Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Joey .. ben je schijnheilig of zie ik het verkeerd...

BentDagilia
16-11-2002, 21:19

Ja nou ik heb net een reactie gelezen bij de topic van dat Crazy Mocro en je bent alles behalve een lieverdje zie ik... je doet alles achter d erug om van je ouders... Hoe kan allah je nou Helpen en dingen vergeven als je alles achter de rug om doet van je ouders.. Allah i hsen el OUn Bent Dagilia

BentDagilia
16-11-2002, 21:22
joey dit is jouw reactie .... salaam mensen, wat uitgaan voor mij betekent? Nou als ik uitga dan ga ik meestal eerst met vriendinnen kletsen thuis ( bij hun) en dan gaan we elkaar opmaken (niet extreem). Dan pakken we onze spullen en gaan we uit (ondertussen heel bang dat yema me gaat bellen) we gaan naar cafe's in de stad en dan drinken en dansen we daar wat (nee ik rook niet en drinken bedoel ik cola, etc maar geen alcoholhoudende drankjes) gezellig met mensen die ik ken van het werk en school en buurt en dansen en lachen gezellig en nee niet halfnaakt en nee ik ga niet strippen en nee ik zit niet op schoot bij een anti (en met die anties is NIETS MIS MEE en nee ben ook geen anti lover) en we dansen verder en lachen verder en ik ga niet met een mongool mee voor geld. Rond 2 uur pak ik een taxi of fiets worden we door collega's netjes thuis afgezet, en dan (meestal zijn mijn ouders er niet) maar als ze er zijn dan oei oei staat mijn vader klaar met zijn riem Maar dit zijn mijn ervaringen van het uitgaansleven. alleen de lowlifers denken verkeerd en als sjitan daar zit ewa dan danst hij met me mee. joey Kom op joey waar is je Dignity gebleven meid... Bent Dagilia

Onslaught
16-11-2002, 21:26
:d PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF LAAT ZULKE MENSEN MET RUSTE MENSEN HET IS HUN LEVEN KOM JOH WE GAAN GEWOON VERDER LACHEN EN VAN ELKAAR LEREN OKE VERGEET DIT:D

BentDagilia
16-11-2002, 21:28
Meid ik heb liever dat ik 150 boeken lees en me kennis vergroot dan dat ik uitga met mensen die dronken zijn en ik heb liever dta ik lees dan dat Ik lieg tegen me ouders... Meid als jij ooit hun vertrouwen in jouw schaad dan zal je iedere nacht huilen op je bed en hun smeken zodat ze je were gaan vertrouwen... en je kan thuis ook andere dingen dan 150 boeken lezen maar jij houd ervan om sneaky wge te gaan Bent Dagilia

Lady_moi
16-11-2002, 21:38

no comments

BentDagilia
16-11-2002, 21:49
Nou ja zeg... tetouania zina... Ik heb hier een reden voor oke... Ik vind gewoon dat je niet moet lulle tegen ouders.. daarvoor zijn ze ons gewoon te dierbaar ja... en dan kom ik met zo een topic mischien om haar te laten zien waarom ze toch beter kan blijven en dan krijg ik dit weer... En het enige wat ik wil is dat zulke meisjes zich gaan realiseren wat ze doen en wat ze er nou mee kunnen bereiken... met liegen bereik je niks dus ... en een leevn ga ik niet zoeken die heb ik al.. ja en ik stel voor dat jij samen met Joey een eindje gaan wandelen want ook ik heb hier geen zin meer in... En je kun wel zeggen dat marokkanen altijd snel oordelen Meid je bent er een en als jij Marokkanen alleen in een negatief daglicht kan zetten nou ik kan het alleen in ene positief daglicht zetten.. En alles wat je negatief over je volk zegt geld ook voor jouw ... En ik vind mijzelf echt niet negatief en ja je kan dan nog aan de kant van JOEy Staan Ik stel voor dat jullie zometeen allebei sneaky het huis uit moeten agan om naar de film te gaanvan 10 uur gezellig. twee meiden die het met elkaar eens zijn dat je moet lulle tegen je ouders... take Care Bent Dagilia

BentDagilia
16-11-2002, 22:09
Nogmaals... Ga iets doen samen als ze een jongens was geweest konden jullie trouwen jullie passen goed bij elkaar... en luister ik beoordeelde haar inderdaad na dat reactie en want waarop kan ik haar dan beoordelen ik heb nu een beeld van haar zoals jij een beeld van mij heb ( laat me rade ik zal nu wel de groostet B I T C H in jouw ogen zijn Of nee JIj beoordeeld mensen niet want wie ben jij omdat te denken ) ga ergens knikkeren of zo ... En een beter milieu begint bij jezelf : Je meent het ... Meid ik maak me niet meer druk... Doe lekker wat je wil ga knikkeren, ga uit, ga liegen... het kan me alleemaal niks meer schelen want nu weet ik zeker dat mensen niet staan te wachten op iemand die hun een beetje wil laten inzien met wat ze bezig zijn... en Luister iK kan niet ruiken dat het een grapje was ... nara mijn mening was ze bijna bloed seriues Bent Dagilia