Bekijk originele versie : rijbewijs B
sweetysma
05-09-2009, 21:50
[Hai Mensen
Ik heb een vraagje, hoeveel hebben jullie gespaard,voor jullie begonnen te lessen??? Ik wil alvast 20 lessen nemen minimaal, en hoeveel zou ik dan moeten sparen?? Moet ik eerst me theorie toetsen of eerst rijden...Vertel wat lijkt jullie het beste....??
gr]
ik zou eerst thoerie nemen, daarna pas lessen..
Pleeborstel
05-09-2009, 22:00
Een rijbewijs behalen kost gemiddeld tussen de €1500 en €2000. Daarbij ga je dan uit van 40 lessen (het gemiddelde dat nodig is voor iemand af mag rijden) die ongeveer €40 kosten en twee praktijkexamens.
De theorie is hierbij niet meegerekend aangezien deze niet zo duur is. Je kunt trouwens het beste eerst de theorie doen, dan ken je de regels en kun je dat toepassen tijdens je praktijklessen.
De door mij genoemde bedragen zijn overigens puur indicatief, per persoon verschilt het immers omdat de een bij een goedkopere rijschool lest dan de ander. Bovendien slaagt de een weer sneller dan de ander. Je kunt dus nooit precies weten wat het zal gaan kosten, heb het enigszins ruim gerekend.
Wel is het zo dat een pakket meestal voordeliger is dan losse lessen.
Kijk daarom eerst goed rond bij de verschillende rijscholen bij jou in de buurt en informeer naar de prijzen.
Veel succes :goedzo:
sweetysma
05-09-2009, 22:10
Harstikke bedankt voor de informatie. klopt de een is wat duurder als de andere...
Oke ik wil inshallah in december beginnen, hopen dat ik dan uitgespaard ben en inderdaad theorie is niet zo erg duur wil daarvoor ook een curcus volgen inshallah nou hopen dat ik slaag inshallah
Ik heb eerst alvast theorie geoefend kwa borden enz, maar het lijkt me niet handig om nu alvast te gaan toetsen en dan 40 lessen pas gaan nemen want dan gaat me jaar zo voorbij ga namelijk echt 1 x per week zo rijden en ben bang dat dan me theorie verloopt wat ik tevens vaak zie gebeuren om me heen
Pleeborstel
05-09-2009, 23:11
Harstikke bedankt voor de informatie. klopt de een is wat duurder als de andere...
Oke ik wil inshallah in december beginnen, hopen dat ik dan uitgespaard ben en inderdaad theorie is niet zo erg duur wil daarvoor ook een curcus volgen inshallah nou hopen dat ik slaag inshallah
Ik heb eerst alvast theorie geoefend kwa borden enz, maar het lijkt me niet handig om nu alvast te gaan toetsen en dan 40 lessen pas gaan nemen want dan gaat me jaar zo voorbij ga namelijk echt 1 x per week zo rijden en ben bang dat dan me theorie verloopt wat ik tevens vaak zie gebeuren om me heen
Je moet proberen het een beetje goed aan te pakken, dan komt alles wel in orde. Maak vooral duidelijke afspraken met de rijschool, dat is belangrijk.
Als je goed leert voor je theorie, dan kun je het in 1 keer halen. Het is niet moeilijk, meer een kwestie van logisch nadenken.
Hoeveel lessen je nodig hebt, verschilt per persoon. Gemiddeld gaat men uit van 40 lessen, maar misschien heb jij er wel meer of juist minder nodig. Dat merk je vanzelf als je eenmaal begonnen bent.
Rijden valt uiteindelijk wel mee, het is alleen even doorzetten en vooral ook doen.
Succes!
Eerst theorie halen, en dan beginnen met lessen. Goodluck!
Ik was ongeveer 700 euro kwijt inclusief alles(theorie+examen) :hihi:
Maar inderdaad eerst theorie halen. :goedzo:
sweetysma
06-09-2009, 13:49
hmmm bedankt voor jullie reacties, ik ben nu erg aan het twijfelen..ik neem eerst contact op met me rijschool kijken wat hij het beste is, wnr hij aangeeft dat ik theorie kan gaan toetsen ga ik dat doen.. inshallah bedankt
Ik heb voor me auto, totaal uitgegeven 1300,- euro bij
Rijschool the stars is zijn niet de goedkoopste maar ze hebben de kwaliteit van les geven, en voor me motor heb ik 950,- euro uitgegeven.
hier hun nr 0634397777 als jij geinterseerd bent.
Success
leilabeauty
07-09-2009, 10:36
ik 1100 in totaal maar da is in belgie
THE STARS
verkeersschool
Actiepakket voor maar 495,- euro
In 10 dagen je rijbewijs (met garantie)
Je motor rijbewijs in 3 dagen (met garantie)
Zeker slagen voor je theorie 100,-
ben jij een student of scholier dan krijg je van ons 10% korting
Voor meer info bel ons op 0634-39-7777
De snelste weg naar je rijbewijs
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.