Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik ga het maken

LZN
24-05-2004, 21:14

Ik ga het maken!!!!! Ik wil de rust van mijn leven hier op aarde halen, maar die ****ing hersens blijven maar malen en dwalen, want ik heb zo mijn idealen en ben ik bang om weer te falen. Ze maken me gek die kutgedachten hele nachten, had ik maar krachten om mijn leed te verzachten. Ik heb het nu gevonden ik ga heel veel schrijven en door dat schrijven blijf ik boven drijven en wil ik langer nog hier blijven. Ik zag het in dit leven niet meer zitten, iedereen zat maar op me te vitten en tegenzitten, zodat de spanning begon te verhitten. Je kan niets je wilt niets er komt niets bij jou uit je verdiend geen duit, ga maar naar een therapeut, toen was het uit en nam ik een besluit. Ik ga het maken en zal de mensen raken, met mijn teksten over allerlei zaken, want iedereen heeft zo zijn eigen taken. Ik verdien nu zelf mijn eigen knaken en heb geen **** meer met een ander te maken. Ik moet die dingen nu vermijden, want de spanning is nu om te snijden, voor mij komen er nu betere tijden. Ik ga nu zelf mijn eigen leven leiden en strijden JA om mezelf te bevrijden. Ik stop met iedereen die tegen mij is, ze bedoelen het goed maar ze hebben het mis. Dit is mijn getuigenis en ik duld geen hindernis, want ik wil niet in de gevangenis. Ik was altijd anders dan een ander en zag iedereen als tegenstander en denk maar niet dat ik weer verander NEE. Ik heb het ooit wel eens geprobeerd, ik ben dan wel nooit afgestudeerd, maar ik heb er heel veel van geleerd. Ik kan niet zijn zoals ze willen dat ik ben, nu wordt het tijd dat ik mij verwen en herken. Ik ga het maken en zal de mensen raken, met mijn teksten over allerlei zaken, want iedereen heeft zo zijn eigen taken. Ik verdien nu zelf mijn eigen knaken en heb geen **** meer met een ander te maken. Altijd stond ik maar voor een ander klaar, maar keer op keer kreeg ik zware commentaar. In andermans ogen kon ik niets goed doen, altijd dat gezeik van gebruik je fatsoen. Maar wat is fatsoen en wat is normaal, iedereen heeft toch zijn eigen Verhaal en moraal dat je jezelf niet kan zijn. Maar wat maakt het uit alles is schijn, dus ben ik maar gaan rijmen voor de gein en wist gelijk dit is mijn medicijn. Rijmen en rappen ik ga ermee door, ik voel me er fijn door dus ik ga ervoor. Niemand kan mij nog tegenhouden, ze hoeven mij toch niet te onderhouden, dus niets zal mij nu nog weerhouden. Wacht maar af mijn tijd komt eraan en niemand zal dan nog ontgaan, dat ik op ben opgestaan en dat ik het helemaal zelf heb gedaan. Ik ga het maken dat is zeker waar, weg met het commentaar, want ik ben de eigenaar van mijn eigen leven,en zeer gedreven om niet op te geven. Ik ga het maken en zal de mensen raken, met mijn teksten over allerlei zaken, want iedereen heeft zo zijn eigen taken. Ik verdien nu zelf mijn eigen knaken en heb geen **** meer met een ander iets te maken G master gaat het maken!!!!!!! Dit is door mijn broertje Yassin B gemaakt.

DazDillinger
24-05-2004, 23:50
wejooow wees es eerlijk he.... die tekst doet zwaar nederlands of niet versse tekst hoor!! je broertje doet et goed;)

sali_17
25-05-2004, 16:16
g0ede tekst h0or

LaiLaaTJuH
26-05-2004, 16:53
haj haaajjjj..:goedzo: Hy gaat het zeker maken..

mocerwest
27-05-2004, 10:50

hij doet wel walah maar een ding er bestaat al yassin sb , ali b , sussie b laaat ehm beter schi goeie naam verzinnen dan komt hij zeker binnen