Bekijk originele versie : bang om te trouwen
Maryam_Iglouzan
16-11-2002, 21:41
:( ik ben bang voor het huwlijk
ik ben bang om intiem te zijn ik kan me er echt niets bij voorstellen
ik pieker hier echt over
volgens mij is het echt moeilijk ik wil nu niet trouwen ofzo
maar ik wil weten of meer mensen zich zo voelen
meisjes hebben hier meer last van volgens mij
Origineel gepost door Maryam Iglouzan
ik pieker hier echt over
ja..ik ben ook vreselijk en ontzettend bang..
net als jij..ik kan er uren over dromen dat die dag gaat komen..maar uiteindelijk ben ik gewoon een grote mietje..:(
Maryam_Iglouzan
16-11-2002, 21:45
hou ouder ik word hoe meer ik erover ga piekeren
beppie_truus
16-11-2002, 21:47
Origineel gepost door Maryam Iglouzan
ik pieker hier echt over
nou ik kan niet wachten tot dat het zo ver is :D :D
saidaaatje
16-11-2002, 21:47
rachidaaaa ik ben de grootste mietje alatief..................
Origineel gepost door saidaaatje
rachidaaaa ik ben de grootste mietje alatief..................
nee ..je denkt dat je de grooste mietje bent..
maar dat is niet zo..ik ben echt echt echt superbang..ik word al bang als een jongen per ongeluk tegen me aan botste..:(:(
salam mensen
waarom moet je voor iets bang zijn als het juist iets moois kan zijn en je geluk en geborgenheid kan brengen.......het huwelijk is als een huis het geeft je onderdak,het houd je van verboden dingen weg en je hebt een basis waar je op terug kan vallen..........wees niet bang voor iets wat juist Allah voor de mensen als iets goeds heeft bestempeld en waar Hij ook over tevreden is als mensen daartoe over stappen(volgens zijn Wetten natuurlijk)
ma salama
beppie_truus
16-11-2002, 21:53
Origineel gepost door Mustapha AA
hahahahaha mietjes hahahahahahahahaha
insha allah zal allah jullie een hele lieve en geduldige man (net als mijhahaha ;)) schenken
zeg: amieeeen
amien inschallah
Origineel gepost door Mustapha AA
hahahahaha mietjes hahahahahahahahaha
insha allah zal allah jullie een hele lieve en geduldige man (net als mijhahaha ;)) schenken
zeg: amieeeen
AMIENNNNNNNNNNNNNNNNNN
AMIENNNNNNNNNNNNNNNN
AMIENNNNNNNNNNNNNNNNNN
INSCHA' ALLAH INSCHA' ALLAH
AMIENNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!
:D
Origineel gepost door said76
salam mensen
waarom moet je voor iets bang zijn als het juist iets moois kan zijn en je geluk en geborgenheid kan brengen.......het huwelijk is als een huis het geeft je onderdak,het houd je van verboden dingen weg en je hebt een basis waar je op terug kan vallen..........wees niet bang voor iets wat juist Allah voor de mensen als iets goeds heeft bestempeld en waar Hij ook over tevreden is als mensen daartoe over stappen(volgens zijn Wetten natuurlijk)
ma salama
Salaam
Je zegt dat het huwelijk iets mooi is en ik kan je zeggen dat dat niet altijd is.Het kan je niet altijd geluk en geborgenheid geven.Als sommige meiden met een verkeerde jongen trouwen ja dan is het te laat.Dan zitten ze in de problemen en noem maar op.
En je weet ook dat in de werkelijkheid een gescheiden vrouw moeilijk terug hertrouwt.
BentDagilia
16-11-2002, 21:57
Iedereen piekert en heeft last van het Onbekende...
maar geloof wanneerje diegene hebt ontmoet dan zalalles soepel verlopen
Bent Dagilia
Maryam_Iglouzan
16-11-2002, 22:00
ook al vindt je de juiste onbewust ben je bang dat je je vergist
BentDagilia
16-11-2002, 22:02
Ik denke erder dat je bang bent dat je niet de geoede vrouw zal zijn, dat je hem zal teleurstellen.. en de keuse is aan je gevoel... je gevoel vertelt je of het diegene is... hey dit heb ik gehoord van andere ik ben ook maar 16 :D
Bent Dagilia
Origineel gepost door Najiha
Salaam
Je zegt dat het huwelijk iets mooi is en ik kan je zeggen dat dat niet altijd is.Het kan je niet altijd geluk en geborgenheid geven.Als sommige meiden met een verkeerde jongen trouwen ja dan is het te laat.Dan zitten ze in de problemen en noem maar op.
En je weet ook dat in de werkelijkheid een gescheiden vrouw moeilijk terug hertrouwt.
Ja het KAN iets moois zijn maar als beiden of een beiden er geen energie insteken of er niet goed over nagedacht hebben of (niet te vergeten) uitgehuwelijkt zijn kan dat spanningen brengen.Maar ik ken mensen die gelukkig getrouwd zijn en dat waren jongens met een heleboel wilde haren maar nu zie je ze zo snel mogelijk naar huis willen gaan naar hun vrouwtje en vertellen ze mij dat er niets beters is en dat het leven wat ze eerst hadden niets voorstelde in vergelijking met wat ze nu hebben............
Origineel gepost door said76
Ja het KAN iets moois zijn maar als beiden of een beiden er geen energie insteken of er niet goed over nagedacht hebben of (niet te vergeten) uitgehuwelijkt zijn kan dat spanningen brengen.Maar ik ken mensen die gelukkig getrouwd zijn en dat waren jongens met een heleboel wilde haren maar nu zie je ze zo snel mogelijk naar huis willen gaan naar hun vrouwtje en vertellen ze mij dat er niets beters is en dat het leven wat ze eerst hadden niets voorstelde in vergelijking met wat ze nu hebben............
wat lief..:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.