ik wil graag met een marocboy een relatie denk je dat het lukken zal ik ben een surinaams meisje van 19..help
mag ik vragen WAAROM je dat wilt:o
ik denk dat het vaak te danken is aan onwetendheid over sex.als je kijkt word er alleen een ding over gebracht en dat is dat je gaat trouwen maar wat je daar nou te verwachten staat is een grote verassing.en zo gaat het generaties door tot aan nu in deze tijd. in de islam word er zeker over sex geschreven,je zou je af vragen waarom er weinig over verteld word in openbare plekken,dan kom je weer tegen dat stukje taboe die uit onwetendheid over sex aan. en dan kan ik tot conclusie komen dat mensen zelf ernaar gemaakt hebben dat het iets vies is en dat is echt niet islamitisch hoor,eigenlijk zie ik veel dingen die geredeneerd worden uit de denkwijze van een mens dan uit islamitische voorschriften. islam brengt zeker openheid ter discussie over dit onderwerp. als er wat openheid zou zijn dan zouden heel veel problemen opgelost kunnen worden denk maar aan het feit dat als je misbruikt word als jong kind, of verkracht word op een jonge leeftijd waar moet je dat dan uiten?en trouwens de islam is een ontwikkelde religie maar wij mensen zijn lang niet ontwikkeld,en wij horen daarnaar toe te leven,maar omdat we dat nog niet zijn zie je dit soort problemen nog op tot op de dag van vandaag ;)
:hadj: dat heb je goed gezegt
doha_ahod
14-07-2006, 19:03
Gaat dat wel samen er is veel taboe onder de marokkanen over sex , ze praten er onderling weinig over , hoe zou dat komen denken jullie ? opvoeding, religie of wat ander.
praat.........alleen maar over.........sex................
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.