Bekijk originele versie : Omstreden imam terug in Frankrijk
Omstreden imam terug in Frankrijk
LYON | De omstreden imam Abdelkader Bouziane is zaterdag naar Frankrijk teruggekeerd. De rechtbank in Lyon had eerder bepaald dat de uitzetting van de imam ruim een maand geleden illegaal was. Bouziane had in een blad verkondigd dat de koran toestaat dat een man zijn echtgenote slaat en stenigt. Het vraaggesprek leidde in Frankrijk tot woedende reacties van prominente politici. De imam woont sinds 1979 in Frankrijk en heeft bij twee vrouwen zestien kinderen. | ANP | AFP.
Zo zie je maar, dat je niet alleen op fora een ban kunt krijgen :D
Origineel gepost door Deliana
LYON | De omstreden imam Abdelkader Bouziane is zaterdag naar Frankrijk teruggekeerd. De rechtbank in Lyon had eerder bepaald dat de uitzetting van de imam ruim een maand geleden illegaal was. Bouziane had in een blad verkondigd dat de koran toestaat dat een man zijn echtgenote slaat en stenigt. Het vraaggesprek leidde in Frankrijk tot woedende reacties van prominente politici. De imam woont sinds 1979 in Frankrijk en heeft bij twee vrouwen zestien kinderen. | ANP | AFP.
Heeft ie nog wel tijd om te preken met 2 vrouwen en 16 kinderen?
:D
minous21
25-05-2004, 14:02
Origineel gepost door Deliana
Ik heb dit "verhaal" gezien op TV (nova).......
die man lacht Frankrijk gewoon uit.... ......zelfs Chirac heeft geprobeerd de wet te wijzigen zodat hij niet meer het land in kon komen........
(16 kinderen.....kennen ze in Frankrijk ook kinderbijslag...??)
Origineel gepost door minous21
Ik heb dit "verhaal" gezien op TV (nova).......
die man lacht Frankrijk gewoon uit.... ......zelfs Chirac heeft geprobeerd de wet te wijzigen zodat hij niet meer het land in kon komen........
(16 kinderen.....kennen ze in Frankrijk ook kinderbijslag...??)
La France
Egalité, liberté, fraternité
De kinderbijslag (allocations familiales) bedraagt € 102,06 bij 2 kinderen, € 243,16 bij 3 kinderenkinderen, € 379,82 bij 4 kinderen en € 136,67 voor elk kind daarboven.
effe rekenen:
379,82
+
1640,04
=
2019,86
KASSAAAAA........... :D :D :D
Hmmmm.... iemand die het geoorloofd vindt vrouwen te slaan en te stenigen? Hoe komt die aan 2 vrouwen?
Zou ik dan toch te lief zijn? :D
Vrouwen.... zal ze nooit begrijpen....
NoisySilence
25-05-2004, 14:50
Origineel gepost door amused
Hmmmm.... iemand die het geoorloofd vindt vrouwen te slaan en te stenigen? Hoe komt die aan 2 vrouwen?
Zou ik dan toch te lief zijn? :D
Vrouwen.... zal ze nooit begrijpen....
Diep in het hart zijn alle vrouwen ware moslimas :D
minous21
25-05-2004, 15:04
Origineel gepost door grendel
La France
Egalité, liberté, fraternité
De kinderbijslag (allocations familiales) bedraagt € 102,06 bij 2 kinderen, € 243,16 bij 3 kinderenkinderen, € 379,82 bij 4 kinderen en € 136,67 voor elk kind daarboven.
effe rekenen:
379,82
+
1640,04
=
2019,86
KASSAAAAA........... :D :D :D
Vandaar dat hij terug is gekomen naar het "beloofde land" ehumm... Frankrijk......het land van Egalité, liberté, fraternité
Kuffar daar heeft hij een hekel aan maar Kuffar's welvaart blijkbaar niet.... :rolleyes: :D
Ik denk dat ik ook maar richting Frankrijk ga ..... :D
Vandaar dat hij terug is gekomen naar het "beloofde land" ehumm... Frankrijk......het land van Egalité, liberté, fraternité
Kuffar daar heeft hij een hekel aan maar Kuffar's welvaart blijkbaar niet.... :rolleyes: :D
Ik denk dat ik ook maar richting Frankrijk ga ..... :D
Hahaha........dat klopt helemaal :D
Die eurootjes van de kuffar stinken blijkbaar niet.
minous21
25-05-2004, 15:13
Die eurootjes van de kuffar stinken blijkbaar niet.
Inderdaad......net als al die andere dubbele moraal ridders.......
ik zie ze dagelijks op mijn werk...mensen die over andere oordelen "vrome mannen" die elke dag in de moskee zijn.....maar wel een WWB (bijstands) uitkering hebben (terwijl ze in staat zijn om te werken) en het allerergste is dat ze voor de Nederlandse wet gaan scheiden om dubbele uitkeringen te krijgen....
:jammer:
BurkaMania
25-05-2004, 15:18
Funny...
Echt grappig dat ie het gore lef heeft om zijn barbaarse en achterhaalde en gruwelijke boodschap te verkondigen in een land waar hij nota bene niet vandaan komt, met een hele andere cultuur en religieuze hoek. Als meneertje zich zo erg ergert aan de gehanteerde normen en waarden is het misschien verstandiger om zijn heil te gaan zoeken in een ander land waar zijn uitlatingen behoren tot the mainstream i.p.v het te gaan doen in het land van de 'kafirrien'. Terwijl die ''achterlijke Kafirrien'' via hun belastinggeld hem voorzien van uitkeringen als 'kinderbijslag' e.d. Wat een lanterfanter zeg!!!
ciao
ik zie ze dagelijks op mijn werk...mensen die over andere oordelen "vrome mannen" die elke dag in de moskee zijn.....maar wel een WWB (bijstands) uitkering hebben (terwijl ze in staat zijn om te werken) en het allerergste is dat ze voor de Nederlandse wet gaan scheiden om dubbele uitkeringen te krijgen....
:jammer:
Ik weet het. Ik zie ze ook dagelijks :D
minous21
25-05-2004, 15:22
Ik weet het. Ik zie ze ook dagelijks :D
Collega of belanghebbende.....:D
Die eurootjes van de kuffar stinken blijkbaar niet. Kuffar Dat ,kuffar dit maar als het ofer de centen gaat zijn ze ineens geen kuffar :confused: terwijl die kuffars zijn gezin onderhouden noemt die *********** ze kuffars:rolleyes: Dat soort mensen zijn echte *********:jammer:
:jammer: Scheiden om dubbele uitkering :eek: gaan ze zo ver?Aanvaarden die vrouwtjes van die malloten dat zo maar :confused:
minous21
25-05-2004, 15:31
Origineel gepost door a3ir
Scheiden om dubbele uitkering :eek: gaan ze zo ver?Aanvaarden die vrouwtjes van die malloten dat zo maar :confused:
Helaas gaan ze zover.......niet 1 niet 2 maar meerdere....
ze blijven natuurlijk wel voor de marokkaanse wet getrouwd en blijven stiekem wel samenwonen.....zucht...... :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.