Bekijk originele versie : Sex tijdens het huwlijk ....
Origineel gepost door Maisam
Je kan het spannend houden door bv. elke week een etentje organiseren....dat hoeft niet perse buitenshuis, maar kan gewoon thuis:
Lichten uit, kaarsjes aan, je maakt je mooi voor elkaar, vice versa :D
Mooie lingerie kan zeker helpen.....eens in de zoveel tijd een cadeautje voor elkaar....bosje bloemen, lingeriesetjes, parfum.....
Als man zijnde kan je eens in de zoveel tijd een keertje koken voor je vrouw.....er een speciale dag van maken ?
P.s.: Heb geen ervaring, maar weet wel hoe ik het moet aanpakken :D
BOOOOOOOOOOOOOORING!
Origineel gepost door Marusa
BOOOOOOOOOOOOOORING!
Verzin dan wat beters als jij dit BORING vind... ahahahhaha
Alsof elke Marokkaan dit doet....NOT :rolleyes:
Heb jij betere ideetjes ? Moet wel, als je mijn ideeen BORING vindt toch ? :D
:zwaai:
Origineel gepost door Maisam
Verzin dan wat beters als jij dit BORING vind... ahahahhaha
Alsof elke Marokkaan dit doet....NOT :rolleyes:
Heb jij betere ideetjes ? Moet wel, als je mijn ideeen BORING vindt toch ? :D
:zwaai:
Ja klopt vertel het haar ff ;)
Zeker een belangrijke onderwerp. Jammer dat de enige die hier reageren zijn of stelletje vrouwelijke dagdromers die er geen idee van hebben hoe het in werkelijkheid gaat, of een stelltje mannelijke grappenmakers die geen inhoudelijke bijdrage willen of kunnen leveren en daarom vluchten in cenische opmerkingen. Waar blijven de getrouwde mensen om wie het hier gaat?
Om bij mezelf te beginnen, vind ik, uit ervaring, dat als de liefde en de wederzijdse respect ontbreekt, er van geen spannende of bevredigende seksleven sprake kan zijn. Een man die werkelijk van zijn vrouw houdt zou alles doen om haar op haar gemak te stellen en zou haar genot als zijn ideale doel moeten zien. Pas dan kan hij genieten als hij ziet dat zijn vrouw zich werkelijk fijn voelt.
Denk aan elkaar, voordat je aan je eigen denkt.
groetjes :confused:
nou dan kan die gene mij wel voor gebruiken ben kok,,,,,,,,
oh ja was vergeten te vertellen . mensen van de uiterking hebben altijd zin ..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.