Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraag aan de zusters die hoofddoek dragen.

hobbie20
02-09-2009, 17:21

Lieve zusters, Ik wil inschállah op korte termijn hoofddoek gaan dragen. Ik ben momenteel druk bezig met solliciteren naar een vaste baan. Ik heb van vriendinnen gehoord dat een overheidinstelling de beste werkgever kan zijn voor vrouw met hoofddoek. Mijn vraag aan jullie is daarom ook bij welke werkgever je werkt. Dit zou mij kunnen helpen bij het zoeken naar een werkgever die vrouwen met hoofddoek accepteren. Misschien ook wel een belangrijk puntje om te delen. Ik heb boekhoudkundig achtergrond. Dus ben op zoek naar een functie op de financiële afdeling. Omgeving : Noord brabant en utrecht Ik waardeer jullie reacties zeer.

Studente84
02-09-2009, 17:48
Ik wil Insja'Allah ook hoofddoek dragen, ik heb dit al bij mijn werkgever neergelegd en daar was het prima HmdlALLAH. Is het misschien geen optie om achter de balie van een gemeente-instantie te werken? Ik ken niemand met een boekhoudig achtergrond.

hobbie20
02-09-2009, 17:58
ik heb op een vacature van een gemeente gereageert. Het is voor een financièle functie. Hopelijk mag ik op gesprek. Verder zou ik echt niet weten welke branche hoofddoek snel toestaat. Waar werk je als ik vragen mag? Als je het liever niet zegt ook prima.

Studente84
02-09-2009, 18:09
Ik werk ook voor de gemeente. Waar je nu werkt, mag je daar geen hoofddoek? Ik hoop het ook voor je.

hobbie20
02-09-2009, 18:18

Ik wil er niet blijven werken. Ik heb het niet naar mijn zin, dus niet waard om dit met ze te bespreken.

Studente84
02-09-2009, 18:26
oh jammer. Komt goed Insja'Allah

hobbie20
03-09-2009, 14:17
Jullie mening: Zoals ik eerder heb gezegt ben ik op zoek naar een andere baan. Bij mijn huidige werkgever draag ik geen hoofddoek. Ik wil hier niet meer blijven werken en daarom ben ik ook geen gesprek aangegaan met mijn huidige werkgever om hoofddoek te gaan dragen. Sowieso het zijn echt rare mensen!!! Ik wil echt heel graag op korte termijn hoofddoek gaan dragen inschállah. Nu solliciteer ik met een hoofddoek. Wat vinden jullie hiervan? Ik doe dit bewust, omdat ik geen zin heb aangenomen te worden zonder hoofddoek en na een maandje met de mededeling kom dat ik hoofddoek ga dragen! Ik vind dit eerlijk gezegt niet prettig, omdat ik mijn hoofddoek de volgende werkdag weer af moet doen!