Bekijk originele versie : Bestaat er hier niet iets voor? (boobies)
Bachelorette
24-05-2004, 23:57
Hoi Dames,
labas?? :D
Kijk dan, Ik ben best slank nu, vroeger was ik dun, maar omdat ik aan de pil ging werd ik dus ronder..kreeg een vrouwelijker figuur.
Toen ik ermee gekapt was, werd ik weer dun op alle plekken behalve me bil/heupen/dijen :nerd:
mohim, ik wil weer grotere boobies :o maar ben al volgroeid dus groter dan ik ze nu heb worden ze niet.
Bestaat er geen wonderpil ofzo, want aan die wonderbra heb je niks :jammer:
tnx :D :zwaai:
DaNGeRouZLy
25-05-2004, 00:04
veel eten dan kom je daar als eerste aan :zwaai:
Bachelorette
25-05-2004, 00:09
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
veel eten dan kom je daar als eerste aan :zwaai:
bij mij gaat het linea recta naar me buik en area
weet je niets iets anders :o
Ik heb gehoord allahoe a3lam of het waar is, niet dat ik het ga doen, maar als je man niet tevreden is over je boobies, dan zou je wel evt siliconen mogen...denkje dat dat klopt?
:zwaai:
sugerbabe_18
25-05-2004, 12:08
:o wil je beetje van mij?? ik heb genmoeg voor iedereen:D
tiyaah22
25-05-2004, 13:22
Origineel gepost door Bachelorette
Ik heb gehoord allahoe a3lam of het waar is, niet dat ik het ga doen, maar als je man niet tevreden is over je boobies, dan zou je wel evt siliconen mogen...denkje dat dat klopt?
amaai nieuwe ahadith ????
k denk ni da da halal is zene, met nadruk op DENK , siliconen is iets veranderen aan je lichaam , aan de creatie van GOD (swt) bij mijn weten is dat haraam
maar idd LAHO A3LAM
verder geen hard feelings
ma3a salama :p
Casaouia_Style
25-05-2004, 16:18
allahoe a3lem maar silliconen zijn haram toch? en bovendien slecht voor je borstspieren(merk je pas op latere leeftijd)
Wees tevreden meid, anders zou ik je kippenlever aanraden en veel kip eten(daar zitten de meest vrouwelijke hormonen in dat vlees)
beslama :zwaai:
SchoneSlaapster
25-05-2004, 16:40
Wat voor maat heb je dan? en wat voor pil gebruikte je?
ClassyCasaouia
25-05-2004, 17:33
Je hebt wel pillen op de markt o.a. die van BreastGro; www.breastgro.nl (http://www.breastgro.nl/)
Volgens mij is dat allemaal geldverspilling. Ze zijn nu ook met onderzoek bezig naar borstvergroting door een simpele injectie ergens in je oksels. Over 2 jaar komt het op de markt ter vervanging van silliconen borsten.
Wees blij met wat je hebt ook al is het niet altijd zo geweest en gewoon omdat je gezond hebt, denk aan al die vrouwen die borstkanker hebben Allah ye 7hfad.
najlae_tanger
25-05-2004, 17:34
Goed gesproken classy casaouia!!
C_warrior
26-05-2004, 00:16
Origineel gepost door sugerbabe_18
:o wil je beetje van mij?? ik heb genmoeg voor iedereen:D
ohhhhhh :o wat zeggie minau
haha ja ja :p
DaNGeRouZLy
26-05-2004, 10:38
Origineel gepost door Bachelorette
nou volgens mij mag dat echt niet hoor je verandert de schepping van Allah en als er geen medische reden voor is dan lijkt mij van niet
Allah Oe Alem
ik kon er helaas niks over vinden als ik wat tegenkom erover dan hoor je het wel.
xxxAminaatje :zwaai:
Bachelorette
28-05-2004, 02:49
begrijp me niet verkeerd hoor
ik ben tevreden met alles, alhamdoulilaah
maar t zou alleen mooier zijn als....snappen jullie ;)
kippelever en kip dus..tnx
iwa, laten we zeggen dat ik genoeg compensatie heb voor me boobies :o
k ga er een topic over openen bij islam en ik over die siliconen
McChicken
24-07-2004, 18:58
www.breastenlargementvideo.com
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.