Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse dit marokkaanse dat BEN HET ZAT!!!

Pagina's : [1] 2

RaZer
17-11-2002, 01:28

Ik ben het zat om de vraag te horen wat vind jij nou van de zogenaamde "k u t" marokkanen en wat vind je van hen. Marokkanen die erop los slaan die geen respect tonen jegens vrouwen die hen geld verdienen met dealen. En dan hoor je later maar jij bent anders, of door jou ben ik anders gaan denken. BEN HET ZAT!!! Hiermee denken ze dan een compliment te geven. Nou Ik vat het in ieder geval niet op als een compliment! Wat ik van hen vind? Uhmmmmmmmmm, niet belangrijk laat ze maar "genieten" van hen daden, later zullen ze er spijt van krijgen en zullen ze ervoor boeten. Misschien lukt hen ze om niet in dit leven gestraft te worden. Maar ik denk niet (weet zeker is grappig bedoeld ;)) dat ze het in hen volgende leven (naar dood) eraan zullen kunnen ontkomen. Op de dag des oordeels zullen ze hen daden dan alsnog moeten verantwoorden hier valt niet aan te ontkomen hoe slim je ook bent of denkt te zijn. En dit geld voor alle criminelen en niet alleen marokkaanse jongeren. Want er is geen verschil tussen hen. Crimineel is crimineel. Turk, Marokkaan, Antiliaan maak niet uit.. Er bestaat geen apart excuus voor elk bepaald bevolkingsgroep. Ze willen gewoon meer geld. Ze willen gewoon meer macht. Ze willen gewoon meer "aanzien". En aangezien ze dit niet op een eerlijke manier kunnen bereiken omdat ze niet slim genoeg zijn of gewoon te lui doen ze het op verkeerde manier. En het is zeker niet zo dat als ze het niet zouden doen ze dan zouden ze omkomen van de honger of kou. Ik zeg dit even voor mensen die denken dat wat een marokkaan zeg meteen geld voor elk marokkaan. Deze mening geld alleen voor mij dus niet alle marokkaanse jongeren!! OK. Nou zou ik willen weten hoe jullie daarover denken. Over wat ik hierboven geschreven heb.

Morgaine
17-11-2002, 01:39
Ik kan me best voorstellen dat je geïrriteerd geraakt wanneer men tegen je zegt: ja, maar jij bent anders ! Ikzelf heb dat gevoel ook, wanneer in mijn omgeving Belgen beginnen te zeiken over buitenlanders en ik ze zeg dat ik ook een van die buitenlanders ben (al ben ik Nederlandse, dat is in België tenslotte ook een buitenlander) en zij zeggen dan: ja, maar dat is anders. Voor mij geldt ook crimineel is crimineel, waar je ook vandaan komt. Maar misschien bedoelen die mensen het wel goed, hebben ze de intentie om je een compliment te geven al komt dat bij jou niet zo over. Dat is in ieder geval toch beter dan de mensen die roepen dat alle Marokkanen (of een andere groep) niets dan dealers, criminelen enz. zijn, niet? Morgaine

RaZer
17-11-2002, 01:47
Maar met hen reactie van. Jij bent anders zeggen ze met andere woorden omdat ik wel me wel aan de wet houd ik meteen anders ben. Ik begrijp ook wel dat ze het goed bedoelen. Maar waarom ben ik dan anders. het is toch niet zo dat als ze aan hen ouders vragen. Wat is een marokkaan en dat ze dan antwoord krijgen, nou kindje dat zijn mensen die hen vrouwen slaan thuis hen vrouw onderdrukken en buiten stelen en iedereen dood slaan als ze wat tegen hen zeggen. En als ze dan mij tegenkomen dat ze dan denken VERREK.. hij is marokkaan en doet deze dingen niet .. Nou dan zal hij wel anders zijn en dus geen marokkaan zijn want die doen alleen maar slechte dingen.. Snap je wat ik bedoel?

Morgaine
17-11-2002, 01:50
Origineel gepost door RaZer Maar met hen reactie van. Jij bent anders zeggen ze met andere woorden omdat ik wel me wel aan de wet houd ik meteen anders ben. Ik begrijp ook wel dat ze het goed bedoelen. Maar waarom ben ik dan anders. het is toch niet zo dat als ze aan hen ouders vragen. Wat is een marokkaan en dat ze dan antwoord krijgen, nou kindje dat zijn mensen die hen vrouwen slaan thuis hen vrouw onderdrukken en buiten stelen en iedereen dood slaan als ze wat tegen hen zeggen. En als ze dan mij tegenkomen dat ze dan denken VERREK.. hij is marokkaan en doet deze dingen niet .. Nou dan zal hij wel anders zijn en dus geen marokkaan zijn want die doen alleen maar slechte dingen.. Snap je wat ik bedoel? Ik begrijp wat je bedoelt ja. Mensen die er zo over denken zijn helaas doordrenkt van vooroordelen en laten zich waarschijnlijk ook nog wat opjutten door de media (helaas zijn ook sommige Marokkanen voor dat laatste gevoelig). Maar wanneer je iemand kunt laten inzien dat zijn of haar vooroordelen misplaatst zijn, is dat toch niet zo negatief? Morgaine

