij moet 1000x inhalen en dan is het nog niet genoeg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.