Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : op suikerfeest naar het bordeel gaan

Pagina's : [1] 2

Maryam_Iglouzan
16-11-2002, 22:05

ik heb gehoord dat veel marokaanse jongen op suikerfeest naar de vrouwen achter de ramen gaan, als je begrijpt wat ik bedoel, tenminste in amsterdam. dit klinkt ongeloofwaardig maar toch is het zo.

Maryam_Iglouzan
16-11-2002, 22:14
van mijn neef die vrienden heeft die dat doen

aSunnyFriend
16-11-2002, 22:32
HEY JOEY GEK HE MIJN VRIENDEN GAAN OOK AL

aSunnyFriend
16-11-2002, 22:38
mijn vrienden stoppen voor de ramadan en op het suikerfeest beginnen ze weer met drinken en halen alles weer in Salahdin

aSunnyFriend
16-11-2002, 22:53

ik veroordeel hen niet hooor maar dit is iets wat ik nooit helemaal snap...............ik vind het eigenlijk zo nutteloos om dan 1 maandje niet te drinken en dan weer als vanouds door te gaan

Maryam_Iglouzan
16-11-2002, 22:56
NEE HIJ DOET DAT NIET HIJ IS EEN MIETJE

aSunnyFriend
16-11-2002, 22:59
Maryam wie is HIJ ???

aSunnyFriend
16-11-2002, 23:06
dank je joey

Maryam_Iglouzan
16-11-2002, 23:14
MIJN NEEF HIJ IS EEN MIETJE

aSunnyFriend
16-11-2002, 23:20
een imam werd gevraagd wanner moet je stoppen met drinken voor de Ramadan en na lang denken zei hij ......................11 maanden ervoor

aSunnyFriend
16-11-2002, 23:26
niet alle geleerden zien roken als echt haram sommigen zijnvan oordeel dat het afkeurenswaardig is

Maryam_Iglouzan
17-11-2002, 12:07
kunnen jullie het niet bevestigen zijn we weer wat wijzer geintje

Oem_zackaria
17-11-2002, 13:37
volgens de koran MAG JE NIET drinken en MAG JE NIET roken dus dit is wel strange hoor!! Dit mag toch niet dus waarom is er dan een cleaning periode!!?? Mijn vader rookt ook, (heeft meerdere operaties gehad aan tromboses) en als hij door gaat, dan is de kans groot dat hij geen lang leven meer heeft!! Mijn vader is naar mekka geweest en daarna eenjaar niet gerookt, maar stress en zorgen vreet aan je!!! Ik vergeef het mijn vader dat roken, het roken beinvloed hem niet, hij wordt alleen rustiger waar ik ook erg dankbaar voor ben , maar de vraag is zal allah hem vergeven? Bismiellahie Arahmanie Rahiem Salaam aleikoem wr wb Ik heb op een lezing gehoort dat als iemand sterft door roken dat dat het zelfde is als zelfmoord plegen. Dus doe veel dua voor je vader incha allah zal allah het hem vergeven. wa salaam aleikoem wr wb

RaZer
17-11-2002, 13:57
Origineel gepost door Mal-Moh Als je met de Rammadan wil meedoen, dien je al 40 dagen van te voren te stoppen met drinken!!! :confused: Dit snap ik niet.. je mag toch niet drinken aangezien het slecht is voor je lichaam en geest? En als je het die 40 dagen kan volhouden probeer het dan heel je leven te doen. Lijkt mij een klein moeite!! :D :zwaai:

RaZer
17-11-2002, 14:00

Origineel gepost door Oem zackaria Bismiellahie Arahmanie Rahiem Salaam aleikoem wr wb Ik heb op een lezing gehoort dat als iemand sterft door roken dat dat het zelfde is als zelfmoord plegen. Dus doe veel dua voor je vader incha allah zal allah het hem vergeven. wa salaam aleikoem wr wb Ik rook niet!!! :cool: nee even serieus. Mijn vraag is aan jou en als men het niet wist dat het slecht voor je is. of is het zo dat het al in de koran stond dat roken dodelijk is?

Pagina's : [1] 2