Bekijk originele versie : Tips zwanger worden?
Hoi hoi zusters,
mn vriendin slikt al een jaar geen pil en is bijna 4 jaar getrouwd....zij is 2 dagen overtijd, maar het is har verteld dat het te vroeg om een test te doen (liefst na 10 dagen overtijd???) maar we vroegen ons af hoe het voelt om zwanger te worden? Wanneer wordt je misselijk, of moe, of hoofdpijn? Kan dat al na 2 dagen overtijd? Zij voelt zich beetje niet lekker.....
Stel, zij is niet zwanger...wanneer is nou een goed moment? Ik dacht juist in vruchtbare periode, dat dacht zij ook en deed dit ook wanneer zij eisprong heeft, maar zij deed niet elke dag. Moet zij het wel doen??? Wat is jullie tips? Hopelijk kunnen jullie haar helpen
Wa salaam, mizz fez!!! :zwaai:
:o Ik wil wel zwanger worden en je dan de details vertellen.
Als ze zwanger kan worden dan wordt ze gewoon zwanger want ALLAH is immers GROOT!
Ik wens haar in ieder geval veel succes!
Het verschilt van vrouw tot vrouw hoe ze merkt dat ze zwanger is. Sommige vrouwen hebben helemaal geen zwgsverschijnselen en komen er pas later achter.
Het zo vaak mogelijk doen in die vruchtbare week (vanaf dag 12 na je menstruatie) en vooral niet focussen op die wens om een kindje te krijgen. Laat het over aan Allah swt en ze zal zien dat het dan wel gaat lukken.
chocolade24
25-05-2004, 10:35
als ze nu niet zwanger blijkt te zijn en als ze al bijna een jaar bezig is kan ze ook naar de dokter gaan voor onderzoek,maar ze kan ook eerst ovulatietesten gebruiken. het is per vrouw verschillend sommigen testen zelfs voordat ze ongesteld worden,maar ze kan het beste 1 dag na haar langste cyclus testen,dus als haar langste cyclus 30 dagen is dan kan ze op dag 31 testen. maar ze kan ook nu testen als ze niet zolang kan wachten.
ben zelf ook al een tijdje bezig en weet hoe het is om steeds te moeten wachten. wens haar succes en laat even weten wat de uitslag is. heb je nog vragen stel ze dan gerust.
asalamoe alaikoem
najimafissoune
25-05-2004, 12:40
ALS ZE OVER TIJD IS DAN HEEFT ZE DE KANS DAT ZE NU WEL ZWANGER IS HEB IK OOK GEHAD. IK HEB 2 MAANDEN GEWACHT VOORDAT IK DE TEST HAD GEDAAN EN TOEN BLEEK IK ZWANGER TE ZIJN. IK WAS HEEL BLIJ. IK HOOP DAT HET HAAR OOK LUKT INSHALLAH TOEN IK 1 MAAND ZWANGER WAS WAS IK MISSELIJK EN DUIZELIG EN IK WAS HEEL ERG MOE MAAR IK KOM IJZER TEKORT DUS VANDAAR DAT IK OOK ZO VERMEOIEND VOEL ELKE KEER IK BEN VERDER DRIE MAANDEN EN IK VOEL ME ALSNOG VERMOEIEND EN MISSELIJK. VEEL STERKTE .
Nadia_Antwerpen
25-05-2004, 12:53
assalaam wa aleikum
je eisprong is gerekend vanaf je eerste menstruatiedag, de twaalfde tot de veertiende dag. vrouwen die een cyclus hebben van 31 dagen kunnen hun eisprong zelfs hebben op de negentiende dag. de eisprong duurt maar één dag maar zaadcellen kunnen tot zes dagen in je lichaam overleven! dus als je nu twee, drie dagen voor je eisprong gemeenschap had, kun je ook zwanger worden.
