Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ontharingscremé

L7hobi_zina
24-05-2004, 18:22

Een vraagje: -Wanneer ik mijn benen onthaar doe ik dat met een scheermes.. en gewoon synthetishe zeep..! Alleen ik kan er niet meer tegen dat het elke dag zo groeit en ik elke dag moet scheren! Heb je ook gewoon ontharingscremés die jullie gebruiken wat echt goed voor je is.. (of Strips kan ook) En waar je niet elke dag voor in de douche hoeft te staan! Ik kan ook niet tegen die puntjes aan het eind.. :( .. iemand enig idee?

Oujdane
24-05-2004, 20:45
Origineel gepost door L7hobi_zina Een vraagje: -Wanneer ik mijn benen onthaar doe ik dat met een scheermes.. en gewoon synthetishe zeep..! Alleen ik kan er niet meer tegen dat het elke dag zo groeit en ik elke dag moet scheren! Heb je ook gewoon ontharingscremés die jullie gebruiken wat echt goed voor je is.. (of Strips kan ook) En waar je niet elke dag voor in de douche hoeft te staan! Ik kan ook niet tegen die puntjes aan het eind.. :( .. iemand enig idee? Bij de etos of kruidvat weet het even niet precies zijn ontharingshandschoenen te koop. Dat is een soort schuurpapier*nee het doet geen pijn* en dmv het wrijven over je been. Laten de haren los. Ontharingscreme kan je beter niet gebruiken, omdat het ten eerste hartstikke stink. En ten 2e komen de haartjes even snel terug als bij scheren. Probeer anders een epilator die zijn ook:goedzo:

supadupa
24-05-2004, 20:59
uit mijn ervaring zijn die 'schuurpapier' handschoenen zonde voor t geld. je blijft maar wrijven zonder resultaat. ik gebruik voor mijn benen de VEET ROLL-ON die je niet hoeft te verwarmen. in het begin komt de hars er wat moeizaam uit. maar al met al, na het proberen van tig producten, vind ik deze t makkelijkst, zonder knoeiwerk. VEEL SUCCES!

Casaouia_Style
25-05-2004, 16:14
in de zomer gebruik ik veet ontharingscreme, heb niet zo'n last van de geur en het resultaat mag er wezen :verliefd: maar normaal scheer ik me benen 2 keer per week HOOGSTENS :boogie: heb gelukkig geen snelle haargroei

Beloved
25-05-2004, 17:01

Wanneer ik douche gewoon even wat scheren, als ik zin heb. Toch niemand die mijn benen zit :giechel: :zwaai:

L7hobi_zina
25-05-2004, 19:01
Wagga..., Soekran Lady's! Maar wat vinden jullie anders van die Srips? Ik wil ze wel proberen..,alleen ben bang dat ik zoveel geld ga uitegeven voor iets wat hellemaal geen mooie resultaat geeft! Iemand ervaring daarmee? :) (P.s Veet Ontharingscremé had ik ook gebruikt alleen helpt niet bij mij..! :confused: ) Soekran :blauwkus:

Sammy_ia
26-05-2004, 21:01
die handschoentjes van Velvet Touch is nie zo goed je blijft inderdaad lang schuren en je krijgt ingegroeide haartjes!! gebruik roll-on van Veet die je nie hoeft op te warmen dat is pas resultaat!!:Iluvu: succes meid!

mocrow
26-05-2004, 21:07
Origineel gepost door Beloved Wanneer ik douche gewoon even wat scheren, als ik zin heb. Toch niemand die mijn benen zit :giechel: :zwaai: :hihi: dacht ik ook......... :o

L7hobi_zina
27-05-2004, 10:24
Origineel gepost door Sammy_ia die handschoentjes van Velvet Touch is nie zo goed je blijft inderdaad lang schuren en je krijgt ingegroeide haartjes!! gebruik roll-on van Veet die je nie hoeft op te warmen dat is pas resultaat!!:Iluvu: succes meid! Maar moet je daarvoor ook gewoon je haren laten groeien voordat je het uithaalt? Of kan je het gewoon zo uithalen ? :) (Ik denk dat ik die ook ga proberen..)

_SiMa_FoR_LiFe_
27-05-2004, 22:25
Vertel wat over die Veet roll-on.............hoe gebruik je het????? En k'zag het laatst op tv die reclame van Veet ontharingscremé.......3 minuten laten inwerken en glijd het weg.......is dat waar????????

Sammy_ia
29-05-2004, 00:23
Allahoea3lam k heb dat 3 minuten spul nie gebruikt, maar die handschoentjes daar moet je dus nie van die extreem lange haartjes hebben maar je moet ze natuurlijk wel een beetje kunnen zien!! en Veet, ik gebruikte eerst die roll-on met warm kraanwater maar nu heb ik die andere gekocht dan hoef je alleen maar te rollen, geen kraanwtaer wela opwarmen ofsoo dus je rolt dat smeersel op je benen je krijgt er van die katoenen doekjes bij die plak je zeg maar weer op dat smeersel op je been en dan trek je met een snelle goede beweging naar je toe dus nie de lucht in want dan breken de haartjes af maar egt recht naar je toe!! trouwens je krijgt er gebruiksaanwijzing bij dus neem dat goed door als je van plan bent t te kopen! Wajauw 3la verhaal:stoned: hahaha succes ermee meid!! :blauwkus: samia

Classy.Lady
29-05-2004, 12:53
Blijft het lang weg met die roll-on en is het pijnlijk..?

Dreamlover
29-05-2004, 13:04
Epileermachine. :D

Sammy_ia
30-05-2004, 13:05
het doet nie pijn als je weet hoe het moet het harsen dan he!