Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : klios afvallen!!

missmaya
25-05-2004, 12:34

Dag meiden, Misschien kom ik over alsof ik voor de HCG kliniek werk en hen product wil promoten, vanwege mijn taalgebruik, hahaha ( let op: alleen dat laatste kan kloppen ik werk op een communicatie en PR afdeling), dus gebruik ik minder “ewa wil jij shi 10 kilo kwijt wella, kifash al aila, ewa mail me dan als je wilt!!!” Laatste info: Er zijn 2 klinieken met deze HCG kuur werken: 1 Kliniek Svenskasol in Wormerveer: De kuur kost bij hen 285 euro voor 23 dagen, en voor 13 dagen kost dat je 180 euro. Bij hen moet je om de 5 dagen komen voor hele strenge controle ( dus je kan niet liegen dat je niet hebt gesjoemeld, ze komen er namelijk zo achter, hhihiihih, heb ervaring). Bij hen moet je een informatie bijeenkomst bijwonen van een 1 uur, waar alles wordt uitgelegd. www.svenskasol.nl 2 Kliniek DR. Van der Lith. Zit in Amsterdam op de herengracht. Bij hem kost de kuur 205 euro voor 23 dagen, om de week moet je dan komen voor controle. Op www.gewichtsverlies.com als je geïnteresseerd bent kun je een bestandje aanvragen over de kuur. PS: ik ga zelf volgende week beginnen met een kuur bij svenskasol in wormerveer. De race mag van mij beginnen. Groetjes, missmaya

miss_saboetje
18-08-2004, 15:50
owke veel suuces:)

Glimlachje
20-08-2004, 14:26
Ik wens je heel veel succes meid!!! :)

missie_19
20-08-2004, 16:48
Hoeveel weeg je dan?? En hoeveel wil je afvallen??

samah_kebdania
21-08-2004, 03:20

iedereen wilt afvallen ik val af zonder dat ik het wil ben nu 7kilo afgevallen in 3 dagen en wat doe ik niks! geen dieet la wello en ik eet gewoon het dubbele van wat ik normaal eet :confused:

Miss_Shahrukh
21-08-2004, 15:40
7 kilo afgevallen in 3 dagen weet je wel wat je zegt :toink:

samah_kebdania
21-08-2004, 23:25
Miss_Shahrukh ik weet heel goed wat ik zeg en het is geen pretje 7kilo in 2 dagen terwijl ik niet eens wil afvallen

misstomatisch
22-08-2004, 14:25
Met het vetvrij ziekenhuis dieet val je ook 8 tot 10 kilo per maand af. Je moet het alleen wel willen! :)

sweetyfeyrouz
29-08-2004, 13:03
Vergeet er niet bij te zetten dat je wel verplicht bent tijdens die kuur een dieet te moeten volgen van maar 500 kaloriën. Ik heb een aantal vriendinnen die het hebben gevolgd net voor de zomervakantie...het helpt wel, maar vraag me niet hoe sjachie ze af en toe waren :rolleyes: Het is nu alweer ruim een maand geleden, heeft ze meer dan 500 euries gekost en de kilo's vliegen er weer aan.. Bedenk je dus 2maal voordat je je geld ergens aan uitgeeft. Beter is het door gewoon gezond te eten en lichaamsbeweging.

Jeblia_Tetouania
29-08-2004, 19:08
www.nutrishop.de Dit helpt echt goed, het heet L_carnitin 500, et kost maar €19,90 en in 1 potje zitten er 100 capsules, je drinkt per dag 1 á 2 capsules. Succes Ciao