een goeie tip: drie maal per dag sexuele gemeenschap vanaf de dag na je menstruatie, zeker twee weken aan een stuk. dan moet het normaal toch lukken. was bij mij toch het geval :)
ik was ook altijd heeeel moe, voelde me altijd zo slaperig.. en misselijk 's morgens bij het opstaan. maar vooral die moeheid vond ik erg! je kunt echt niks doen dat een beetje inspanning van je vergt. ik denk dat dat ook een beetje ligt aan ijzertekort, ik weet het niet, de dokter had me toch niks gezegd daarover.
anyway, al diegenen die proberen good luck!
mha salama
misstomatisch
25-05-2004, 15:45
Origineel gepost door Nadia_Antwerpen
assalaam wa aleikum
een goeie tip: drie maal per dag sexuele gemeenschap vanaf de dag na je menstruatie, zeker twee weken aan een stuk. dan moet het normaal toch lukken. was bij mij toch het geval :)
mha salama
:eek: Dit is wel heel veel sex om zwanger te worden of niet. Ik schrik er van. Kost ook energie. :)
Maar anyway. Dames hebben jullie nog meer tips?? Natuurlijk moet je altijd op Allah s.w.t. rekenen. :zwaai: :zwaai:
Nadia_Antwerpen
25-05-2004, 18:45
:haha: zou je dat nu echt erg vinden?? geloof me vrij, zo wil elke man 10 kinderen! :haha: ;)
misstomatisch
25-05-2004, 19:01
:haha: zou je dat nu echt erg vinden?? geloof me vrij, zo wil elke man 10 kinderen! :haha: ;)
Inderdaad
HAHAHAHAHA :) :giechel: :giechel: :giechel: :zwaai:
assalaam wa aleikum
je eisprong is gerekend vanaf je eerste menstruatiedag, de twaalfde tot de veertiende dag. vrouwen die een cyclus hebben van 31 dagen kunnen hun eisprong zelfs hebben op de negentiende dag. de eisprong duurt maar één dag maar zaadcellen kunnen tot zes dagen in je lichaam overleven! dus als je nu twee, drie dagen voor je eisprong gemeenschap had, kun je ook zwanger worden.
ik was ook altijd heeeel moe, voelde me altijd zo slaperig.. en misselijk 's morgens bij het opstaan. maar vooral die moeheid vond ik erg! je kunt echt niks doen dat een beetje inspanning van je vergt. ik denk dat dat ook een beetje ligt aan ijzertekort, ik weet het niet, de dokter had me toch niks gezegd daarover.
mha salama
:schrik2: :schrik2:
Er is een soort tempratuur te koop, waarmee je je vruchtbare dagen kunt chekken. Ik weet niet precies hoe die heet.
Maar die is gewoon bij de aphotheek te krijgen. Dan moet je op die dagen dat je het vruchtbaarst bent aan de slag.
Salaam Aleikoum,
Zuster, jullie kunnen ook een dag wel klussen en een dag niet, dus om en om, dan is het ook niet vermoeiend en je hebt altijd levende zaadjes in je zo maak je denk ik de meeste kans, als het InshAllah vast staat dat je zwanger word, dan gebeurt dat ook met de Wil van Allah swt. Probeer er niet zo mee bezig te zijn dan zal het wel van zelf komen. InshAllah zul je snel zwanger worden, veel succes!
wa Salaam
ASALAAM ALEIKOUM DAMES IK HEB ZELF TWEE KINDEREN DUS IK WEET WAT JULIE BEDOELEN VOOR MIJ WAS ZWANGER WORDEN EEN MAKIE MAAR DAAR HEB IK NIKS AAN GEDAAN DAT HEB ALLAH ZO BESLIST EN IN INSHALLAH AL DIE DAMES ZWANGER WILLEN WORDEN WENS IK VEEL SUCCES EN MAAK DOEA
een goede tip is dat ze na het vrije n haar benen naar haar buik duwd zodat de zaadjes inhaar bliven je weet wek mischien wat ik bedoel??? de man kan haar trouwens ook mee helpen om haar steun te geven om haar bene naar haar buik te duwwen of gewoon der bene op een hoge kussen legen....helpt echt...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.