Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoeveel verdien je als

brownie74
03-09-2009, 18:12

vacature brengt wekelijks een artikel over de verdiensten in een bepaalde beroepstak. Naam: Carry Van Duyse Leeftijd: 47 Beroep: Onderwijzeres op basisschool Het Laar (Zwijndrecht) Burgerlijke staat: Gehuwd, twee kinderen van 23 en 21 Woonplaats: Melsele Netto maandsalaris: 1.900 euro Extralegale voordelen: Geen Sparen: 350 euro per maand “Ik sta veertien jaar in het eerste leerjaar. Dat is heel dankbaar: die kinderen kennen niets als ze in september bij mij in de klas beginnen en op het einde van het schooljaar kunnen ze lezen, schrijven en rekenen. Ik heb een lesrooster van 24 uur, maar daarnaast ben ik nog één à twee uur per dag thuis bezig met de voorbereiding van de komende lessen.” Huis van 135.000 euro “Ons huis hebben we zestien jaar geleden gekocht voor 135.000 euro. De hypotheeklening loopt binnen vier jaar af, we betalen maandelijks 500 euro af. De keuken hebben we nog niet zo lang geleden helemaal gerenoveerd. Het is nu een heel praktische ruimte, met twee aparte ovens, een stoomoven en een inductiekookplaat. Alles bij elkaar kostte dat 25.000 euro. Mijn man en ik koken heel graag. Winkelen doen we meestal in Delhaize of Colruyt: aan de boodschappen geven we wekelijks 300 euro uit.” 1.000 euro per student “Onze twee kinderen studeren allebei in Antwerpen. De ene gaat voor vertaler-tolk, de andere wil industrieel ingenieur worden. Ze wonen thuis, ze zitten niet op kot. Ik schat dat een schooljaar aan cursussen en inschrijvingsgeld per student ruim 1.000 euro kost.” Op vakantie met mobilhome “Reizen doen we met een gehuurde mobilhome, dan kan onze hond mee. Voor twee weken kost dat rond de 1.500 euro. De voorbije jaren zijn we onder meer naar Frankrijk en Italië getrokken. De vrijheid die je met een mobilhome hebt, spreekt me wel aan. Af en toe trekken we naar een camping, maar meestal staan we op speciale mobilhomeparkings, waar je elektriciteit en water kan afnemen.” Bron: Vacature magazine (21/3/2009)

brownie74
03-09-2009, 18:18
Naam: Sofie Andries Leeftijd: 36 Beroep: Boekhouder bij J. Cortès (Zwevegem) Burgerlijke staat: Samenwonend, een dochter van 3 Woonplaats: Kortrijk Bruto maandsalaris: 2.000 euro Extra-legale voordelen: Maaltijdcheques en groepsverzekering http://www.vacature.com/art35372

brownie74
03-09-2009, 18:21
Naam: Tineke Van Esbroeck Leeftijd: 26 Beroep: Verpleegster AZ Nicolaas (Sint-Niklaas) Burgerlijke staat: Samenwonend Woonplaats: Sint-Pauwels Netto maandsalaris: 1.500 euro Extralegale voordelen: Hospitalisatieverzekering Sparen: 250 euro per maand http://www.vacature.com/art35504