Bekijk originele versie : Henna
Hallo allemaal,
wie heeft er voor mij goed tips om henna te gaan zetten dus bv dat het mooi donker word en lang blijft zitten .
voorbeelden zijn ook natuurlijk welkom.
ik ga een nagelstyliste-schoonheidsconsulent opleiding volgen en lijkt me een goed idee om daarbij ook henna te kunnen aanbieden .
oja
als er een neggafa is die een stagiare? kan gebruiken ......heel graag
dank jullie alvast
Ik heb je een pm gestuurd met een aantal tips!
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Beslama
Ik heb afgelopen zomer 2 flesjes gehaald uit marokko met heel sterk spul die in henna moet.. Word super donker van..
Nisrine027
25-05-2004, 19:22
Origineel gepost door minora
Ik heb afgelopen zomer 2 flesjes gehaald uit marokko met heel sterk spul die in henna moet.. Word super donker van..
Mag ik weten hoe het heet? is het ook gezond voor het haar?
thx
ik gebruik zelf altijd eucaliptusolie..
het word er mooi donker van en het is goed voor je huid...
dus geen rotzooi dat je huid stukmaakt..
het is in veel winkels te verkrijgen maar ook bij de zogenaamde 'medicijnmannetjes'' .....deze olie wordt namelijk ook gebruikt voor massages tegen spierpijn..
ik hoop dat je er wat aan hebt...
en ow jah..
wat je tuurlijk ook kunt gebruiken.
-benzine
-aceton
-terpentine..
maar ik raad het je sterk af aangezien dit superslecht is voor je huid..
:zwaai: hanoa
Diluant heet het...
En of het goed is voor je haar Durf dat niet te zeggen
Origineel gepost door minora
Diluant heet het...
En of het goed is voor je haar Durf dat niet te zeggen
daar heb ik dus ook een x van gehoord...dat t de henna heel donker maakt..en idd, of t goed is...durf ik ook niet te zeggen..
weet je misschien of het ook hier in nederland verkrijgbaar is...en zo ja...watvoor winkel?
want ik heb begrepen dat het een soort olie is..maar waar word het oorspronkelijk voor gebruikt??
Origineel gepost door hanoa
daar heb ik dus ook een x van gehoord...dat t de henna heel donker maakt..en idd, of t goed is...durf ik ook niet te zeggen..
weet je misschien of het ook hier in nederland verkrijgbaar is...en zo ja...watvoor winkel?
want ik heb begrepen dat het een soort olie is..maar waar word het oorspronkelijk voor gebruikt??
Maakt het heel donker.. Heb het op hand..
Ik zou het nie weten... Ik had het in marokko gekocht... Het ruikt super sterk :stoned:
zetouna30
25-05-2004, 23:02
ik weet wat het is dat is dulioe .
zo noemen ze dat in marokko.
het is onwijs gevaarlijk het maakt je huid helemaal kapot.
zeker als je teveel gebruikt,het brand heel erg als je het aan brengt.
ik doe zelf ook henna ,maar ik doe altijd alleen citroen en water en suiker erin.
het wordt dan altijd onwijs donker.
meestal ligt het ook aan de henna,als je slechte henna hebt kan je doen wat je wilt maar mooi wordt het niet.
suxxes dames. doeiiiii
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.