Bekijk originele versie : Onzeker...MOI??? Neeeeej of toch wel?
Elllllloeeee allemaal...
Iedereen is wel eens onzeker over iets>>> Uiterlijk of andere dingen...
En nuuuuuuuu wil ik en moet ik gewoon ff weten waar jullie ONZEKER over zijn...!!!!!! :D
Ik ben wel eens onzeker geweest over hoe ik overkwam tegen over anderen maar dat is al weer over :D
Nou wel eerlijk zeggen he!!! :stoer:
Ciao ciaoooooooo :zwaai:
Niemand onzeker na ja jullie schamen zich te veel man!!!
Missrapster
17-11-2002, 19:02
ik ben zo onzeker over mezelf....te onzeker.....met mn uiterlijk heel erg....bij mij is het zo als mensen zeggen dat ik er goed uit zie....dan is het net alsof ze het zeggen om mij een goed gevoel te geven......het zit raar in elkaar......maar kben onzeker....:(
Onslaught
17-11-2002, 19:04
hahaha ik ben altijd onzeker vooral door goku dus
soumaya1
17-11-2002, 19:04
Origineel gepost door Missrapster
ik ben zo onzeker over mezelf....te onzeker.....met mn uiterlijk heel erg....bij mij is het zo als mensen zeggen dat ik er goed uit zie....dan is het net alsof ze het zeggen om mij een goed gevoel te geven......het zit raar in elkaar......maar kben onzeker....:(
net als ik, ik ben ook best onzeker, wat een ander ook zegt, ik geloof er niet veel van!! :(
Enrique20
17-11-2002, 19:29
Als ik moet optreden... Dan ben ik onzeker over mezelf... Doe ik het wel of niet goed...
ik word onzeker als ik iets nie kan zien terwijl anderen dat wel kunnen :maf2:
nou even goed nadenken hoor.....
ik ben niet knap ook niet lelijk niemand is lelijk
dus geen rede om onzeker te zijn......ik ben weleens onzeker natuurlijk
dat zijn we allemaal op deze leeftijd...
ik heb het heel erg dat ik opeens weer heel veel afval en opeens weer heel veel aankom.......daar word ik zo gek van........
want elke keer zie je dat aan me ****.....
dus ik bounce iedereen opzij of er is niks meer op mee te bouncen haha
C_warrior
17-11-2002, 19:39
ik ben onzeker Tijdens een voetbal Wedstrijd ben soms bang om fouten te maken als ik zo leuke trucje uithaalt. je weet wel de bal in de lucht meenemen met een hakje over de tegen speler heen het lukt wel maar toch ben ik er een beetje onzeker van in het veld daar ben ik het meeste onzeker.
Origineel gepost door GEBROKEN
ik ben onzeker over of ik de eind van de dag wel haal :rolleyes:
Bang om in puntjes te breken :maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.