Bekijk originele versie : Schade aan auto
Selaam aleikoum lezers, auto kenners en met name degene die verstand hebben van verf :D
Gisteren ben ik met de auto van mijn zus tegen een paal aangereden. De schade is net onder de bumper. Als mijn zus hier achterkomt ben ik overgelaten aan haar boosheid en woede :jammer: . Ze is verliefd op haar autootje. Al is het maar een Opel Corsaatje..
Mijn vraag aan jullie is waar in Midden NL ik dat stukje kan laten verven voor een geweldig lage prijs. :nijn:
Of zou ik zelf een spuitbus bij de Halfords kunnen kopen en dat stukje zelf over kunnen spuiten?
Ik heb werkelijk geen verstand van auto's.. Hoor graag jullie adviezen! Shokran!
DiepOngelukkig_
04-09-2009, 18:21
Ik zou gewoon eerlijk vertellen wat er gebeurd is..
Scheelt jouw weer verf kopen.
Ik zou gewoon eerlijk vertellen wat er gebeurd is..
Scheelt jouw weer verf kopen.
Als ik het vertel, krijg ik nooit meer de auto mee. En heb nog geen geld bij elkaar om zelf eentje te kopen. Dus geen optie.. Ik wil de schade herstellen, dan is het alsof het nooit gebeurd is..
DiepOngelukkig_
04-09-2009, 18:30
Als ik het vertel, krijg ik nooit meer de auto mee. En heb nog geen geld bij elkaar om zelf eentje te kopen. Dus geen optie.. Ik wil de schade herstellen, dan is het alsof het nooit gebeurd is..
Dan heb jij wel een vreselijke zus. Zulke dingen gebeuren toch. Ze mag blij zijn dat het niets ernstigs is.
Een beetje waarde hechten aan een stuk blik. commeeee onnn..
Als het nou een Bmw xxxx77dvdbdmms was dan had ik gezegd okeyy niet vertellen...
Dan heb jij wel een vreselijke zus. Zulke dingen gebeuren toch. Ze mag blij zijn dat het niets ernstigs is.
Een beetje waarde hechten aan een stuk blik. commeeee onnn..
Als het nou een Bmw xxxx77dvdbdmms was dan had ik gezegd okeyy niet vertellen...
Check je hoekje maar even :hihi:
By the way, mijn zus is een schat alhamdoelilah. :)
DiepOngelukkig_
04-09-2009, 18:53
Check je hoekje maar even :hihi:
By the way, mijn zus is een schat alhamdoelilah. :)
Ohh ben je d'r zo 1??:D
Ik ga wel mijn 'onderweg naar morgen' kijken
succes ermee verder.
Ohh ben je d'r zo 1??:D
Ik ga wel mijn 'onderweg naar morgen' kijken
succes ermee verder.
Tuttebel. Thanks.
Mannen, waar blijven jullie?? :nijn:
Amazigh_United
04-09-2009, 19:38
haha komisch. met een spuitbus zou ik het niet proberen haha..
ik kan wel wat voor je betekenen.
pm me ff de schade van de bumper en dan laat ik je wel weten hoe en wat.
Net onder de bumper zeg je.....euh gewoon niets doen en niets vertellen? Waarschijnlijk zal ze de schade pas over een aantal maanden opmerken? :maf2:
koekje21
04-09-2009, 21:46
hhahahahha
doe wat ik altijd doe als ik de auto sloop
ik zeg dat ik de winkel in ging en toen ik trug kwam lopen
dat het daar opeens was
Amazigh_United
04-09-2009, 22:53
ze moet marokkaanse vlag daar op plakke.. of n sticker van coca cola :maf:
Linaatje
05-09-2009, 00:18
hhahahahha
dat het daar opeens was
idd:hihi:
Net onder de bumper zeg je.....euh gewoon niets doen en niets vertellen? Waarschijnlijk zal ze de schade pas over een aantal maanden opmerken? :maf2:
Voel me echt schuldig :o
hhahahahha
dat het daar opeens was
Dat is echt de laatste optie! :D
ze moet marokkaanse vlag daar op plakke.. of n sticker van coca cola :maf:
Ik ben niet in Arif.. :hihi:
Als je je schuldig voelt, moet je het gewoon vertellen. Je zegt toch dat ze een schat is ;) ?
Als je je schuldig voelt, moet je het gewoon vertellen. Je zegt toch dat ze een schat is ;) ?
Ja, ze is een schat en ik heb haar vertrouwen misbruikt.. Dus het zou alleen voor narigheid zorgen. Ze is naast een schat ook erg streng met haar eigen spullen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.