Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik heb...

Pagina's : [1] 2

lady_khadija
25-05-2004, 19:21

buikpijn....:traan1: ga dood van de pijn!!!!!!!!! eerste dag.... nog 5 dagen te gaan ongeveer....:huil:

Lady_moi
25-05-2004, 19:24
Meskiena shoef zina doe deze doua Leg je rechterhand op je buik en zeg 3x bismillah En dan 7x deze doua ' Aoudoe billahi min qodratihie mien sharie ma ajiedoe wa oe7adiroe ' Allah yeshefiek Thalla

Jasmina
25-05-2004, 19:24
Origineel gepost door Lady_moi Meskiena shoef zina doe deze doua Leg je rechterhand op je buik en zeg 3x bismillah En dan 7x deze doua ' Aoudoe billahi min qodratihie mien sharie ma ajiedoe wa oe7adiroe ' Allah yeshefiek Thalla en leg daarna een warme kruik op je buik

sammmy
25-05-2004, 19:25
ff flink zijn meid!!!

Lady_moi
25-05-2004, 19:26

Ja da helpt ook u buik moet warm blijven Origineel gepost door Simo_en_jasmina en leg daarna een warme kruik op je buik

minora
25-05-2004, 19:27
Auw

SABRI_Y
25-05-2004, 19:28
zal ik anders met me warme zachte handen over je buikje heen aaien

lady_khadija
25-05-2004, 19:33
lady moi: thnx... nu maar hopen dat het snel overgaat.... heb ook een asperientje genomen... maar werkt blijkbaar niet.... en wil niet nog 1 slikken, ben niet iemand die snel pilletjes slikt...:( sammy: thnx meid...:blauwkus: sabri_y: :Iluvu:.... als dat de pijn verzacht......:o

ik_oke_is
25-05-2004, 19:38
Origineel gepost door lady_khadija buikpijn....:traan1: ga dood van de pijn!!!!!!!!! eerste dag.... nog 5 dagen te gaan ongeveer....:huil: meskiena :( je mag aan me denken ; mss verzacht dat de pijn :moe: just kidding :maf:

lady_khadija
25-05-2004, 19:40
Origineel gepost door miss_mocro555 JONGE hb je nog nooit buikpijn gehad ofsow je hoeft niej gelijk iedereen te late weten dat je buikkpijn hebt hoor. je weet zelf ook wel dat het overgaat. laterssss mensen zijn pas lid en nu al een grote mond..... :rolleyes: niet denken dat je 1 of andere nerd voor je hebt.... wat ik hier open op marokko.nl is mijn probleem... get it?? je hoeft me echt niet te adviseren wat ik wel en niet moet doen hier.... :rolleyes: en dat al na 1 dagje..... damnzzzzzz... weet je wat ik ga doen??? ik ga van de daken schreeuwen dat ik buikpijn heb.... leuk ideetje he....:maf:

Jasmina
25-05-2004, 19:42
Origineel gepost door lady_khadija lady moi: thnx... nu maar hopen dat het snel overgaat.... heb ook een asperientje genomen... maar werkt blijkbaar niet.... en wil niet nog 1 slikken, ben niet iemand die snel pilletjes slikt...:( sammy: thnx meid...:blauwkus: sabri_y: :Iluvu:.... als dat de pijn verzacht......:o nou zeg....en ik dan :o

lady_khadija
25-05-2004, 19:42
Origineel gepost door ik_oke_is meskiena :( je mag aan me denken ; mss verzacht dat de pijn :moe: just kidding :maf: :hihi: ik heb gemerkt dat jij je berichten altijd afsluit met deze smily: :maf: staat echt bij je vind ik...... :D

lady_khadija
25-05-2004, 19:43
Origineel gepost door Simo_en_jasmina nou zeg....en ik dan :o aahhh sorry.... :( heb je over het hoofd gezien...... :o thanks voor je advies lieverd.... :D

ik_oke_is
25-05-2004, 19:45
Origineel gepost door lady_khadija :hihi: ik heb gemerkt dat jij je berichten altijd afsluit met deze smily: :maf: staat echt bij je vind ik...... :D als dat je pijn dragelijker maakt; dan mag je dat van mij denken :moe: maar dat geldt maar voor een beperkte periode :kwaad: :maf:

Jasmina
25-05-2004, 19:45

Origineel gepost door lady_khadija aahhh sorry.... :( heb je over het hoofd gezien...... :o thanks voor je advies lieverd.... :D :hihi:

Pagina's : [1] 2