Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : THE ALBUM IS NU UIT EN VERKRIJGBAAR bij alle MUZIEK WINKELS

Pagina's : [1] 2

LZN
24-05-2004, 17:43

beste mensen het album Freeway & The Dakar recordings van intersection is nu overal vekrijgbaar bij diverse muziekwinkels voor meer info klick bij deze link http://www.intersectionmerchandise.tk/ voor hun website kan je terecht bij www.intersection.nu en voor al jullie vragen en opmerkingen kan je terecht bij mc hosselaar www.cu2.nl/alhoceima-thu26 :zwaai:.

douadia
26-05-2004, 11:31
Origineel gepost door BARIOTHUGBOY beste mensen het album Freeway & The Dakar recordings van intersection is nu overal vekrijgbaar bij diverse muziekwinkels voor meer info klick bij deze link http://www.intersectionmerchandise.tk/ voor hun website kan je terecht bij www.intersection.nu en voor al jullie vragen en opmerkingen kan je terecht bij mc hosselaar www.cu2.nl/alhoceima-thu26 :zwaai: niet echt mijn smaak van muziek :rolleyes: verder doen ze het wel goed :D

Tamazight86
27-05-2004, 09:06
Origineel gepost door BARIOTHUGBOY beste mensen het album Freeway & The Dakar recordings van intersection is nu overal vekrijgbaar bij diverse muziekwinkels voor meer info klick bij deze link http://www.intersectionmerchandise.tk/ voor hun website kan je terecht bij www.intersection.nu en voor al jullie vragen en opmerkingen kan je terecht bij mc hosselaar www.cu2.nl/alhoceima-thu26 :zwaai: :Iluvu: wie is die lekkerding met je op de foto :Iluvu:

Tamazight86
28-05-2004, 11:56
Origineel gepost door BARIOTHUGBOY is me neef maar helaas bezet dusss any way jammer succes met je zoektocht :giechel: :giechel: :( Jongeman...ik vind hem alleen een lekkerding..en ben de ware man op de witte paard al tegengekomen... :Iluvu: ;) Knuffels Hayat

Tamazight86
28-05-2004, 18:19

Origineel gepost door BARIOTHUGBOY ewa mabrouk ik heb me witte princes al uit haar hooiberg vandaan gehaald :Iluvu: :zwaai: Hahahhahah..trouwens hoe gaat het met je geliefde latifa???????? Blijkbaar ken ik haar.. :D

Tamazight86
28-05-2004, 21:02
Origineel gepost door BARIOTHUGBOY jij kent iedereen toch latifa is me sweety als monaim jou schatje is :( :giechel: :giechel: :zwaai: Je moet het niet te persoonlijk opvatten...ze is een schat van een meid..dat garandeer ik jou!! Hahahahahah mon3iem begin je weer over hem... :giechel: Knuffels Hayat

Tamazight86
29-05-2004, 07:37
Origineel gepost door BARIOTHUGBOY beter praat je niet tegen mij ik hoef die knuffels niet :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: wahhahahahahhahahahahaahaa :giechel: :giechel: :giechel: Kusjes Hayat oeps ik heb tegen je gesproken....hihihihihihihi

alhoceima_hayat
29-05-2004, 18:32
Origineel gepost door BARIOTHUGBOY oeps ik heb tegen je gesproken kinderachtig billah wa mnedem zoek leven :confused: :confused: :confused: :confused: wie????????? e7uuum

alhoceima_hayat
29-05-2004, 19:24
Origineel gepost door BARIOTHUGBOY duhhhhh jij a schanheil tfouuuu ghem :kwaad: wie jij of ik???????? :confused:

alhoceima_hayat
29-05-2004, 22:12
Origineel gepost door BARIOTHUGBOY denk maar na de uitslag is jij :giechel: :kwaad: :giechel: schanheil heey ik zal me maar niet tot jou niveau verlagen..heb daar geen tijd voor namelijk!!! :kwaad: AA scheinheilige aap!

alhoceima_hayat
30-05-2004, 10:40
Origineel gepost door BARIOTHUGBOY :giechel: mijn niveau is veel te hoog voor je dat kan je niet aan die ik heb geen tijd voor teletubies hayat :giechel: te eerste jou nederlands klopt voor geen moer.. ten tweede wat is je niveau toch hoog zeg..MBO niveau 1 hahahhaa ten derde als je geen tijd hebt voor teletubies waarom reageer je dan nog..met a.w je deugd niet...je lijkt wel morris uit gtst.... :D tjouw :zwaai:

alhoceima_hayat
30-05-2004, 18:19
Origineel gepost door BARIOTHUGBOY niveau 1 mbo wat ik heb gedaan haal je nooit met je spw niveau zo zo hoog hoor tazz :giechel: :giechel: me zusje zit al hoger dan je zeghma acountancy ha ha ha wahaaaa ha ha als je weet wat richting mer is dan weet je genoeg :zwaai: weet je wat...ga naar www.google.com en zoek beide opleidingen effe op..dan wee je wat accountancy inhoud en mer.... en spw wat is dat...en in principe ik wens je zussie veel sterkte met haar studie...zeg tegen haar maak er wat moois van..zoalng ze maar niet op haar 30ste naar de hbo zal stromen...net als haar broer ik heb nog volle 4 jaren en ben dan een accountant insaâlaah..

alhoceima_hayat
31-05-2004, 10:49
Origineel gepost door BARIOTHUGBOY je bent nooit te oud om te leren ken je deze uitspraak ok dan ik zeg niks meer :giechel: ja..ik kende het..maar besef je wel dta jij dan TE OUD bent..voor een studie :p

alhoceima_hayat
31-05-2004, 21:23
Origineel gepost door BARIOTHUGBOY mevrouwtje me tante is bijna 34 en ze studeert uva universiteit islam wetenschap en cultuur dus kom mij aub niet zeggen je bent TE OUD!!! :D en nu????????????????

savae_moker
03-06-2004, 12:51

Origineel gepost door BARIOTHUGBOY beste mensen het album Freeway & The Dakar recordings van intersection is nu overal vekrijgbaar bij diverse muziekwinkels voor meer info klick bij deze link http://www.intersectionmerchandise.tk/ voor hun website kan je terecht bij www.intersection.nu en voor al jullie vragen en opmerkingen kan je terecht bij mc hosselaar www.cu2.nl/alhoceima-thu26 :zwaai: thxxx

Pagina's : [1] 2