Bekijk originele versie : Scheidden??????????!!!!!!!!!!!!!!!
Maryam_Iglouzan
16-11-2002, 23:37
IK LAS NET IETS OVER SCHEIDDEN DUS IK BEGIN ER NU OVER IK ZOU NOOIT SCHEIDDEN NOOITTTTTTTTTT WANT JE HEBT EEN DEEL VAN JEZELF GEGEVEN WAT JE NOOIT TERUG KAN KRIJGEN
Morgaine
16-11-2002, 23:40
Origineel gepost door Maryam Iglouzan
IK LAS NET IETS OVER SCHEIDDEN DUS IK BEGIN ER NU OVER IK ZOU NOOIT SCHEIDDEN NOOITTTTTTTTTT WANT JE HEBT EEN DEEL VAN JEZELF GEGEVEN WAT JE NOOIT TERUG KAN KRIJGEN
Ik hoop voor jou dat je nooit zult hoeven te scheiden. Maar soms kan een mens gewoon niet anders. Neem een man die een vrouw keer op keer mishandelt. Moet die vrouw dan de rest van haar leven vreselijk ongelukkig en voortdurend onder de blauwe plekken bij die man blijven die haar zo vreselijk behandelt enkel en alleen omdat ze een deel van haarzelf aan hem gegeven heeft dat ze nooit meer terug kan krijgen (ik neem aan dat je refereert aan haar maagdelijkheid?) ?
Morgaine
Maryam_Iglouzan
16-11-2002, 23:42
ALS IE ME SLAAT DAN MAAK IK ZIJN LEVEN EEN HEL {IK SLA TERUG}SORRY IK HEB GISTEREN ENOUGH GEZIEN {INSPIRATIE
soumaya1
16-11-2002, 23:42
Origineel gepost door angel21
zeg nooit nooit. Jij weet niet wat Allah(swt) met jou van plan is.
precies!!!!!!!!!!!
Morgaine
16-11-2002, 23:44
Origineel gepost door Maryam Iglouzan
ALS IE ME SLAAT DAN MAAK IK ZIJN LEVEN EEN HEL {IK SLA TERUG}SORRY IK HEB GISTEREN ENOUGH GEZIEN {INSPIRATIE
Ik hoop voor je dat je er niet werkelijk zo over denkt.
Morgaine
Maryam_Iglouzan
17-11-2002, 12:03
hoezo je hebt het recht om terug te slaan behalve als t je ouders zijn
Lady_moi
17-11-2002, 12:27
dan ben jij ook in de fout en tegen een man kan je niets doen tis maar da je het weet
Maryam_Iglouzan
17-11-2002, 12:53
nee je hoeft niet onderdanig te zijn als hij je zo behandelt
en mannen zijn niet zo sterk
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.