RaZer
17-11-2002, 02:10

Daar heb je gelijk in. Maar het is toch van het zotte dat ik (we) met ----- (min) moeten beginnen. Dus zal eerst me onschuld moeten bewijzen. (helaas zijn ook sommige Marokkanen voor dat laatste gevoelig). Het is niet zo dat ik elke dag chagerijnig loop met dit in me hoofd. Ik wou gewoon mening van andere mensen horen. Ik laat me humeur niet verpesten door zulke mensen. Daarvoor neem ik ze niet eens serieus. Ik wou gewoon voor een keer een antwoord geven, normaal doe ik daar geen moeite voor.

Morgaine
17-11-2002, 02:12
Kan me best voorstellen dat je gewoon even je hart wilde luchten hoor.... :zwaai: Morgaine

RaZer
17-11-2002, 02:39
Haha dank je wel Eindelijk iemand die me begrijp ;) :D

moslima_ana
17-11-2002, 07:41
ja we zullen ons constant moeten bewijzen vrees ik :(

KomMaar
17-11-2002, 07:52
Lekker boeiee wat k.. kaasjes van ons vinde ZzZz

saloua_85
17-11-2002, 12:43
als iemand tegen mij zou zeggen je bent anders dan andere marokkanen , dan zou ik het wel een beledeging vind en daar kan ik echt boos om worden :kwaad: ,maar natuulijk zou ik hem/haar eerst om uitleg vragen wat ze daarmee bedoelt dat ik anders ben dan andere marokkanen.................

Itsjustme
18-11-2002, 11:55
Ik zou wel vragen waarom? en dan zou ik er ook op ingaan maar ik zou het als complimentje opvatten hoe je het ook went of keert er is gewoon een bepaald beeld gecreeerd over marokkanen in t algemeen bewust of onbewust. dat beeld is er gewoon op mn werk krijg ik ook steeds dat gezeik van marokanen dit en dat wordt je gewoon schijt en schijt ziek van ik moet ze iedere keer weer vertellen dat ik een individu ben en geen ene moer met een ander te maken heb?!! dan zijn ze wel weer zoet maar zodra er weer wat in de media is damnzz dan voel ik m al aankomen

rachidas
18-11-2002, 14:27
Origineel gepost door Itsjustme Ik zou wel vragen waarom? en dan zou ik er ook op ingaan maar ik zou het als complimentje opvatten hoe je het ook went of keert er is gewoon een bepaald beeld gecreeerd over marokkanen in t algemeen bewust of onbewust. dat beeld is er gewoon op mn werk krijg ik ook steeds dat gezeik van marokanen dit en dat wordt je gewoon schijt en schijt ziek van ik moet ze iedere keer weer vertellen dat ik een individu ben en geen ene moer met een ander te maken heb?!! dan zijn ze wel weer zoet maar zodra er weer wat in de media is damnzz dan voel ik m al aankomen zozo dan zeg je weer hetzelfde.... dat je een individu bent en niets met hen te maken hebt

Miss_Taza18
21-11-2002, 15:05
ZO IETS HOORDE IK OOK VAN EEN NEDERLANDSE KLASGENOTE ZE ZEI: JE BENT MEER VERWESTERD , DAN ANDEREN omdat je geen hoofddoek draagt ONZIN ZULKE DINGEN HOEVEN MENSEN NIET TEGEN ME TE ZEGGEN EN DAT ZEI IK OOK METEEN TEGEN HAAR CIAOOOOOOOOOOOOOOOO

flexiegirl
21-11-2002, 18:58
Salaam, HAhhahaha Een crimineel is heel wat anders dan een marokkaan. Maar zij willen dat soms niet in zien. En ja je kunt het als een compliment zien / als een belediging. Het is maar net hoe die persoon het bedoeld. Ma3a salamaaa :zwaai:

wassilaaaa
21-11-2002, 22:19

salaam iedereen razar,ben het met je eens.ik begrijp absoluut wat je bedoeld. maar ja,hoe kunne we deze problemen oplossen??? groetjes van moi....wassila

Pagina's : [1] 2