Bekijk originele versie : Ebru Omar, een opvolgster van Ayaan Hirsi Ali???
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
nosratakoem
24-05-2004, 18:29
Wie kent haar, Ebru Omar? Een columnist? Wat is jouw mening over haar. Als je haar niet bij naam kent, klik dan op de onderstaande site en je zult haar foto zien.
http://www.omroep.nl/nps/flyer/welcome.html?programmas/voorheengirls/contentgirls.html~contentframe
Ik vind haar zelf walgelijk, omdat zij groepen vrouwen met hoofddoeken of niqaaps kwetst door hen TENTEN te noemen.
Wat vinden julie van haar?
SabroenDjamiel
24-05-2004, 18:40
Tis een verdomd lelijk wijf (sorry normaal doe ik dit soort uitlatingen nie, maar zij is echt oerlelijk)....Als ik haar lelijke mierenkop of tv zie dan krijg ik al kostneigingen....Volgens mij heeft zij ADHD, kan nie anders ze is hyperactief, stom wijf.....Zij moet samen met Ayaan de Baviaan en Theo de Pedofiel levend gestenigd worden....Persoonlijk zou ik wel op al die 3 de lelijke koppen ene baksteen kapot slaan!....
nour_el_imen_
24-05-2004, 19:03
ach zij en dat andere gevalletje zijn zo hopeloos opzoek naar een methode om snel rijk te worden....
ik heb al eens eerder een intervieuw van haar gezien over een boek die ze laatst uitbracht.... walgelijk gewoon.......
Origineel gepost door Nawera
Tis een verdomd lelijk wijf (sorry normaal doe ik dit soort uitlatingen nie, maar zij is echt oerlelijk)....Als ik haar lelijke mierenkop of tv zie dan krijg ik al kostneigingen....Volgens mij heeft zij ADHD, kan nie anders ze is hyperactief, stom wijf.....Zij moet samen met Ayaan de Baviaan en Theo de Pedofiel levend gestenigd worden....Persoonlijk zou ik wel op al die 3 de lelijke koppen ene baksteen kapot slaan!....
Kun jij me eens even vertellen wat het uiterlijk van een persoon heeft te maken met zijn of haar mening.
Of is het gewoon een gebrek van jou kant dat je, wanneer je niet op een normale manier inhoudelijk kunt reageren op meningen van mensen, mensen maar aan gaat vallen op hun uiterlijk.
Een uitermate zwakke en zelfs kinderachtige instelling hoor.
Moezhint
24-05-2004, 19:17
heeft ze niet teveel aan voorhoofd? een ugly verbitterd mens lijkt ze...die steniging is a good idea
Moezhint
24-05-2004, 19:22
Origineel gepost door Peej
Kun jij me eens even vertellen wat het uiterlijk van een persoon heeft te maken met zijn of haar mening.
Of is het gewoon een gebrek van jou kant dat je, wanneer je niet op een normale manier inhoudelijk kunt reageren op meningen van mensen, mensen maar aan gaat vallen op hun uiterlijk.
het uiterlijke van een mens die lelijke uitspraken doet doet er zeker heel hard aan toe want je ziet dan plots niets anders dan haar lelijke uitstraling. mocht ze een gezonde levensinstelling hebben dan zou ik haar anders bekijken dus zo zie je maar....ik zie dus in de Ubreu een lelijk-teveel-aan-voorhoofd-mens. niets meer...echt een strontmens!
Origineel gepost door Moezhint
het uiterlijke van een mens die lelijke uitspraken doet doet er zeker heel hard aan toe want je ziet dan plots niets anders dan haar lelijke uitstraling. mocht ze een gezonde levensinstelling hebben dan zou ik haar anders bekijken dus zo zie je maar....ik zie dus in de Ubreu een lelijk-teveel-aan-voorhoofd-mens. niets meer...echt een strontmens!
Tsja, deze reactie zegt meer over jou dan over dat mens waar je het over hebt.
Het zijn twee "vrouwen"(voor zover je daarover mag spreken)die lijden aan een minderwaardigheidscomplex.
De een kan geen seksueel genot beleven,de ander kan het wel maar door haar "ongewone"uiterlijk(om mij maar netjes uit te drukken),kan ze niemand vinden die haar daarbij wil helpen.
