Bekijk originele versie : Het verdwijnen van sexuele spanning na verloop van tijd met je partner!
AzinBoyAtlasy
05-09-2009, 17:55
Eens of Oneens?
Je leert een meisje kennen of een leuke jongen. Je hebt wat samen. Je gaat na een aantal jaar trouwen. Maar toch, na verloop van tijd, verloop van jaren, is de sexuele spanning echt compleet verdwenen. Misschien zal men nog wel van elkaar houden, maar daar blijft het dan ook wel bij. Mannen gaan opzoek naar sexuele spanning en lusten buiten de deur. Vrouwen zullen dat minder snel doen.
Hoe denken jullie erover?
De kick, de spanning?
AzinBoyAtlasy
05-09-2009, 17:56
Mannen zullen eerder geneigd zijn om vreemd te gaan dan vrouwen.
marok_lekkertje
05-09-2009, 17:59
Eens of Oneens?
Je leert een meisje kennen of een leuke jongen. Je hebt wat samen. Je gaat na een aantal jaar trouwen. Maar toch, na verloop van tijd, verloop van jaren, is de sexuele spanning echt compleet verdwenen. Misschien zal men nog wel van elkaar houden, maar daar blijft het dan ook wel bij. Mannen gaan opzoek naar sexuele spanning en lusten buiten de deur. Vrouwen zullen dat minder snel doen.
De kick, de spanning?
sorry dat ik dit zeg maar dat klopt niet
zolang je het helemaal goed doet zal sexuele spanning niet verdwijnen en al zijn jullie 20 jaar bij elkaar. read some books
AzinBoyAtlasy
05-09-2009, 18:33
sorry dat ik dit zeg maar dat klopt niet
zolang je het helemaal goed doet zal sexuele spanning niet verdwijnen en al zijn jullie 20 jaar bij elkaar. read some books
Sorry, spanning is toch weer met een ander het bed delen.
marokkia_1
05-09-2009, 19:33
Als je een leuk huwelijk wilt moet je er zelf voor zorgen dat het spannend blijft.Als je zo gaat denken terwijl je niet eens iemand hebt dan ja, dan komt er ook niks van.
miss_saliha
05-09-2009, 22:11
Kan wel, maar dat wil niet zeggen dat je dan het recht hebt om buitenshuis te gaan zitten rotzooien!
Moulslippat
07-09-2009, 13:59
Up.
Tfou ala y......
Playboy82
07-09-2009, 16:30
Echt niet... wordt alleen maar beter. Je weet wat diegene lekker vindt en omdat je elkaar goed kent durf je ook lekker te experimenteren ;)
Zooo je hebt er zin in he :hihi:
superstarrr
07-09-2009, 17:20
Eens of Oneens?
De kick, de spanning?
dan pak je gewoon toch een andere wijf.vrouwen zijn geschapen om gepakt te worden
Amira_1986
07-09-2009, 22:19
dan pak je gewoon toch een andere wijf.vrouwen zijn geschapen om gepakt te worden
he he eindeljk iemand met hetzelfde gedachten goed,, ****** die handel, als sletten.
Hoe kunnen jullie zo over dezelfde vrouw praten, die jullie 9 maanden heeft gedragen en Borstvoeding heeft gegeven. Zoveel pijn heeft moeten verdragen? Die jullie voorziet van alle beschermte.
Allah (swt) heeft de vrouw geschapen om genegenheid en liefde terug te vinden. Niet om haar ruw te behandelen.
Je kan altijd spannend Maken...
Experience
07-09-2009, 22:43
Het is logisch dat er sexuele spanning is maar dan moet je er wat aan doen en het niet buiten gaan zoeken.
desperatehouse
08-09-2009, 10:50
tezzzzzzzzzzz.ya agjoer.
Orochimaru
08-09-2009, 15:58
Eens of Oneens?
De kick, de spanning?
Ik sterf liever aan kanker dan dat ik mijn echtgenote bedrieg.
AzinBoyAtlasy
08-09-2009, 19:47
Waar heb je dat vandaan gehaald? Ben jij een man dat je dat zo stellig weet? Voel jij wat een man voelt?
Geloof me als de koek op is, is die echt op. ;)
En als het kutje op is, dan is het ook op!
Op naar de volgende!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.