Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is religie geen prachtig iets?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
25-05-2004, 17:33

Bomaanslag Ambon: dode en zeventien gewonden Bij een bomaanslag op het Molukse eiland Ambon is dinsdag een vrouw omgekomen. De bom zat verstopt in een koektrommel en ging af op een drukke markt in een christelijke wijk van de stad Ambon. Zeventien mensen raakten gewond. Drie andere bommen konden onschadelijk worden gemaakt. De politie vreest een toename van het geweld tussen Molukse moslims en christenen, in de aanloop naar de Indonesische presidentsverkiezingen van juli. Het afgelopen weekend vielen er al vijf gewonden bij een bomexplosie..

Blizzard
25-05-2004, 17:50
Alleen de islam is prachtig.

Blizzard
25-05-2004, 17:57
Omdat Islam de enige ware geloof is, het is een geloof van vrede, dat de moslims op dit moment zogenaamd gewelddadig zijn komt door die religies die jij zo net opnoemde. Zelfverdeding is voor de moslims de beste oplossing. Islam is gewoon prachtig. De koran is luisteren is prachtig. Wijze uitspraken van de profeet mohammed en andere profeten (vzmhun) lezen is prachtig. De wonderen van Allah SWT zijn prachtig. zo kan ik uren doorgaan.

a3ir
25-05-2004, 18:08
Origineel gepost door gabriel Bomaanslag Ambon: dode en zeventien gewonden Bij een bomaanslag op het Molukse eiland Ambon is dinsdag een vrouw omgekomen. De bom zat verstopt in een koektrommel en ging af op een drukke markt in een christelijke wijk van de stad Ambon. Zeventien mensen raakten gewond. Drie andere bommen konden onschadelijk worden gemaakt. De politie vreest een toename van het geweld tussen Molukse moslims en christenen, in de aanloop naar de Indonesische presidentsverkiezingen van juli. Het afgelopen weekend vielen er al vijf gewonden bij een bomexplosie. Lieve Gabriel,Dat mensen elkaar opblazen,uithongeren,kapotschiten,elkaars vrouwen verkrachten en ga zo maar door heeft nixxxxxxxxxxxx met religie te maken.Ze gebruiken hun religie om hun daden goed te kuren.Voor mij is religie een prachtig iets.

Peej
25-05-2004, 18:10

Origineel gepost door a3ir Lieve Gabriel,Dat mensen elkaar opblazen,uithongeren,kapotschiten,elkaars vrouwen verkrachten en ga zo maar door heeft nixxxxxxxxxxxx met religie te maken.Ze gebruiken hun religie om hun daden goed te kuren.Voor mij is religie een prachtig iets. Ze roepen er ander nog wel altijd naar hartelust Allahu Akhbar bij als er weer een bom ontploft is die vele onschudlige doden heeft gemaakt.

Blizzard
25-05-2004, 18:14
Origineel gepost door Peej Ze roepen er ander nog wel altijd naar hartelust Allahu Akhbar bij als er weer een bom ontploft is die vele onschudlige doden heeft gemaakt. Dus als jij roept terwijl je mensen op straat neerschiet Heil Nederland, White Power.... Betekend dat dan nederland hier iets mee te maken heeft? of de blanken? nee toch? nou dan zo is het met de moslims ook en bush ook, ( God Bless America )

a3ir
25-05-2004, 18:14
Origineel gepost door Peej Ze roepen er ander nog wel altijd naar hartelust Allahu Akhbar bij als er weer een bom ontploft is die vele onschudlige doden heeft gemaakt. Peej,dan heb ik het dus goed.Ze misbruiken hun geloof om hun daden te rechtvaardigen. Peej,als je met onschuldige burgers de Amerikaanse soldaten bedoelt,dan mogen ze ze van mij bij bossjes opblazen na wat ze daar hebben uitgevreten.

a3ir
25-05-2004, 18:15
Origineel gepost door Blizzard Dus als jij roept terwijl je mensen op straat neerschiet Heil Nederland, White Power.... Betekend dat dan nederland hier iets mee te maken heeft? of de blanken? nee toch? nou dan zo is het met de moslims ook en bush ook, ( God Bless America ) Juist :goedzo:

islamicgirl3
25-05-2004, 18:16
Origineel gepost door Uhhh En de Islam laat het meest bloed vloeien in de wereld. De eerste Boedist die een aanslag pleegt moet nog geboren worden. Dus jij vindt dat zelfverdediging niet kan? Zal ik jou eens met een mes steken? Maar dan moet je gewoon als een stok blijven staan hoor, dat is volgens jou het meest verstandigst. :confused: Waarom denk je dat er steeds bloed vloeit? Als men de islam en moslims met rust zou laten, dan kan ik je garanderen dat er geen spettertje bloed zal vloeien. Wil je a.u.b. in het vervolg eerst beter nadenken, alvorens je zulke domme uitspraken doet? Ik weet zeker dat je dan veel verder komt!

a3ir
25-05-2004, 18:17
Origineel gepost door gabriel Hoe dan ook, religie heeft toch maar een rode kleur en een weeë geur van bloed. Zelfs al beweert men dan dat religie er niets mee te maken heeft, religie heeft er net alles mee te maken, voor God en gebod vermoord men zijn naaste. Religieoorlogen, ooit van gehoord? Groeten Nee :rolleyes: zou jij mij mischien willen uitleggen wat religie oorlog is

