Bekijk originele versie : Dames wat zouden jullie doen wanneer een jongen..
kamillia83
24-05-2004, 19:51
Wat zou je doen wanneer je weet dat een jongen wel van je houdt, maar dat hij pas na ongeveer 3 jaar met je kan trouwen i.v.m. zijn studie. Hij wilt zijn vrouw graag in alle levensbehoefte kunnen voorzien zonder krap bij kas te zitten.
Graag jullie meningen hierover... :)
misz_sanae
24-05-2004, 19:54
dat is toch mooi...er is niks zo goed als een jonge die goed nadenkt over zijn toekomst....en je studie hoor je gewoon af te maken...doe ik ook zeker weten....en jah ALS EEN JONGE VAN JE HOUD IS TOCH LIEF....BETER DAN DIE JONGENS DIE GEEN HART HEBBEN.....
nou ik ken anders een meisje die haar mattie voor die reden in de steek liet, ze kon niet wachten!!
El_Hijaab
24-05-2004, 19:59
Inderdaad is alleen maar beter en mooier
Hij wil met jouw de toekomst delen en denkt er nu al aan
En ook aan de inkomen enzo
Dan zou ik in zo'n geval het geduld heben om te wachten
Dat is het wel waard, en als je zoveel van diegene houdt
En het is egt serieus
Dan zou ik zelfs met diegene verloven Dan heb ik al helemaal
Niets te vrezen :D (( tenminste als hij het ook wil :o))
thement_return
24-05-2004, 19:59
Origineel gepost door kamillia83
Wat zou je doen wanneer je weet dat een jongen wel van je houdt, maar dat hij pas na ongeveer 3 jaar met je kan trouwen i.v.m. zijn studie. Hij wilt zijn vrouw graag in alle levensbehoefte kunnen voorzien zonder krap bij kas te zitten.
deze persoon denkt aan zijn toekomst en hoe hij zijn vrouw wil onderhouden.
Ik zou er geen probleem mee hebben want, deze situatie ken ik al te goed en ik sta hier wel achter. Als je van hem houdt dan heb je het er wel voor over.
sweet_nadoria
24-05-2004, 20:01
Euhm ik zou zeggen .....
we kunnen ook verloven en daarna als we er allebei klaar voor zijn trouwen :o
alhoceimachaima
24-05-2004, 20:01
ik zou eerst willuh verloven want dan zou het tog nie zijn als trouwen tog??? dan kan je wel met elkaar omgaan en 3jaar daarna trouwen ofniet
Ik zou het niet vertrouwen.......:)
Ik weet het, ik ben nogal wantrouwig :o
marjam123
24-05-2004, 20:47
zit tog wel met zo'n situatie....
1. natuurlijk super dat die jongen zo slim is en er zo over denkt enzo...
2. hoe weet je dat het geen smoes is enzo...
stel je voor hij zegt ook nog eens: ik wil voorlopig nog niet verloven... ik wil je nog wat leren kennen (en dan heb ik het niet over afspreken enzo... gewoon msn, mail en telefoon)
wat doe je?
kvind t zelf f*cking moeilijk... vooral als je van iemand houdt...
xxx
Bnieja_Noor
24-05-2004, 20:59
ahhaa dat is percies bij mijn mannetje :verliefd
Maar dat is ehcte liefde schatje want overd rie jaar ben je VOOR altijd emt hem
En dan nog kindertjes WAUW
wat mooi
ik verheug me er nu AL op
Dag Lieverdje
Liefst...
kamillia83
24-05-2004, 21:02
Ja, ik vind het inderdaad goed dat hij aan zijn toekomst denkt en aan die van zijn vrouw..wat dat betreft weet hij wat hij te bieden wilt hebben. Er is niks mis met het afmaken van de studie..daar ben ik en blijf ik incha Allah ook gewoon mee doorgaan.
Marjam123 voor jouw 2e optie heb ik het volgende zeggen, ik weet dat niks in dit leven een garantie biedt behalve de dood, die zullen we allemaal gaan proeven. Dus wat dat betreft het is el mektab. Ik las net ook ergens bij een topic dat een meisje 5 dagen voordat haar verlovingsfeest plaats zou vinden, hij is overleden. Dus niemand kan een ander de garantie geven dat zij met elkaar zullen trouwen, ook al willen zij dit nog zo graag...
:zwaai:
lady_khadija
24-05-2004, 21:12
hij geeft om zijn toekomst..... en om jou... wat wil je nog meer??
beter dan iemand die maar buiten dag en nacht rondzwervert....
tangawija_1985
25-05-2004, 11:53
Perfect! :D
wel heel lief, maar 3 jaar is wel nog lang :eek:
Maar aangezien ik ook nog 3 jaar op school zit :p zal ik die geduld wel hebben, want dan kun je elkaar ook steunen :D
:blauwkus:
marjam123
25-05-2004, 12:03
Origineel gepost door mazhar
wel heel lief, maar 3 jaar is wel nog lang :eek:
Maar aangezien ik ook nog 3 jaar op school zit :p zal ik die geduld wel hebben, want dan kun je elkaar ook steunen :D
:blauwkus:
ja kzit zelf ook nog op school... de komende drie jaar... maar waarom niet verloven? wat ga je dan denken bij zo'n jongen?
xxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.