Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Snapper!!

Pagina's : [1] 2

fafafa
04-09-2009, 19:35

Heren en sommige dames onder ons. Ik vroeg me af of je ook hier in nl. een snapper kan inbouwen in je auto? Zoja wie en waar, kan het ook voor een audi TT zo niet welke auto s hebben het standaard op het moment.? choukran.

Amazigh_United
04-09-2009, 19:45
wat s n snapper?

Drifter
04-09-2009, 21:32
Een watte inbouwen ? :hihi:

DiepOngelukkig_
04-09-2009, 22:04
Ze bedoelt die krokodil Snappie

Drifter
04-09-2009, 22:19

Snapnie..... :hihi:

Amazigh_United
04-09-2009, 22:51
Ze bedoelt die krokodil Snappie nee ze bedoelt jackson de popzanger Een watte inbouwen ? :hihi: heey ouwe tijdje geleden haha.. alles goed? lekker tussenuit geweest of niet.. ik denk dat ze dat shitapparaat bedoelt dat piept als er ergens een controle is of een flitsapparaat is..

fafafa
04-09-2009, 23:22
wat s n snapper? Een watte inbouwen ? :hihi: Ze bedoelt die krokodil Snappie nee ze bedoelt jackson de popzanger heey ouwe tijdje geleden haha.. alles goed? lekker tussenuit geweest of niet.. ik denk dat ze dat shitapparaat bedoelt dat piept als er ergens een controle is of een flitsapparaat is.. Blijkbaar zijn jullie geen auto s lief hebbers. Een snapper is het nieuwte snuifje accessoir dat ze aan auto's toevoegen Is een ingebouwd systeem dat je de auto ruiten aan de hand van knipper met je handen kan laten open en sluiten, let op alleen van de binnen kant.!

mcfatoush
04-09-2009, 23:37
Blijkbaar zijn jullie geen auto s lief hebbers. Een snapper is het nieuwte snuifje accessoir dat ze aan auto's toevoegen Is een ingebouwd systeem dat je de auto ruiten aan de hand van knipper met je handen kan laten open en sluiten, let op alleen van de binnen kant.! thatss itt:hihi:

fafafa
04-09-2009, 23:39
thatss itt:hihi: Ja :o ik heb me zinnen erop gezet moet het hebben....

hahamoker
05-09-2009, 00:05
Blijkbaar zijn jullie geen auto s lief hebbers. Een snapper is het nieuwte snuifje accessoir dat ze aan auto's toevoegen Is een ingebouwd systeem dat je de auto ruiten aan de hand van knipper met je handen kan laten open en sluiten, let op alleen van de binnen kant.! hahaha mag ik vragen hoe jij met je handen knippert:hihi:

fafafa
05-09-2009, 01:11
hahaha mag ik vragen hoe jij met je handen knippert:hihi: nu je het zegt kan een probleem opleveren, want ik kan dat niet hard genoeg....hmmm niet over nagedacht. wie weet oefen baart kunst

fafafa
05-09-2009, 01:54
audi tt:moe: ja right :rolleyes: ach hou toch je mondje aub.

Drifter
05-09-2009, 01:56
heey ouwe tijdje geleden haha.. alles goed? lekker tussenuit geweest of niet.. Hey man, Hamdoellah! Jah zeker ff weg hier hé;) Met jou ook alles ok? Blijkbaar zijn jullie geen auto s lief hebbers. Een snapper is het nieuwte snuifje accessoir dat ze aan auto's toevoegen Is een ingebouwd systeem dat je de auto ruiten aan de hand van knipper met je handen kan laten open en sluiten, let op alleen van de binnen kant.! Hahahahah! Zo een ding wat je in films ziet uit de jaren '70 om de gordijnen te openen/sluiten dus :hihi:

fafafa
05-09-2009, 02:03
Hey man, Hamdoellah! Jah zeker ff weg hier hé;) Met jou ook alles ok? Hahahahah! Zo een ding wat je in films ziet uit de jaren '70 om de gordijnen te openen/sluiten dus :hihi: klopt nu hebben ze het in de auto verwerkt. alleen heb ik geen idee waar je het kan laten zetten of welke auto s het standaard hebben.

Drifter
05-09-2009, 02:07

Geen enkele auto heeft dat standaard, gelukkig maar, wat een stomme uitvinding is dat, als ik iemand naast mij bij een stoplicht dat zie doen, dan lach ik hem/haar vierkant uit :maf2:

Pagina's : [1] 2