Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : besnijding

Maryam_Iglouzan
17-11-2002, 12:26

hebben jullie ook over besnijding bij vrouwen gehoord echt walgelijk het was een keer bij oprah ik wou echt flauwvallen echt vreselijk wat ze weghalen viessss hoe denken jullie hier over

Lady_moi
17-11-2002, 12:29
mijn vriendin heeft ook een ebsnijdenis gedaan toen ze jong was mens ik vind da schandalig hoe gaat ze later met plezier.....je weet wel....

Lunatic
17-11-2002, 12:31
daar heb jij geen last van he dat doe jij nu al he lady_moi maar eh ik had het ook gezien en moest ook huilen, lekker lullig manwaarom zou je dan nog met iemand naar bed gaan als je er zelf niet van kunt genieten

GekkeTurk
17-11-2002, 12:31
Wejoo Hou Op hoor damnzz ik heb ook gehood in afrika ofzo doen ze dat toch damnzz ik wordt misseljk als ik denk aan die s hit

Maryam_Iglouzan
17-11-2002, 12:32

het is wel door mannen bedacht in afrika hebben ze dan zekerheid dat ze een maagd trouwen

Lady_moi
17-11-2002, 12:33
Origineel gepost door Lunatic daar heb jij geen last van he dat doe jij nu al he lady_moi maar eh ik had het ook gezien en moest ook huilen, lekker lullig manwaarom zou je dan nog met iemand naar bed gaan als je er zelf niet van kunt genieten ey gij gaat nu eens goed lusiteren MIJ MOE GE NIE BIJBETREKKEN IN U DOMME OPMERKINGEN DA IS DE LAATSTE KEER DA IK U EEN KANS GEEF ZONIET ZAL IK HARDE MAATREGELEN MOETEN PAKKEN EN GELOOF ME JE GAAT DE ECHTE LADY_MOI DAN KENNEN

Maryam_Iglouzan
17-11-2002, 12:34
ook in de arabische wereld niet bij marokkanen die hebben nog verstand

Lunatic
17-11-2002, 12:34
hahaha wou je vanuit belgie hierheen komen ik ben degene die er achter kan komen waar je woont, enne ik had lang niet zo tegen je gedaan als je me niet ging uitschelden boontje komt om zijn loontje

Lady_moi
17-11-2002, 12:36
[QUOTE]Origineel gepost door Lunatic hahaha wou je vanuit belgie hierheen komen ik ben degene die er achter kan komen waar je woont, enne ik had lang niet zo tegen je gedaan als je me niet ging uitschelden boontje komt om zijn loontje [/QUO gijnen dom wijf ik ben meer in nederland dan je denk en ik ken er veel mense geef u nr iwa zeed stuur me een pm

Lunatic
17-11-2002, 12:38
hahah doei dom wijf wie is er nou dom je kunt niet eens normaal nederlands typen schandewijf en ik heb hier geen zin in want feit is dat je moer een **** is en jij al helemaal enne je bent vaak in nl zekers op de wallen in amsterdam

Lady_moi
17-11-2002, 12:40
grote smoel virtueel yek je gaat zien vroeg of laat ga ik u toch eens pakken....dat beloof ik je

Lunatic
17-11-2002, 12:41
hahahahahaha schandewijf!!!

Lady_moi
17-11-2002, 12:50
SALOUA

Oem_zackaria
17-11-2002, 13:31
Bismiellahie Arahmanie Rahiem Salaam aleikoem wr wb Ik vind het echt erugh dat zoiets gebeurt. En het ergste dat sommige mensen zeggen dat het islamitisch is terwijl het gewoon traditie is en cultuur soebhannallah. Moge allah incha allah de mensen straffen die het doen en die verkondingen dat het islamitisch is AMEEN. Maar er zijn vrouwen die er voor strijden en in een paar dorpen in afrika is het al afgeschaft hamdoelilah. Moge allah hun steunen. wa salaam aleikoem wr wb