Bekijk originele versie : documentaire nl 1 over bad brya
benriffi
25-05-2004, 00:00
wie heeft die documentaire gezien
die meid kan rappe
heeft iemand haar nummer zou ze graag willen
groeten
komt er een herhaling van ?????????
(heb 't niet gezien)
DonnaBella
25-05-2004, 00:59
Ja, inderdaad zij is zkr goed.
xxLailaxxZina
26-05-2004, 16:26
jammer k heb het nie gezien maar wel gehoord :kwaad:
stardust
27-05-2004, 14:33
ja ze is wel goed, maar ik weet niet man, haar leven is een troepje, meskiena en zij houdt zich bezig met die shit, ik ben het er niet mee eens, ze moet gaan werken en voor haar broer zorgen ipv te klooien met rap, sorry ik weet het, het is een uitlaatklep, maar dat doe je toch alleen als je vrije tijd over hebt?? Ik kan het fout hebben hoor, maar zo denk ik erover..en vechten met de politie, 's avonds zwerven op CS??
Sorry maar van de kleren (merkkleding), kan ze twee maanden de huur betalen..of ben ik nou gek?
En nog iets, Marokkanen lopen altijd te kk over negers, en welke mensen in Adam helpen haar?
Ja hoor..zo zie je maar weer..wij hebben altijd praatjes, maar wanneer we echt iets kunnen betekenen voor diegene dan ho maar.
Niet te geloven dat niemand, van onze gemeenschap haar heeft geholpen.
Origineel gepost door stardust
ja ze is wel goed, maar ik weet niet man, haar leven is een troepje, meskiena en zij houdt zich bezig met die shit, ik ben het er niet mee eens, ze moet gaan werken en voor haar broer zorgen ipv te klooien met rap, sorry ik weet het, het is een uitlaatklep, maar dat doe je toch alleen als je vrije tijd over hebt?? Ik kan het fout hebben hoor, maar zo denk ik erover..en vechten met de politie, 's avonds zwerven op CS??
Sorry maar van de kleren (merkkleding), kan ze twee maanden de huur betalen..of ben ik nou gek?
En nog iets, Marokkanen lopen altijd te kk over negers, en welke mensen in Adam helpen haar?
Ja hoor..zo zie je maar weer..wij hebben altijd praatjes, maar wanneer we echt iets kunnen betekenen voor diegene dan ho maar.
Niet te geloven dat niemand, van onze gemeenschap haar heeft geholpen.
ja dat wou ik net zeggen, het zijn alleen de negers die haar hebben gehopen, ik heb niemand van de marokkaanse gemeenschap haar zien helpen.
schandalig gewoon :kwaad:
ik heb 't vandaag eens opgezocht op 't net en heb 't uiteindelijk gekeken.
echt meesterlijke teksten
:hoedaf:
stardust: ik vind 't juist goed van haar dat ze zich bezig houdt met haar muziek, is (zoals je zegt) een uitlaatklep.
maarre...
ze werkt en onderhoudt haar broertje...
dus ze doet zoveel dingen, en blijkbaar heeft ze alles onder controle...
enne... wie zegt dat ze die kleren zopas heeft gekocht???
mss heeft ze ze al een lange tijd, voor de problemen begonnen...
en 't is niet omdat ze financiƫle probs heeft, dat ze geen merkkleren mag kopen, als ze zelf vindt dat ze dat kan doen, dan is 't toch haar zaak...
maar ze heeft :goedzo: teksten
stardust
28-05-2004, 22:26
Origineel gepost door brandy
ik heb 't vandaag eens opgezocht op 't net en heb 't uiteindelijk gekeken.
echt meesterlijke teksten
:hoedaf:
stardust: ik vind 't juist goed van haar dat ze zich bezig houdt met haar muziek, is (zoals je zegt) een uitlaatklep.
maarre...
ze werkt en onderhoudt haar broertje...
dus ze doet zoveel dingen, en blijkbaar heeft ze alles onder controle...
enne... wie zegt dat ze die kleren zopas heeft gekocht???
mss heeft ze ze al een lange tijd, voor de problemen begonnen...
en 't is niet omdat ze financiƫle probs heeft, dat ze geen merkkleren mag kopen, als ze zelf vindt dat ze dat kan doen, dan is 't toch haar zaak...
maar ze heeft :goedzo: teksten
Dan hebben wij een meningsverschil over de woorden 'onder controle hebben'.
Ik vind van niet, als je verschillende instanties moet bellen om hulp te vragen heb je het onder controle, begrijp me niet verkeerd, het is een afschuwelijke situatie, waar iedereen wanhopig zou worden, K zou het denk ik niet zo aanpakken.
Op CS vechten met de politie en dan een klachtbrief schrijven..dat is gewoon fout..had je geen grote bek moeten geven..klaar
En over haar kleding..ze loopt zo te zien met de hiphopmode mee, k weet niet of je ooit zo'n zaak bent binnengelopen, maar de prijzen beginnen niet echt laag..true, het kan zijn dat ze die al lang heeft, whatever..details..het viel me gewoon op..
Ff duidelijk hoor..ze mag doen wat ze wilt, ik zie gewoon dingetjes die ik anders zou aanpakken..dat is mijn mening..but who am I to say so?
Ik vind het ook echt goede teksten..real! Ik hoop dat ze rijk en succesvol wordt, verdiend ze echt!
Dan hebben wij een meningsverschil over de woorden 'onder controle hebben'.
Ik vind van niet, als je verschillende instanties moet bellen om hulp te vragen heb je het onder controle, begrijp me niet verkeerd, het is een afschuwelijke situatie, waar iedereen wanhopig zou worden, K zou het denk ik niet zo aanpakken.
Op CS vechten met de politie en dan een klachtbrief schrijven..dat is gewoon fout..had je geen grote bek moeten geven..klaar
En over haar kleding..ze loopt zo te zien met de hiphopmode mee, k weet niet of je ooit zo'n zaak bent binnengelopen, maar de prijzen beginnen niet echt laag..true, het kan zijn dat ze die al lang heeft, whatever..details..het viel me gewoon op..
Ff duidelijk hoor..ze mag doen wat ze wilt, ik zie gewoon dingetjes die ik anders zou aanpakken..dat is mijn mening..but who am I to say so?
Ik vind het ook echt goede teksten..real! Ik hoop dat ze rijk en succesvol wordt, verdiend ze echt!
met onder controle, bedoel ik vooral "ze kan 't blijkbaar allemaal aan"...
je hoort haar niet klagen, ze heeft dan wel financieel hulp nodig, maar verder kan ze 't blijkbaar aan... allah oehlim...
ik zou dingen ook anders aangepakt hebben vb met dat 2huizen gedoe, dat ze niet met haar broertje wil samenwonen... :confused:
enne je mag zeker je mening zeggen.
u r somebody, don't forget that, not for even a day...
stardust
28-05-2004, 23:42
Origineel gepost door brandy
enne je mag zeker je mening zeggen.
u r somebody, don't forget that, not for even a day... [/B]
Ahh well thnx honey
Ahh well thnx honey
:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.