Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een Bekende Ervaring...... De eerste keer!!!

Pagina's : [1] 2

Ouardaa
16-11-2002, 23:34

Ahlan, kennen jullie deze ervaring??? - Het is jou eerste keer. :Iluvu: - je ligt achterover en spant je spieren. - Jij houdt hem nog even op afstand - terwijl je nog eeen excuus zoekt, - maar hij weigert te luisteren en komt - dichter naar je toe. - Hij vraagt of je bang bent, - en je schud moedig je hoofd. - Hij heeft al veel ervaringen gehad, - maar nu is het de eerste keer - dat zijn vinger de juiste plaats vond. - Hij stopt diep en jij huivert, :o - je lichaam is gespannen; - maar hij is zo zacht als hij zei te zijn. - hij kijkt diep in jouw ogen en zegt - dat je hem moet vertrouwen, - hij heeft dit al vele keren gedaan. - Zijn zachte lach relaxeert je, - en je opent meer, - zodat hij meer ruimte heeft - om er makkelijk in te kunnen. - Je begint te jammeren en :( - smeekt hem op te schieten, - maar hij neemt langzaam zijn tijd, - traag om jou zo weinig mogelijk - pijn te doen... - Wanneer hij harder duwt - dieper gaat, - voel je een pijn door je lichaam - en voel je een lichte tinkel van - bloed waneer hij doorgaat. - Hij kijkt bezorgt naar jou en vraagt - of het pijnlijk is. - Jouw ogen zijn vervult van tranen, :confused: - maar je schud je hoofd en - knikt naar hem om door te gaan. - Hij begint in en uit te bewegen - VOL ERVARING. - Maar je bent nu te verdoofd, - om hem in jou te voelen. - Na enkele ogenblikken voel je iets in jou ontspuiten - en hij haalt hem eruit, - jij ligt uitgedoofd, :o - maar blij dat het achter de rug is. - Hij kijkt jou aan met een warme lach; - en zegt je dat je zijn meest - koppige maar meest belonende ervaring - bent... - Jij lacht en bedankt jou tandarts. :D - Want al bij al was het jouw - eerste keer dat je een tand liet - trekken.... :zwaai: Ouarda

MeHayat
16-11-2002, 23:36
hahahhahahahahhha, ik trapte erin!!!!!

Ouardaa
16-11-2002, 23:41
hahaha dus jullie zijn allemaal beetgenomen!! wist ik wel..... marokkanen denken saffie het gaat om seks. xxxjes Ouarda

yasmine85
16-11-2002, 23:41
Ik kreeg lekker een verdoving... :) Ik kende al een soortgelijk verhaaltje... Dus ik wist dat het iets met tandarts te maken had... :p kiss

mora
16-11-2002, 23:44

hahahhahahah ik trapte echt in en ik dacht .........

Onslaught
16-11-2002, 23:46
hahahah gaan ze erin trappen e kippen ik nooit tandarts je weet saiayns hebben altijd mooie tande:d

Ouardaa
16-11-2002, 23:47
haha Amira ja zoiets dacht ik ook, ik wist wel dat jullie over iets anders gaan denken ik dacht hchoema weetje het is ramadan. Maar aan de andere kant, ja dan moet je gewoon niet door denken want het gaat niet over wat jullie denken. Ewa ik wilde gewoon even lachen. xxxjes Ouarda

Cyclop
16-11-2002, 23:55
Origineel gepost door Nourdien-moslim ik trapte er ook in ik niet

rahmona
17-11-2002, 00:11
deze was goed.....haha

narcis
17-11-2002, 00:56
Origineel gepost door Onslaught hahahah gaan ze erin trappen e kippen ik nooit tandarts je weet saiayns hebben altijd mooie tande:d nou als sayans mooie tanden hebbe, dan moet goten snel wat aan zijn gebit doen!!!!!!! :confused: hahhahah ik kraak hier echt onzin uit, uit verveling :zwaai:

Tarifi3t
17-11-2002, 20:06
Haha Ouarda, deze is echt leuk!! Ik en mijn nichten stonden zo anstig achter beeldscherm te lezen, we vonden het zo spannend en eerlijk gezegd we werden een beetje bang want we dachten echt niet dat het over de tandarts ging, we dachten zo van wat erg voor deze meid ajow gaan wij dit ook mee maken. Uiteindelijk ging het over de tandarts wollah je heb ons beetgenomen. 1 van de leukste grap is dit. Tarifi3t

sherine
17-11-2002, 22:24
damn ik dacht eindelijk iemand die eens ze hart lucht ik helemaal met spacende ogen lezen maar neeh hoor ik had het kunnen weten weer die vieze herrinering aan me tandarts

Tarifi3t
17-11-2002, 22:50
haha sherine ja dacht ik ook.

Ouardaa
26-11-2002, 21:42
Ahlan allemaal, Haha tarifi3ht meskiena je leefde dus helemaal mee, maar waarom moet jij toch altijd aan seks denken denk een keer aan jou tandarts haha daar gebeuren toch ook spannende dingen. haha sherine mijn hart luchten hier op yasmina.nl mocht je wel willen he haha. maar als jij daar eenmaal aan begin doe ik het ook haha. dus sommige zijn beetgenomen?? ik ben benieuwd of hier nog mensen ingetrapt zullen worden. Ouarda

sweet_karima
05-10-2003, 12:35

ik kende em al maarre vind em toch nog wel leuk...

Pagina's : [1] 2