Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Slaapwandelen tijdens ramadan!!!

Ali_Z
16-11-2002, 23:26

Hallooooo Ik heb een probleem. Na de shoer ga ik altijd slaapwandelen en dan vreet ik alles op wat op mijn weg komt. Is mijn vasten nog geldig? GRAPJE.... :D Maar geef s antwoord op de vraag...Wat denken jullie? Ali Z

jimpie
16-11-2002, 23:27
Ik denk dat je het wel moet inhalen

Ali_Z
16-11-2002, 23:30
Origineel gepost door jimpie Ik denk dat je het wel moet inhalen Maar dan blijf je de rest van je leven bezig :( Ali Z

jimpie
16-11-2002, 23:32
Origineel gepost door Ali_Z Maar dan blijf je de rest van je leven bezig :( Ali Z Je bedoelt toch niet dat je elke dag gaat slaapwandelen hé? Als je dat na shoer doet dan zou ik degene adviseren niet op te staan met shoer om te eten en daarna nog te gaan slapen...Gewoon op- blijven dus.. Dan heb je dat probleem denk ik niet dat je gaat slaapwandelen.

Ali_Z
16-11-2002, 23:45

Origineel gepost door jimpie Je bedoelt toch niet dat je elke dag gaat slaapwandelen hé? Als je dat na shoer doet dan zou ik degene adviseren niet op te staan met shoer om te eten en daarna nog te gaan slapen...Gewoon op- blijven dus.. Dan heb je dat probleem denk ik niet dat je gaat slaapwandelen. Jah gewoon opblijven dus......en als ik om 7 uur naar mn werk moet. Moet ik dus een maand niet slapen :( OKE... Ali Z

MeHayat
16-11-2002, 23:50
Gewoon niet opstaan tijdens shoer.......

jimpie
16-11-2002, 23:51
Origineel gepost door Ali_Z Jah gewoon opblijven dus......en als ik om 7 uur naar mn werk moet. Moet ik dus een maand niet slapen :( OKE... Ali Z Je staat gewoon om zes uur en gaat niet meer terug slapen...

Ali_Z
17-11-2002, 00:27
Nog 19 dagen dus!! We zijn er bijna!We zijn er bijna, maar nog niet helemaal!........BLAUW! Alleen waar slaat die blauw op? :confused:

jimpie
17-11-2002, 00:29
Origineel gepost door Ali_Z Nog 19 dagen dus!! We zijn er bijna!We zijn er bijna, maar nog niet helemaal!........BLAUW! Alleen waar slaat die blauw op? :confused: Voor die blauw staat wat :D

Lady_moi
17-11-2002, 00:37
iedereen slaapwandelt wel eens hoor