Bekijk originele versie : help mijn vriendin word achtervolgt!!!!!!
misz_maroclady
25-05-2004, 10:10
salaaaaaaaaaaaam
mijjn mocro vriendin word achter volgt
door illegale (denk ik dan )
iedere dag naar school door 2 mocro's
echt freaky ze praten tegen haar in een buurd vol marokkanen .
en iedereeen kijkt .
moet ik mijn broer inligten
doeiiiiiiiiiiii mazzelss
UndercoverAngel
25-05-2004, 10:16
Vertel het aan je broer of haar broer en laat hem die "mannen" duidelijk maken uit de buurt van je vriendin te blijven..
.:UcA:.
Liefe_Roosje
25-05-2004, 10:17
Ze moet in iedergeval niet alleen op straat lopen maar ze moet juist proberen altijd met iemand dus met een vriendin of een nicht en ze moet zeker uitkijken want zoals ieder 1 weet niemand is tegenwoordig meer te vertrouwen
Komt inschalah allemaal goed
DaNGeRouZLy
25-05-2004, 10:30
meteen vertellen aan haar broer of jouw broer weet jij veel wat die mannen van plan zijn. Het is een gekke wereld :(
Beter voorkomen dan genezen.
tatata_matata
25-05-2004, 12:17
112 bellen.....
Origineel gepost door misz_maroclady
salaaaaaaaaaaaam
mijjn mocro vriendin word achter volgt
door illegale (denk ik dan )
iedere dag naar school door 2 mocro's
echt freaky ze praten tegen haar in een buurd vol marokkanen .
en iedereeen kijkt .
moet ik mijn broer inligten
doeiiiiiiiiiiii mazzelss
loop met haar mee op een dag, en neem allebei een busje haarlak, spuit in hun ogen, geef ze'n mep en loop weg :hihi: don't try this at home :jammer:
zeg het aan je broer, zo krijgt zij misschien een slechte naam, je broer kan er misschien mee 'praten' :melig:
geef hen aan :hihi: bij de politie, krijgen ze meteen retiµourtje terug naar ercampo :hihi:
LadyBerkania
25-05-2004, 14:31
EGG Tfoe.....die vieze mannetjes.......die zijn zo zielig.......probeer is bij de politie.....ofzow.....enne 2 vliegen in 1 klap.....je vriendin er vannaf en in NL wat minder Illi's kunnen de meides bahda normaal op straat lopen......
De groeten......
Origineel gepost door Gerdin
Hhahahahahah hahaha
Wullah die illis strippen jouw broer. Ik ken er veel hier in Nederland. Geen grap met hun!!!!!!!!!!!!!!! Ze strippen je broer en haar broer kaal, waarom denk je dat ze schijt hebben om haar aan te spreken met al die mgarbas. Zij hebben nix te verliezen, hahaha ze zijn niet eens bekend.Weloe naam, adres of wat dan ook bij de iba3ash.
Probeer ze heeeeel rustig te benaderen en dan met een daboez op hun hoofd. Is dit mislukt.............................Ren dan voor je leven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haahahaha geen grap met die mensen.
wat is dit voor onzin
straks geloven ze je nog ook nog!
lelijke mensen bestaan.... :)
alhoceimachaima
25-05-2004, 17:00
wuhahahahh so erugh illis haatik so maar jah haha jah gebruik haarlak in de ogen of nee beter ligt je broer dan kan hij je vast wel helpuh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.