Bekijk originele versie : waar ben je?
Hallo allemaal ik ben een meisje van 19 jaar.
Enkele jaren terug toen ik heel wat jonger was is mijn zus het huis uitgegaan. Met andere woorden weggelopen. Bij ons is dat een hele erge schande dus mijn moeder heeft ons altijd verteld dat wij niet over haar mochten praten. Ik heb er daarom ook nooit over gesproken. Sinds die dag is het altijd een gevoelig onderwerp geweest. Ik vind het daarom ook heel moeilijk om dit te doen. Mijn zus is nu 26 jaar en ik wil heel graag weten hoe het met haar gaat. Ik weet niet hoe ik haar moet zoeken ze is weggegaan en heeft daarna nooit meer wat van zich laten horen ik hoop dat iemand dit herkent en hierop reageert. Of ander gewoon advies ik wil haar zo graag zien ik hou hoe dan ook nog steeds van haar. Ik wil heel graag weten waarom ze is wegegaan. HELP ME A.U.B.
Mysticalia
25-05-2004, 14:47
Salaam
vind het erg :verdriet:
kan je haar niet via haar naam opzoeken in de witte gids? vroegere vriendinnen van haar zullen nog misschien contact hebben met haar??
succes!!
heeeey ik heet bouchra en ik weet misschien hoe jj met haar contact kan zoeken kijk op goedengids.nl en typ haar naam en achternam in en dan zie jij haar adres en telefoon nummer misschien ik hoopdat dit jou heeft geholpen
met veel liefs bouchra en trouwens ik vind het goed van jou om iemand voor adies te vragen maar ik moet gaan beslamma :zwaai:
Mysticalia
25-05-2004, 15:25
Origineel gepost door zohra93
Ik kan haar niet op die manier zoeken ze heeft al haar gegevens geheim laten maken bij de politie.
had ze toen geen goede vriendin? zoja, die zal nu ook wel hebben.
weet je misschien in welke sector ze werkt? ookal zijn haar gegevens geheim,typ haar naam bij google, kan zijn dat bedrijf waar ze werkt ineens verschijnt Allahou A3lam.
zoniet, in ergste geval een privé detective inhuren.
miss_morgan15
25-05-2004, 17:55
ah wat erg voor je maar kan je niet naar de politie gaan en daar alles uitleggen en zien wat zei dan zeggen...
Of een oude vriendin van haar zoeken of iemand waarmee ze contant had ofzo kortom iets dat je van haar weet ...
Ik zou het anders niet weten mss kan het ook op meerdere dingen plaatsen dat je je zus zoekt ...moehiem ik wen je het beste teo en hoop dat je haar vindt!!!
Liefs.
S.
je kan ook op startpagina kijken bij de nationale telefoongids en haar naam opzoeken misschien dat het helpt
ik hoop dat het allemaal goed komt sterkte ermee
DaNGeRouZLy
27-05-2004, 15:41
moeilijk hoor :(
probeer een oproep hier te doen alleen met haar voornaam in: `uit het oog verloren`
en op alle andere marokkaanse sites
Insha`allah zul je haar vinden
xxx-jes Aminaatje
ga naar de politie.doe daar je verhaal en vraag of ze haar willen opsporen.je moet er wel bij zeggen dat je niet hoeft te weten waar ze woont of zo,.als je zus dat niet zelf wilt.de politie kan dat met je zus bespreken en als zij contact wil dan hoor je dat vanzelf wel.
sw3ety_weloe
27-05-2004, 19:47
egt erg voor je ik hoop egt dat je haar zult vinden Inshallah !!
muslimgirl
27-05-2004, 20:30
salam
egt erg voor je
maar misschien vind je het raar wat ik nou ga zeggen.
maar stel dat de politie je echt niet verder kan helpen dus je zus wil absoluut niet dat haar gegevens bij iedereen die er om kwam vragen bekend zijn dan zou je het kunnen proberen bij het familliediner (ned1)
het is misschien een raar idee maar het kan wel
ik hoop echt voor je inschallah dat jullie weer contact kunnen maken, want je zus kun je nooit vervangen door iemand anders
salaam aleikum,
:( ten eerste hoop ik echt dat je haar zult vinden.
Misschien zou je haar naam/ bijnaam kunnen intikken bij msn of yahoo messenger. Zijn er geen personen die je nog kent uit haar (vroegere) omgeving, waar je eventueel in contact mee kan komen. A
lle officiele instanties moeten zich aan de privacy-wet houden en kunnen je dus niet helpen.
Succes in ieder geval, :zwaai:
:tranen: echt erg voor je..
Origineel gepost door zoya
salaam aleikum,
:( ten eerste hoop ik echt dat je haar zult vinden.
Misschien zou je haar naam/ bijnaam kunnen intikken bij msn of yahoo messenger. Zijn er geen personen die je nog kent uit haar (vroegere) omgeving, waar je eventueel in contact mee kan komen. A
lle officiele instanties moeten zich aan de privacy-wet houden en kunnen je dus niet helpen.
Succes in ieder geval, :zwaai:
Ik bedoelde niet messenger maar people search :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.