Bekijk originele versie : mensen help wel of niet een hypotheek nemen
miss19oujdia
25-05-2004, 16:49
jullie weten allemaal dat er de laatste jaren veel woning nood is ..ik heb gehoord dat er ook eeen studenten hypotheek is wie weet er iets meer hier over en wat denk je dat je per maand zou betalen als je een woning wilt kopen .heb gehoord dat je beter een hypotheek kunt nemen kom je goedkoper uit dan wat je normaal betaalt voor huur
Hypotheek is Haram ;)
wa salam aleikoum
miss19oujdia
25-05-2004, 16:52
ik weet maar niet anders kan wat dan
Mysticalia
25-05-2004, 16:55
niet doen. Riba (interest) is superharaam.
wat je kan doen simpel.. Tawakkal 3ala Allah! Vertrouw op je Schepper dan ben je nooit verloren alhamdoulilah!
En daarbij denk eraan, we zijn hier maar tijdelijk.
:belgie:
Origineel gepost door Mysticalia
niet doen. Riba (interest) is superharaam.
wat je kan doen simpel.. Tawakkal 3ala Allah! Vertrouw op je Schepper dan ben je nooit verloren alhamdoulilah!
En daarbij denk eraan, we zijn hier maar tijdelijk.
:belgie:
Origineel gepost door SIHAM26
;) ;) :zwaai: :zwaai:
ik wil je alleen maar zeggen dat ik je mening waardeer en trots ben dat er mensen zijn die zo denken, vooral je zin
het zijn echt weinigen die dat bessefen helaas.
beni_bouyachie
25-05-2004, 22:05
Als er zon studenten hypotheek is neem ik et ook , tell me about it girl ?? Ik droom al een tijdje over een mooi appartementje ...
miss19oujdia
25-05-2004, 22:08
ik heb het gehoord van mijn schoonzus het is pas nieuwe je hebt het niet overal
beni_bouyachie
25-05-2004, 22:12
En wat heb je precies gehoord van je schoonzus ??? volgens mij geld het alleen maar voor studenten die hun bachelor hebben gehaald ..
miss19oujdia
25-05-2004, 22:15
nee nee lieverd ik ga meer info vragen en dan hoor je het van meeeeeeeee
beni_bouyachie
25-05-2004, 22:16
Oke tanx alvast , let me know !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.