Bekijk originele versie : mag ik even jullie mening?
salaam broeders en zusters
Graag zou ik jullie mening willen vragen.
Het zit nl zo...heb iemand ontmoet en we zijn zo :Iluvu: verliefd op elkaar geworden...alles gaat hmdl prima tot nu toe en hoop dat het zo blijft tot we the big stap zetten inshallah. Maar het enige wat me tegenhoud is dat hij al een huwlijk achter de rug heeft waaruit een zoontje van 2 :( . Nu mijn vraag naar jullie toe is of jullie geen ervaring hebben of naasten knn die in het zelfde zooitje zitten of hebben gezeten als ik? Ik wil echter geen volgende stap zetten vooralleer ik weet waaraan ik begin...Heb al raad gevraagd aan een goede vriendin en zij vind dat ik ervoor moet gaan maar heb meer meningen of raad nodig. K'hoop dat ik op jullie mag rekenen.
ma3aa salama
Waarom is hij gescheiden van z'n eerste vrouw?
Origineel gepost door Daarom
Waarom is hij gescheiden van z'n eerste vrouw?
Gedwongen huwelijk.
Origineel gepost door AbdelMO
16jr :rolleyes:
22j
Mandalay
25-05-2004, 02:06
Salaam ehsane,
Wat is zijn leeftijd als ik vragen mag?
Origineel gepost door ehsane
Gedwongen huwelijk.
:maf:
Origineel gepost door Mandalay
Salaam ehsane,
Wat is zijn leeftijd als ik vragen mag?
Heb je zijn leeftijd nodig om me raad te geven toch?
Origineel gepost door Daarom
:maf:
ja klopt, en nog andere redenen.
Mandalay
25-05-2004, 02:49
Heb je zijn leeftijd nodig om me raad te geven toch?
Nou sorry hoor!
Ik wou alleen wat extra info. Maar goed, geen probleem!
Origineel gepost door Mandalay
Nou sorry hoor!
Ik wou alleen wat extra info. Maar goed, geen probleem!
Wel als je denkt dat je mij daarmee kan helpen zeg ik het met alle plezier. Hij is er 29.
Fallujah
25-05-2004, 04:20
salaam broeders en zusters
Graag zou ik jullie mening willen vragen.
Het zit nl zo...heb iemand ontmoet en we zijn zo :Iluvu: verliefd op elkaar geworden...alles gaat hmdl prima tot nu toe en hoop dat het zo blijft tot we the big stap zetten inshallah. Maar het enige wat me tegenhoud is dat hij al een huwlijk achter de rug heeft waaruit een zoontje van 2 :( . Nu mijn vraag naar jullie toe is of jullie geen ervaring hebben of naasten knn die in het zelfde zooitje zitten of hebben gezeten als ik? Ik wil echter geen volgende stap zetten vooralleer ik weet waaraan ik begin...Heb al raad gevraagd aan een goede vriendin en zij vind dat ik ervoor moet gaan maar heb meer meningen of raad nodig. K'hoop dat ik op jullie mag rekenen.
ma3aa salama
trouwen meid
want alsie eenmaal weg is, haalt niemand hem terug
LadyBerkania
25-05-2004, 08:51
Meid.......als je geen twijfels heb en het voelt goed why not.........
Al moet ik zeggen dat mocht je nog veel schoonfamilie hebben dat ze niet met de opvoeding van het kind moeten bemoeien........dt kan soms wel voor problemos zorgen................vind ik.....enne ik heb het gezien by een kennis van mij...........die is ook getrouwd met een man die had al een kind van een eerder huwelijk...iedereen wilt er mee bemoeien.........dat is echt nie goed.........
Succes..........
ghizlane921
25-05-2004, 10:23
als je van hem houd en hij van jou why not dan zou ik gewoon met m trouwen
maar mag ik je wat vragen?
wat zouden je ouders er van vinden want mijn ouders zouden het never nooit accepteren
insaallah maak je de juiste keuze
succes
Origineel gepost door Fallujah
trouwen meid
want alsie eenmaal weg is, haalt niemand hem terug
slm Fallujah, bedankt dat je even de tijd nam om u zuster te helpen!
Weet je je hebt gelijk, k'heb er al ook aan ged8 wat het geeft een leven zonder hem en k'moet eerlijk zeggen dat het niet zo denderend aanvoelde. Dus denk dat ik m'n broeders raad zal opvolgen.
thx again !:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.