Bekijk originele versie : hebben jullie dit probleem ook? en hoe lossen jullie dit op
salaam mensjes
ik hoop dat alles goed met jullie gaat!!
Iedereen heeft nog 10 tenen en 10 vingers??
Alsik jullie was zou ik ff checken!!! ja kiek maar goed
Ik zit hier, heel zielig en levenloos op een lelijke kamer van mijn zusje achter de pc.
Het is ZATERDAGAVOND 21.01
Eigenlijk hoor ik nu te gaan douchen (nee ik stink niet)
en me op te maken, nee eigenlijk hoor ik nu bij vrienden te zijn en indrinken. Of hoor ik nu in de keuken te staan om mezelf vol te proppen? Ahhw ik weet het niet
waarom mogen wij als marokkaanse meisjes nou niets leuks doen, kunnen ze geen nieuwe regel maken ofzo,
op zaterdag avond mogen marokanen weg en hoeven pas zondag terug te komen, ja ik weet het jullie denken nu allemaal t-e-r-i-ng wat is dit voor een s-l-e-t jaja NOU PECH!!!
Ik heb 150 boeken in mijn kamer staan, en ik heb ze allemaal uitgelezen en ik ga niet voor de 12e keer alles op nieuw lezen!!!
Mensen ik verveel me, de film begint pas om 10 uur en mijn ouders maken me af als ik om 10 uur naar de movies ga. Ja uhm nou ja wat kan ik doen?
Iemand die met hetzelfde probleem zit? Stuur ff een berichtje en vrolijk mij en mijn zusjes op|!!
thallah
joey my ass.
beppie_truus
16-11-2002, 21:08
Origineel gepost door Mustapha AA
hahahaha welom op yasmina,
hier kan je 24/7 terecht
hahaha
laterzzzzzzzzzz
en het is hier altijd mooi weer :D :D :D
xxTigerxx
16-11-2002, 21:09
bind wat lakens vast aan elkaar en ga via het raam naar buiten!
vergeet niet je bed op te vullen....
xxTigerxx
16-11-2002, 21:10
ruiken we daarom niets meer! :D
beppie_truus
16-11-2002, 21:12
dromen land schijnt ook heel leuk te zijn
Onslaught
16-11-2002, 21:13
of je kan met mij mee op zoek naar de dragonballs :D:D ik moet ernog 4 hebben dn kunne we een wens doen:D
BentDagilia
16-11-2002, 21:13
Joey Is je huis een gevangenis .. vind je het niet leuk thuis of zo..
Ik bedoel ik doe er alles aan om fftjes thuis te zijn en om ff weer bij zinnen te komen en jij wil naar de film om 10 uur in de avond gaan???
Ik weet niet hoor ik kan een heel verhaal vertellen maar ja daar ben je niet in geintresseerd en ik denk dat je nu eerder iets anders aan je hoofd hebt namelijk dsneaky weggaan...
veel succes ...
Bent Dagilia
beppie_truus
16-11-2002, 21:14
Origineel gepost door Onslaught
of je kan met mij mee op zoek naar de dragonballs :D:D ik moet ernog 4 hebben dn kunne we een wens doen:D
mag ik anders mee :D :D
Origineel gepost door Mustapha AA
hahahaha welom op yasmina,
hier kan je 24/7 terecht
hahaha
laterzzzzzzzzzz
Sow ja..sinds marokko.nl
heb ik geen enkele behoefte meer om naar buiten te gaan..dat geldt ook voor afwassen en schoonmaken..:D :o
Onslaught
16-11-2002, 21:29
Origineel gepost door beppie_truus
mag ik anders mee :D :D
is goed beppie jij gaat mee met picooloo en krillin en yamcha en ik ga met goku en gohan en trunk op zoek naar de dragonballs oke meid:D
Origineel gepost door tetouania_zina
ik heb het lekker thuis :p
broers die weg zijn (ja die komen morgen avond of zo terug :D)
maar gelukkig ook, rust!
heb geen vervelende broertje of zusje (alhamdoelilah, ik wordt al gek als mijn nichtjes en neefjes op bezoek zijn)
zou wel heel graag een zus willen maar heb er geen :(
heb alleen broers :kwaad:
maar gelukkig zijn die nu niet thuis, ewa die zijn uit, je weet toch sukkels...
maar ja ff rust.... zijn ze niet de hele dag in mijn kamer om dit en dat te vragen of als ze met iets zitten en raad vragen (lijk wel pshygeloog:D)
mijn ouders zitten in de huiskamer en ja hoor ze zitten naar hun ALZAZEERA te kijken!
een paar keer roepen ze me wel om een glaasje water voor ze te halen of zo...
ik heb lekker rust in mijn kamer achter mijn pctjes, muziek aan...
allah 3la ra7a :D
HAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH tetouania mfech7a :D
Lady_moi
16-11-2002, 21:36
ik heb het lekker thuis :p
broers die weg zijn (ja die komen morgen avond of zo terug :D)
maar gelukkig ook, rust!
heb geen vervelende broertje of zusje (alhamdoelilah, ik wordt al gek als mijn nichtjes en neefjes op bezoek zijn)
zou wel heel graag een zus willen maar heb er geen :(
heb alleen broers :kwaad:
maar gelukkig zijn die nu niet thuis, ewa die zijn uit, je weet toch sukkels...
maar ja ff rust.... zijn ze niet de hele dag in mijn kamer om dit en dat te vragen of als ze met iets zitten en raad vragen (lijk wel pshygeloog:D)
mijn ouders zitten in de huiskamer en ja hoor ze zitten naar hun ALZAZEERA te kijken!
een paar keer roepen ze me wel om een glaasje water voor ze te halen of zo...
ik heb lekker rust in mijn kamer achter mijn pctjes, muziek aan...
allah 3la ra7a :D
je beschrijft men leven :D
hahaha :D
ja man geen vervelende broertje die achter de pc wilt of zusje die dit en dat wilt lenen :D
was ik maar enigste kind dan had ik geen broers was nog lekkerder, was ik pas echt mfes7a...
nee man ik kan mijn broers echt niet missen, al zijn ze pestkoppen soms :D
hahahahah gekkie i know what u mean :rolleyes:
sunshiney
16-11-2002, 23:07
join the club joey!!!!!
Face it! life sucks!!! ik zou zeggen huur een paar films of schaf internet aan liefst een adsl advance super snelle verbinding ;)
Als je geen social life kan krijgen in de buitenwereld? probeer het in de cyberlife zou ik zeggen!!;)
Zoals anderen het al beweren, hier is het altijd sunny!!! en bere gezellig.
Thalla zuster!
ik heb dat gevoel totaal niet vroeger vond ik em buitengesloten als al mijn vrienden uit gingen (waren allemaal nl) en dan vond ik eht oneerlijk dat mijn broer wel ging, ik wou altijd naar schoolfeestjes gaan maar ja mocht niet dus ga het dan ook niet stiekem doen, amar eh waarom ebn je een s let als je uitgaat die meiden moeten dat vooral doen als ze willen het is sowieso haram ook voor jongens ja maar als die ouders het niet erg vinden wie ben ik dan om er wat van te zeggen misschien dat mijn kinderen het later wel mogen waarom niet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.