Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie vindt zichzelf mooi?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

DOUNIA4EVER
25-05-2004, 18:58

Hey allemaal :zwaai: Deze topic is voor iedereen die zichzelf mooi vindt. Ben jij zo iemand laat een foto van jezelf achter. En doe maar niet gelijk alsof je de topic niet hebt gelezen, want dat heb je wel, en ik weet zeker dat jij jezelf mooi vindt ;) P.S. laat me niet te lang wachten, ben erg benieuwd nou doeiiiiiii :zwaai:

Lady_moi
25-05-2004, 19:01
Ik ben neutraal :D

GoogolPlex
25-05-2004, 19:01
Origineel gepost door DOUNIA4EVER Hey allemaal :zwaai: Deze topic is voor iedereen die zichzelf mooi vindt. Ben jij zo iemand laat een foto van jezelf achter. En doe maar niet gelijk alsof je de topic niet hebt gelezen, want dat heb je wel, en ik weet zeker dat jij jezelf mooi vindt ;) P.S. laat me niet te lang wachten, ben erg benieuwd nou doeiiiiiii :zwaai: Ik ben ****ing lekker. Maar wat denk je nou dat ik ****ing hopenloos ben om mijn foto hier neer te zetten? Ik ben niet dom. Dan heb je van die hopenloze wijven die mijn foto dan gaan opslaan en gaan doorsturen op msn. Zichzelf voordan als ik ze3ma.Die foto herhaalt zich googolplex maal. En voordat ik het weet heeft mijn broer die foto. Wat een grap!

SABRI_Y
25-05-2004, 19:02
ik laat em fotootj eniet achter, maar ik heb nooit iets negatiefs over me gehoord... veel vinden me een knappe jongen... en eerlijk... ik ben meer dan tevreden met mezelf..hamdoelilah.. foto zie z.oz hihi

BentFes
25-05-2004, 19:02

Foto? Grapjas. :)

SweetBerkania
25-05-2004, 19:04
jij bent maf met je foto!

Dreamlover
25-05-2004, 19:04
Jij bent funny! Ze3ma iedereen gaat nu z'n foto plaatsen. :hihi:

GoogolPlex
25-05-2004, 19:05
Origineel gepost door SABRI_Y ik laat em fotootj eniet achter, maar ik heb nooit iets negatiefs over me gehoord... veel vinden me een knappe jongen... en eerlijk... ik ben meer dan tevreden met mezelf..hamdoelilah.. foto zie z.oz hihi www.paarden.nl Jouw hele fotoalbum staat op het internet. En 1 ding je bent lelijk.

DOUNIA4EVER
25-05-2004, 19:07
Origineel gepost door GoogolPlex Ik ben ****ing lekker. Maar wat denk je nou dat ik ****ing hopenloos ben om mijn foto hier neer te zetten? Ik ben niet dom. Dan heb je van die hopenloze wijven die mijn foto dan gaan opslaan en gaan doorsturen op msn. Zichzelf voordan als ik ze3ma.Die foto herhaalt zich googolplex maal. En voordat ik het weet heeft mijn broer die foto. Wat een grap! yeah right Dus jij gaat nu de heilige maria uithangen, terwijl de helft van de wereld je foto al heeft gezien, Alsjeblieft zeg. Heb ik een gevoelige snaar geraakt, lelijkerd Als je zo lekker was, dan had je wel je foto geplaatst.

DOUNIA4EVER
25-05-2004, 19:09
ohhhh schijterds allemaal

BentFes
25-05-2004, 19:10
Origineel gepost door DOUNIA4EVER yeah right Dus jij gaat nu de heilige maria uithangen, terwijl de helft van de wereld je foto al heeft gezien, Alsjeblieft zeg. Heb ik een gevoelige snaar geraakt, lelijkerd Als je zo lekker was, dan had je wel je foto geplaatst. Nee! Haal haar aub niet over om die foto te plaatsen. :eek: Er zijn hier veel mensen die nog te jong zijn om te sterven. :(

Lady_moi
25-05-2004, 19:12
En jij? Origineel gepost door DOUNIA4EVER ohhhh schijterds allemaal

thement_return
IK :ego:

SABRI_Y
Origineel gepost door GoogolPlex www.paarden.nl Jouw hele fotoalbum staat op het internet. En 1 ding je bent lelijk. je kankermoer, vieze hopeloos geval... ga uit het raam staren en update je fanta.. en kom topic typen met je neppe ervaringen...

palestijntje
25-05-2004, 19:15

heyy ik begrijp dat je benieuwd bent naar mijn sweety foto, maar dat zijn er wel meer, helaas doe ik niet aan foto's sturen en plaatsen op het internet. Nou veel succes verder

Pagina's : [1] 2 3 4 5