Ik zou Gollem van LOTR nog liever berijden dan Ebru....maar dat is mijn mening.
Moezhint
24-05-2004, 19:25
Tsja, deze reactie zegt meer over jou dan over dat mens waar je het over hebt.
om jouw mening geef ik ook niets hoor, dus shut your big ugly mouth.! ClichéScheet!
Moezhint
24-05-2004, 19:26
Origineel gepost door klonbyz
Het zijn twee "vrouwen"(voor zover je daarover mag spreken)die lijden aan een minderwaardigheidscomplex.
De een kan geen seksueel genot beleven,de ander kan het wel maar door haar "ongewone"uiterlijk(om mij maar netjes uit te drukken),kan ze niemand vinden die haar daarbij wil helpen.
Ik zou Gollem van LOTR nog liever berijden dan Ebru....maar dat is mijn mening.
een nette analyse ;)
SabroenDjamiel
24-05-2004, 19:31
Jahoor, daar hebben we onze Jehova-getuige weer....Als mijn mening jou nie bevalt dan meld je dit bericht toch bij beheer ben jij zo goed in, nietwaar Jehova-getuige?.....Ik vind haar gewoon een lelijk wijf, een leeghoofd, een gefrustreerde mier, die geilt op media-aandacht hopend in de voetsporen te kunnen treden van Ayaan de Baviaan....Wat nu, ga je me aangeven bij het Meldpunt Discriminatie?....
Origineel gepost door Ghanesh
Nou nou, als ik de reacties zie op dit forum schijnt het hier te krioelen van mensen met een zwaar minderwaardigheidscomplex.
En dat die éné geen sexuel genot kan beleven is niets om over te lachen, dank zij de islamieten is dat haar ontnomen, en die weinig respectvolle bijdrages die ik naar aanleiding van dit feit al heb gelezen van zgz vrome gelovigen doet me kotsen, hoe komt dat nou?
Die verdraagzame en liefdevolle islaam ook he. :rolleyes:
WE hebben er weer een gevonden..een Hijra welteverstaan.
Voor diegenen die niet weten wat een Hijra is...dat zijn mannen die gecastreerd zijn en in vrouwenkleding door het leven gaan in India.
Maar jij komt niet uit India of Suriname...een Bonobo ruik ik van mijlenver
Origineel gepost door nosratakoem
Wie kent haar, Ebru Omar? Een columnist? Wat is jouw mening over haar.
Ze schrijft goede stukjes! :goedzo:
Tja, een intelligent man als jij kan enkel de waarheid spreken. :D
Laat ik mezelf maar niet verlagen tot jouw niveau.
Ik heb nl een goede opvoeding genoten. ;)
Vrouwen zonder clitoris belachelijk maken en mensen die je niet eens kent bepaalde eigenschappen toedichten die nergens op slaan laat ik maar aan de noble klon over.
Wat een stijlvent. :rolleyes:
Jouw "niveau" wil ik niet eens bereiken,ik heb het al moeilijk genoeg met twee persoonlijkheden.....die tig persoonlijkheden die jij hebt zijn teveel voor mij.Als ik zo'n nutteloos leven als jou had gehad,en geestelijk zo in de knoop zat dan had ik het wel geweten.....zelfmoord is dan een optie.
SabroenDjamiel
24-05-2004, 20:10
Normaal krijg je voor zulke taal een ban van barca wegens beledigingen.
Maar jij hoeft daar geen angst om te hebben, jouw gaskamerverhalen hebben hier reeds meermaals de revue gepasseerd.
Barca is nogal eenzijdig in zijn verbanningen.
Zo eerlijk als een politieker.
Jouw geluk, kan je hier eindeloos je gal spuwen met de hand van barca boven het hoofd. :D
Hallo?....Wie is Barca?....Neehoor niemand houdt mij de hand boven 't hoofd, ben laatst ook gebanned al weet ik niet waarom maar ja, boeit me ook nie....Heb een eigen mening en niemand weerhoudt mij ervan deze publiekelijk kenbaar te maken, desnoods volgt een ban, so what?....
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.