Blizzard
25-05-2004, 18:19
Origineel gepost door gabriel Hoe dan ook, religie heeft toch maar een rode kleur en een weeë geur van bloed. Zelfs al beweert men dan dat religie er niets mee te maken heeft, religie heeft er net alles mee te maken, voor God en gebod vermoord men zijn naaste. Religieoorlogen, ooit van gehoord? Groeten Religie heeft hier niks mee te maken. Religie oorlogen komen door de MENSEN ZELF. Ze zijn er niet met elkaar eens. Ff naar de geschiedenis kijken. 80 jarige oorlog ---> grondgebied Burgeroorlogen ---> grondgebied Eerste Wereld oorlog ---> grondgebied Tweede Wereld Oorlog ----> grondgebied ( GROOTSTE OORLOG OOIT ) Zo kan ik verder gaan. Israel - Palestina ---> grondgebied ( deels religie ).. Thats it. Al bekende oorlogen gaan om grondgebied. In de koran staat niet dat je mensen MOET vermoorden. of in de bijbel of die ghandi-boeken of dat beeld van een boedha gaat ook niet praten en zegt, oorlog is goed vermoord zo veel mogelijk mensen. Mensen zoals jij beweren dat je zoveel mogelijk mensen moet vermoorden om in de paradijs te komen. ( concludeer ik uit je beredeneringen )

Blizzard
25-05-2004, 18:22
Origineel gepost door gabriel Nu zijn we er, als moslim vindt ik jouw houding en je vraag om Amerikaanse soldaten op te blazen net hetzelfde als wat die andere extremisten uitvreten. Wie zegt dat alle Amerikaanse soldaten hetzelfde hebben uitgespookt, onder alle koren zit kaf. Veralgemenen en doodwensen, een islamitische eigenschap? Subhanallah.. Dat zijn niet voor niks soldaten, die hebben zelf voor deze beroep gekozen.KEUZE. En als zij in een land waar moslims wonen gaan bezetten ( wat ze nu doen ). dan vind ik het rechtvaardig dat ze zich verzetten, en ja alles mag, zelfs opblazen. Doden = Doden. Een kogel door kop is net zo erg als een slachting of ophanging, want ze hebben allebei hetzelfde doel: DE DOOD. Dat de een het walgelijk vind de andere niet, is hen zaken, maar alle soorten hebben hetzelfde doel. Dus die Amerikaanse soldaten moeten gewoon weg van daar.

a3ir
25-05-2004, 18:27
Origineel gepost door gabriel Nu zijn we er, als moslim vindt ik jouw houding en je vraag om Amerikaanse soldaten op te blazen net hetzelfde als wat die andere extremisten uitvreten. Wie zegt dat alle Amerikaanse soldaten hetzelfde hebben uitgespookt, onder alle koren zit kaf. Veralgemenen en doodwensen, een islamitische eigenschap? ach.... nu ben ik een extremist :rolleyes: Wat zou jij doen met de Amerikaanse soldaten als zij het zelfd deden met je zus ,broer ,vader ,buur .Doen de Iraki's niet het zelfde wat wij Nederlanders hebben gedaan in de 2e wereld oorlog. Wat de irakí's doen is zich verzetten. VERZET dus.Mijn Opa heeft in het verzet gezeten en wat de Iraki''s doen lijkt verdacht veel op wat hij en de verzets mensen hebben gedaan.M3a salama

islamicgirl3
25-05-2004, 18:27
Zie ik het nou verkeerd? De persoon die de MEESTE moorden op zijn geweten heeft is gewoon 100% Christen! Hij gelooft notabene dat god hem uitgekozen heeft om oorlogen te beginnen tegen de mensheid. :confused: Nou sorry hoor, maar over die tientallen Irakeze doden of Palestijnen per dag hoor ik geen Hollander over klagen, maar gaat er een keer een bom af, dan wordt er gelijk met het vieze vingertje naar de islam gewezen. Oorlog=Oorlog! De islam geeft moslims het recht om zichzelf te verdedigen, zoals Balkenende nu weer een paar apache helicopters stuurt om zichzelf te verdedigen (eigenlijk helemaal onterecht! Ze moeten eigenlijk als de sodemieter uit Irak!) zoals in elke oorlog vallen er ook onschuldige doden, of het nou om een bom in een koekjes trommel gaat, of een bom op een trouwfeest. Onschuldig=onschuldig! En oorlog of bezetting vind ik gewoon verschrikkelijk. :(

a3ir
25-05-2004, 18:32

Origineel gepost door gabriel Zonder aanhangers van een religie, bestaat er geen religie. En jouw concluise slaat gewoon negrns op, kan je wat duidelijker zijn. Ik ben pacifist, heb een hekel aan mensen die staan te dringen om andermans bloed te vergieten wijl ze daarbij hun God aanroepen. Heb een hekel aan mensen die zich verheugen in andermans dood. Vooral als die mensen zelf beweren religieus te zijn en als die mensen religie misbruiken om hun dierlijke sadistische frustraties op anderen uit te werken. Christenen waar de priester de wapens zegent, moslims die al jihaad en allhoeakbar roepend de vijand willen vernietigen. Om daarna devoot en schijnheilig te gaan bidden in hun kerk, hun moskee. :rolleyes: Neen hoor, religie is niks voor mij. En, omdat jij zo denkt, moeten we ook afschijd nemen van onze religie :confused:Lieve Gabriel,Ik heb tot nu toe niemand vermoord door mijn geloof ben het ook niet van plan .maare kan nog altijd van gedachten veranderen :D ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5