Bekijk originele versie : Schade aan auto
Selaam aleikoum lezers, auto kenners en met name degene die verstand hebben van verf :D
Gisteren ben ik met de auto van mijn zus tegen een paal aangereden. De schade is net onder de bumper. Als mijn zus hier achterkomt ben ik overgelaten aan haar boosheid en woede :jammer: . Ze is verliefd op haar autootje. Al is het maar een Opel Corsaatje..
Mijn vraag aan jullie is waar in Midden NL ik dat stukje kan laten verven voor een geweldig lage prijs. :nijn:
Of zou ik zelf een spuitbus bij de Halfords kunnen kopen en dat stukje zelf over kunnen spuiten?
Ik heb werkelijk geen verstand van auto's.. Hoor graag jullie adviezen! Shokran!
DiepOngelukkig_
04-09-2009, 18:21
Ik zou gewoon eerlijk vertellen wat er gebeurd is..
Scheelt jouw weer verf kopen.
Ik zou gewoon eerlijk vertellen wat er gebeurd is..
Scheelt jouw weer verf kopen.
Als ik het vertel, krijg ik nooit meer de auto mee. En heb nog geen geld bij elkaar om zelf eentje te kopen. Dus geen optie.. Ik wil de schade herstellen, dan is het alsof het nooit gebeurd is..
DiepOngelukkig_
04-09-2009, 18:30
Als ik het vertel, krijg ik nooit meer de auto mee. En heb nog geen geld bij elkaar om zelf eentje te kopen. Dus geen optie.. Ik wil de schade herstellen, dan is het alsof het nooit gebeurd is..
Dan heb jij wel een vreselijke zus. Zulke dingen gebeuren toch. Ze mag blij zijn dat het niets ernstigs is.
Een beetje waarde hechten aan een stuk blik. commeeee onnn..
Als het nou een Bmw xxxx77dvdbdmms was dan had ik gezegd okeyy niet vertellen...
Dan heb jij wel een vreselijke zus. Zulke dingen gebeuren toch. Ze mag blij zijn dat het niets ernstigs is.
Een beetje waarde hechten aan een stuk blik. commeeee onnn..
Als het nou een Bmw xxxx77dvdbdmms was dan had ik gezegd okeyy niet vertellen...
Check je hoekje maar even :hihi:
By the way, mijn zus is een schat alhamdoelilah. :)
DiepOngelukkig_
04-09-2009, 18:53
Check je hoekje maar even :hihi: