Bekijk originele versie : the album intersection is uit
yo monaim ik moet er vandoor pace in teh middle east :zwaai:.
alhoceima_hayat
29-05-2004, 18:35
Origineel gepost door BARIOTHUGBOY
yo monaim ik moet er vandoor pace in teh middle east :zwaai:
:lol:
alhoceima_hayat
29-05-2004, 19:22
:vingers: :lekkerpuh
wahahha
alhoceima_hayat
29-05-2004, 19:23
:vingers: :lekkerpuh
wahhaha ga leven zoeken man...
alhoceima_hayat
29-05-2004, 22:16
wha ha ha wie heeft er gen leven ik of jij denk na die schanheilig doet achter me rg praten tfouuuuuuuu dat is pas geen leven en nog iets ik heb alang me diploma van school het zou wel leuk voor je zijn lekker gezakt als uitslag hmmmm heeerlijk :melig:
Ik ben geslaagd...weet het nu al...en ik ben degene die hier een betere niveau zal bereiken dan iemand die ....laat maar..ik wil je niet belachelijk maken op marokko.nl.....
alhoceima_hayat
30-05-2004, 10:35
wha ha ha ha ha kom jij met je mavo aan ha ha ha ik heb mbo gehaald en ga deeltijd hbo doen dat is nog veel te hoog voor je dus hou maar op met fantaseren je zit voll fanatasie teveel tv gekeken yem :giechel: :giechel: :giechel:
en wie beweerd hier dta ik met me mavo aankom...jij weet niet eens wat voor opleiding ik doe...en wat voor hogeschool ik hierna naar toe zal gaan...je moet je schamen...pas op je 27ste hbo 3aad deeltijd volgen...hahahhaa
Me broer is 21 en doet 4 HTS en volgend jara gaat hij naar TUdelft.. en ik ga hierna naar Hes..om accountancy te volgen...denk je nou dat ik jou ben....
:confused:
Ach jij spoort niet...
zoals ik al eerder heb gezegd..ik zla me maar niet tot de niveau verlagen van een behaarde achterbakse aap! :kwaad:
alhoceima_hayat
30-05-2004, 10:37
wha ha ha ha ha kom jij met je mavo aan ha ha ha ik heb mbo gehaald en ga deeltijd hbo doen dat is nog veel te hoog voor je dus hou maar op met fantaseren je zit voll fanatasie teveel tv gekeken yem :giechel: :giechel: :giechel:
trouwens nog iets...ze3mak mbo is hoog man..wahahaahha...ik schater telkens in de lach als ik jou berichtjes moet lezen...
:zwaai:
alhoceima_hayat
30-05-2004, 18:12
ik lach om jou berichtjes
insgelijks
alhoceima_hayat
30-05-2004, 18:15
je doet rechten nou goed saffie je bent gevaarlijk hts ewa fijn voor hem hbo is ook hoog en je weet niet eens welke richting ik ga doen dus als je niks weet niet praten ok kleine kleutertje :giechel: :giechel: :giechel:
volgens mij weet jij niet eens wat accountancy inhoud..met je rechten..ik ga geen mer studeren a leeghoofd...
Ik ga volgend jaar insaâlaah de economische richting in..
en jij heerlijk op je dertigste nog deeltijd hbo volgen..tbarkallah 3liek
mocerwest
31-05-2004, 09:32
wejooooooo ewa safe jullie zijn broeders en zuster van elkaar ewa doe normaal
Wat een sletje mogolen zijn julllie zeg damn, wie is beter dan de andere, ga allebei wat nuttigs doen ga studeren ofzo daar zijn jullie vast beter in. Jeh Stomme marokkanen broers en zusters die vechten terwijl de tata's ons uitlachen TFOE EL GRA, heb respect voor elkaar jeh Zmar en intersection voor de duidelijk heid WACK geef mij maar Outlandish of Salah Edin dan kunnen we praten over goede muziek en voor de duidelijkheid ik ben geen hater maar een muziekdeskundige met een eigen mening adio
alhoceima_hayat
31-05-2004, 11:00
Origineel gepost door AFRICAN
Wat een sletje mogolen zijn julllie zeg damn, wie is beter dan de andere, ga allebei wat nuttigs doen ga studeren ofzo daar zijn jullie vast beter in. Jeh Stomme marokkanen broers en zusters die vechten terwijl de tata's ons uitlachen TFOE EL GRA, heb respect voor elkaar jeh Zmar en intersection voor de duidelijk heid WACK geef mij maar Outlandish of Salah Edin dan kunnen we praten over goede muziek en voor de duidelijkheid ik ben geen hater maar een muziekdeskundige met een eigen mening adio
Het is zo dat hij altijd gelijk wil hebben..en dat zal hij nooit te nimmer van mij krijgen omdat hij het niet verdiend.
ik geef je grote gelijk in wat je zegt..je hebt ook het recht om te zeggen dat de tata's ons uitlachen...ik heb eigenlijk heel wat te zeggen, maar ik hebb morgen statsexamen waardoor ik moet leren...
ik reageer later wel insaâlaah...
knuffels Hayat
alhoceima_hayat
31-05-2004, 21:20
hey saffie gedraag je ok
hahah je hebt het dus al opgegeven..oke :D
ik heb gewonnen van je... :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.