Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Donkere kringen!

Saidat0en
24-05-2004, 18:26

Ik heb van die donkere kringen onder mijn ogen en ik weet niet hoe ik er vanaf kom! Ik heb een tamelijk lichte huid en kan er niks voor vinden. Weten jullie wat? Alvast bedankt!

sugerbabe_18
24-05-2004, 18:54
:eek: dat probleem heb ik ook man... weet je? Bij etos hebben ze een soortig van camouflage stick (eigen merk) en dat doe ik dan op me kringen en dan gewoon gekleurd cremtje of foundation:) Ik heb zelf ook een lichte huid en gevoelige huid dus kun je het beste met een kwastje opbrengen..:)

Saidat0en
24-05-2004, 19:07
Origineel gepost door sugerbabe_18 :eek: dat probleem heb ik ook man... weet je? Bij etos hebben ze een soortig van camouflage stick (eigen merk) en dat doe ik dan op me kringen en dan gewoon gekleurd cremtje of foundation:) Ik heb zelf ook een lichte huid en gevoelige huid dus kun je het beste met een kwastje opbrengen..:) Dus ik moet eerst de camouflagestift gebruiken en dan een foundation? Of begrijp ik het verkeerd? Maar ja, hoeveel kost die camouflagstift van Etos? ;)

sugerbabe_18
25-05-2004, 21:30
:o Hoiii Eerst camouflage stick, onder de ogen , dus op je kringen en daarna foundation of gekl. dagcreme (als je het gebruikt?) Enneh die stick kost 4,79 :D

Le-Sud
25-05-2004, 23:19

dan maak je je huid nog meer :maf2: k heb touch elcat ofso kost wel 33euro:maf: maar bij douglas kost ie 30 k hebbij bijenkorf gekocht maja gebruik t nimeer zovaak die kleur is iets te licht aangezien k getint ben;) maja betergeen founadation en die rotzooi

nadiak
26-05-2004, 00:16
2 keer naar de zonnebank doet wonderen, je huid wordt donkerder waardoor je die donkere kringen niet meer zo goed ziet. Vergeet niet in te smeren. :)

minora
30-05-2004, 19:46
Las ergens dat je er weinig aan kunt doen.. Dat het iets erferlijks is.. Maar je kan zonnebank proberen

Saidat0en
02-06-2004, 17:23
Origineel gepost door Maroccan_Beauty Hoi Saidat0en, Ik gebruik al jaren Anti-Cernes van Yves Saint Laurent. Voor een lichte huid is nummer 1 het beste, 2 en 3 zijn vrij donker. Het is ideaal voor als je verder geen foundation of poeder gebruikt. Het enige nadeel is dat wanneer je een tintje krijgt het best wel opvalt, omdat het een vrij lichte kleur is. Je kunt 'm bij meerdere parfumerie zaken halen en als je het eerst wil uitproberen kun je dat gewoon vragen. Dan doen ze een beetje in een potje en kun je het thuis eerst even uitproberen. Nou veel succes meid ! :zwaai: Dit klinkt goed! Hoeveel kost hij? Ik heb even op internet ernaar gezocht en kwam het tegen op een Duitse site waar ik het voor 22 euro kon bestellen. Laat het me weten als ik hem goedkoper kan krijgen! En nog bedankt voor je tip! :zwaai: