Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Hermafrodieten??

Oujdane
25-05-2004, 11:25

Bestaan die? Ben jij er één??

Mysticalia
25-05-2004, 12:33
ik niet, ben jij er één? :o :belgie:

Oujdane
25-05-2004, 13:38
Origineel gepost door Mysticalia ik niet, ben jij er één? :o :belgie: Alleen als het me uit komt.

Mysticalia
25-05-2004, 14:43
Origineel gepost door Oujdane Alleen als het me uit komt. :schok: je maakt er misbruik van! :kwaad: Amar, disgusting? :confused: hermafrodieten bestaan nu eenmaal. :belgie:

Oujdane
25-05-2004, 14:43

Origineel gepost door Mysticalia :schok: je maakt er misbruik van! :kwaad: Amar, disgusting? :confused: hermafrodieten bestaan nu eenmaal. :belgie: Zij kunnen er toch ook niets aan doen.

tonk
27-05-2004, 18:45
Origineel gepost door Oujdane Zij kunnen er toch ook niets aan doen. Precies, het is net zo iets als met een hazelip geboren worden. Kun je ook niks aan doen dat je daarmee geboren wordt.

Farkoessa
28-05-2004, 12:54
Marokkaanse Hermafrodieten KIFAAASS??????? :confused: ikke niet begrijpen... :o

Oujdane
28-05-2004, 17:47
Origineel gepost door tonk Precies, het is net zo iets als met een hazelip geboren worden. Kun je ook niks aan doen dat je daarmee geboren wordt. Dat noem ik nog eens appels met peren vergelijken:hihi:

Marocana
28-05-2004, 17:57
Wat een onvolwassen gedrag, op een doodnormale vraag!

tonk
28-05-2004, 21:17
Origineel gepost door Oujdane Dat noem ik nog eens appels met peren vergelijken:hihi: :confused: Een hazenlip is een lichamelijke afwijking waarmee je geboren kunt worden. Hermafrodiet ook. Dus volgens mij vergelijk ik appeltjes met appeltjes. Hazenlip = aangeboren misvorming waarbij de bovenlip gespleten is. Hermafroditisme = het voorkomen van functionerende mannelijke en vrouwelijke geslachtsorganen bij hetzelfde individu. Ik noemde juist hazenlip als voorbeeld omdat je daaraan vaak vrij snel na de geboorte aan wordt geopereerd om het te herstellen. Kindjes die met (uiterlijke) geslachtskenmerken van beide seksen geboren worden, worden ook vaak vrij snel geopereerd om er een jongetje of meisje 'van te maken'.

Heiba
30-05-2004, 10:31
Origineel gepost door Oujdane Bestaan die? Ben jij er één?? Weet je hoe weinig deze afwijking voor komt??? Zelden!... Ik denk als iemand dat is dat hij dat niet op een forum gaat vertellen.

Marusa
30-05-2004, 16:34
Het komt vaker voor dan je denkt... alleen bij geboorte worden de meeste geopereerd.

Oujdane
31-05-2004, 22:18
Origineel gepost door Heiba Weet je hoe weinig deze afwijking voor komt??? Zelden!... Ik denk als iemand dat is dat hij dat niet op een forum gaat vertellen. Ooooh Nee?

shirine_rbatia
06-06-2004, 13:11
Ik heb ooit gehoord dat er een Hermafrodiet in Marokko was die een keuze moest maken welk geslacht hij/zij wou zijn en hij/zij heeft toender tijd gekozen voor man! Ach ja, daar kon hij/zij ook niks aan doen hij heeft er zelf niet voor gekozen (ik bedoel hermafrodiet zijn!) gr Shirine:Zwaai: