Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een probleempje

Pagina's : [1] 2

LZN
16-11-2002, 23:02

ik ben ik ben verliefd op het onmogelijke deze jongen staat al 3 jaar voor mijn neus. Nooit gedacht dat ik ooit HEM leuk zou vinden. 3 jaar lang naast elkaar lopen, 3 jaar lang lachen, gewoon. Ik was 14 toen ik hem leerde kennen ( ja maryam net zo oud als jou) en in het begin spraken we elkaar alleen als het nodig was. Na een anderhalf jaar begonnen we te lachen met elkaar en te kletsen, toen kwam msn messenger en kregen we diepe gesprekken over van alles! Van hond tot geloof, van fiets tot toekomst etcetera We flirten wel altijd en nog steeds chatten we en stiekem naar elkaar kijken als de rest niet kijkt!! Het probleem!! - hij heeft een vriendin al anderhalf jaar - hij is 7 jaar ouder dan mij - ik krijg hem niet uit mijn hoofd!! 's ochtends sta ik op met hem in mijn hoofd en 's avonds slaap ik met hem in mijn gedachten, alhoewel mijn gedachtens bij allah (swt) horen te zijn. Wat kan ik doen, ik zoek serieus antwoord!!! Iemand die met me NORMAAL kan praten en iemand die me goed advies kan geven, wie o wie? alvast bedankt liefs joey.

Lunatic
16-11-2002, 23:06
waarom noem je jezelf joey??? ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen hij is wel eerrug oud he en als ie een vriendin heeft denk ik niet dat je wat hem moet beginnen maar wil je dan geen vriend?

jimpie
16-11-2002, 23:29
Origineel gepost door Joey ewa kan niemand mij hier helpen !!!??? ik zit er echt ontzettend mee!!!! Waarom ik reageer toch ook normaal op anderen of niet dan waarom niemand op mij dan? Heel simpel eigenlijk... Als hij een vriendin heeft moet je hem gewoon vergeten, ook als is dit moeilijk.

bni_bou3iyash
16-11-2002, 23:33
Het is nogal laat. Ik denk dat alle mensen die goeie raad kunnen geven zo verstandig zijn geweest om naar bed te gaan. Misschien morgen meer kans. Van mij hoef je geen zinnig raad te verwachten want ik kraak alleen maar onzin uit. Maar waarom noem je jezelf joey?

Morgaine
16-11-2002, 23:38

Ik kan alleen maar zeggen dat zijn bedoeling blijkbaar anders is dan de jouwe. Hij vind het flirten, lachen enz. misschien wel leuk (waarom zou hij het anders doen?) maar niet meer dan dat. Voor hem is het misschien louter tijdverdrijf of minder negatief, een poging om jou je goed te doen voelen. Maar verder dan dat gaat het ook niet. Althans, dat hoop ik niet. Want dat zou niet zo fair zijn tegenover zijn vriendin. En iemand die niet fair is tegenover zijn vriendin, waarom zou die het zijn tegenover jou? Morgaine

Morgaine
16-11-2002, 23:48
Wanneer je van iemand houdt of denkt te houden, doet het pijn wanneer die ander jouw gevoelens niet beantwoordt. Maar liefde is niet afdwingbaar. In jouw plaats lijkt het me het beste dat je enkel een vriendschap met hem onderhoudt (als dat voor jou mogelijk is, vriendschap tussen man en vrouw) of dat je probeert hem uit je hoofd te zetten, zodat je later, wanneer de tijd rijp is, op een goede en evenwichtige manier aan een relatie (verloving?) kunt beginnen. Groetjes, Morgaine

Morgaine
16-11-2002, 23:56
Nooit te beroerd wanneer ik kan helpen... :) :zwaai: Morgaine

