Bekijk volle/desktop versie : Waarom beweegt men tijdens het 'klaarkomen'?



Pagina's : [1] 2 3 4

25-05-2004, 00:47
Ik weet dat sommigen met deze vraag in hun hoofd zitten. Hier is het ideaal om het te vragen en het antwoord te weten. Lach me uit..boeit me niet.



Ik wil wel het antwoord weten. .

25-05-2004, 00:51

Ok, dit komt omdat Klaarkomen technisch gezien te maken heeft met het ritmisch samentrekken van de spieren, hetgeen als zeer plezierig wordt ervaren.

Bij mannen is dit vooral rond het geslachts- en buikstreek.

Bij vrouwen is dit vooral de baarmoeder mond, de baarmoeder, en vrijwel alle spieren over haar lichaam.

Vandaar dat de meeste vrouwen een orgasme als heftiger ervaren dan de meeste mannen.

25-05-2004, 01:32
euh hoe wil je dan klaarkomen als je niets beweegt :maf3:

25-05-2004, 01:35

Citaat:
Origineel gepost door emshoum19
euh hoe wil je dan klaarkomen als je niets beweegt :maf3:
Vraag ik me ook af

25-05-2004, 01:41

heiba is de expert in dit forum.. nou nou.. op liefde en relaties bakte je er anders niks van hoor...

25-05-2004, 01:45

Citaat:
Origineel gepost door inakreb
heiba is de expert in dit forum.. nou nou.. op liefde en relaties bakte je er niks van hoor...
Onee?

Ik vind dat niet zo een leuk forum, over het algemeen ben ik vooral op MJA te vinden.

26-05-2004, 00:45
zozo meneer probleemwijk jij weet er echt veel van heb je alle boekjes gelezen ofzo

27-05-2004, 00:50
Bij sommige vrouwen is het gewoon eng.Een vriend van mij is zich de eerste keer dat dit gebeurde de teeering geschrokken.De vrouw begon een beetje te shaken alsof ze bezeten was,en schreeuwde "ik kan het niet stoppen" de hele tijd...en dat een minuut lang.Zoals je begrijpt flitste mijn..euhhhh mijn vriends leven even aan hem voorbij....ie dacht dat ze een hartaanval kreeg en dat hij straks opgescheept zou zitten met een lijk van een naakte vrouw.

Aldus die vriend van mij

27-05-2004, 01:21

Citaat:
Origineel gepost door klonbyz
Bij sommige vrouwen is het gewoon eng.Een vriend van mij is zich de eerste keer dat dit gebeurde de teeering geschrokken.De vrouw begon een beetje te shaken alsof ze bezeten was,en schreeuwde "ik kan het niet stoppen" de hele tijd...en dat een minuut lang.Zoals je begrijpt flitste mijn..euhhhh mijn vriends leven even aan hem voorbij....ie dacht dat ze een hartaanval kreeg en dat hij straks opgescheept zou zitten met een lijk van een naakte vrouw.

Aldus die vriend van mij
Was et voor de rest wel lekker?

27-05-2004, 02:43
Het bewegen van het vrouwelijke lichaam is een reactie van de spieren die samen trekken met als doel de sperma naar de baarmoeder te krijgen.

01-06-2004, 00:28

Citaat:
Origineel gepost door klonbyz
Bij sommige vrouwen is het gewoon eng.Een vriend van mij is zich de eerste keer dat dit gebeurde de teeering geschrokken.De vrouw begon een beetje te shaken alsof ze bezeten was,en schreeuwde "ik kan het niet stoppen" de hele tijd...en dat een minuut lang.Zoals je begrijpt flitste mijn..euhhhh mijn vriends leven even aan hem voorbij....ie dacht dat ze een hartaanval kreeg en dat hij straks opgescheept zou zitten met een lijk van een naakte vrouw.

Aldus die vriend van mij
Ik wist niet dat mannen onderling ook details uitwisselden

Maar ik dacht dat dat schokken kwam omdat al je spieren in je lichaam gespannen zijn tijdens de daad. Als het dan eenmaal over is, laten je spieren geleidelijk los en vandaar dat schokken. Dit is wat ik me kan herinneren van sexuele voorlichting!

Jaaaah ik lette goed op ja..







































02-06-2004, 01:01
yeah right zou ik ook zeggen maar het komt inderdaad door ontlading in d evorm van ontspanning na een eenpiek van een inspanning. zie het als een duik van 10 meter in het zwembad

06-06-2004, 00:58

Intressant!

06-06-2004, 03:48
Omda ge nie anders klaarkomt

06-06-2004, 03:55
is onzin heeft nisk met beweging te maken, je kan ook klaar komen zondr te bewegen, denk maar een natte droom

oh nee dan nog maak je die beweging onbewust

Pagina's : [1] 2 3 4