Sweetlovergirl19
16-11-2002, 23:58
Origineel gepost door Joey ik ben ik ben verliefd op het onmogelijke deze jongen staat al 3 jaar voor mijn neus. Nooit gedacht dat ik ooit HEM leuk zou vinden. 3 jaar lang naast elkaar lopen, 3 jaar lang lachen, gewoon. Ik was 14 toen ik hem leerde kennen ( ja maryam net zo oud als jou) en in het begin spraken we elkaar alleen als het nodig was. Na een anderhalf jaar begonnen we te lachen met elkaar en te kletsen, toen kwam msn messenger en kregen we diepe gesprekken over van alles! Van hond tot geloof, van fiets tot toekomst etcetera We flirten wel altijd en nog steeds chatten we en stiekem naar elkaar kijken als de rest niet kijkt!! Het probleem!! - hij heeft een vriendin al anderhalf jaar - hij is 7 jaar ouder dan mij - ik krijg hem niet uit mijn hoofd!! 's ochtends sta ik op met hem in mijn hoofd en 's avonds slaap ik met hem in mijn gedachten, alhoewel mijn gedachtens bij allah (swt) horen te zijn. Wat kan ik doen, ik zoek serieus antwoord!!! Iemand die met me NORMAAL kan praten en iemand die me goed advies kan geven, wie o wie? alvast bedankt liefs joey Ben je een Jongen..

Sweetlovergirl19
17-11-2002, 00:08
Gewoon zeggn jhoorr..alleeen ken je die persoon letterlijk...straks is t een persoon dat ziG anders voordoet.. kan ook of t is eenswampie...... die jou voor de gek houdt

Morgaine
17-11-2002, 00:53
Origineel gepost door Joey jaja jongens!!! ze verpestten altijd ALLES Niet allemaal hoor Joey.... :D Morgaine

Teaser
17-11-2002, 01:00
heel makkelijk, ga eerst naar school, lees een paar boeken, ga werk zoeken, zoek een hobby, doe wat met je leven ipv achter een jongen aan lopen. Je bent nog een kind, wat moet je met een man. Neem een barbiepop?

benali
17-11-2002, 03:36
wat ga je doen afwachten of zen relatie verkloten denk eens aan zen meisje als hij jou leuk vond zou hij er al voor geweest zijn doe geeeeen moeite tenzij je echt wilt dat hij je kwetsst laat het zo nu er geen kwetsbare problemen zijn

Lady_moi
17-11-2002, 03:40
Origineel gepost door Joey ik ben ik ben verliefd op het onmogelijke deze jongen staat al 3 jaar voor mijn neus. Nooit gedacht dat ik ooit HEM leuk zou vinden. 3 jaar lang naast elkaar lopen, 3 jaar lang lachen, gewoon. Ik was 14 toen ik hem leerde kennen ( ja maryam net zo oud als jou) en in het begin spraken we elkaar alleen als het nodig was. Na een anderhalf jaar begonnen we te lachen met elkaar en te kletsen, toen kwam msn messenger en kregen we diepe gesprekken over van alles! Van hond tot geloof, van fiets tot toekomst etcetera We flirten wel altijd en nog steeds chatten we en stiekem naar elkaar kijken als de rest niet kijkt!! Het probleem!! - hij heeft een vriendin al anderhalf jaar - hij is 7 jaar ouder dan mij - ik krijg hem niet uit mijn hoofd!! 's ochtends sta ik op met hem in mijn hoofd en 's avonds slaap ik met hem in mijn gedachten, alhoewel mijn gedachtens bij allah (swt) horen te zijn. Wat kan ik doen, ik zoek serieus antwoord!!! Iemand die met me NORMAAL kan praten en iemand die me goed advies kan geven, wie o wie? alvast bedankt liefs joey enneuuh wat dacht je van WAKE UP AND GET A LIFE!!

KomMaar
17-11-2002, 06:43
Weet je wat jij moet doen? Terug naar de moskee... en het ergsT vind k, dat mn zogenaamde medeprikkers je nog adviezen/hintjes geven tijdens de RamadaN. DammiT k klink nu wel als Rayman...

Pagina's : [1] 2