Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : schijnheiligheid

tonymontana
24-05-2004, 16:54

is een teken van zwakte ;) waarom zijn de meeste van jullie zo zwak ?

SweetBerkania
24-05-2004, 16:56
Omdat jij denkt dat wij zwak zijn :maf:

tonymontana
24-05-2004, 16:58
Origineel gepost door SweetBerkania Omdat jij denkt dat wij zwak zijn :maf: ik denk niet dat jullie zwak zijn ik weet t zeker gr tony beter weter :zwaai:

SweetBerkania
24-05-2004, 16:59
tonymontana zie je jij denkt dat je het weet maar het is niet zo :)

touriya2
24-05-2004, 16:59

een grote mond..... een teken van zware onzekerheid 'tony' :giechel: Enne..... dat je vrouwen zo slecht behandeld is NOG een bewijs van zwakte. Ik hoop dat je snel tot het juiste inzicht komt en je leven op orde brengt

CrazyInLove
24-05-2004, 17:10
Ik denk dat tony in het echte leve zijn vrouwtje of vriendin wel goed behandelt ;)

tonymontana
24-05-2004, 17:14
Origineel gepost door CrazyInLove Ik denk dat tony in het echte leve zijn vrouwtje of vriendin wel goed behandelt ;) ik behandel iedereen die t verdient met respect enkelt die er misbruik van willen maken krijgen zwaar onweer ;)

Marrakchia_86
24-05-2004, 17:17
Origineel gepost door tonymontana ik behandel iedereen die t verdient met respect enkelt die er misbruik van willen maken krijgen zwaar onweer ;) Als jij mensen met respect behandeld, zullen hun jou ook met respect behandelen... ...maar aangezien je in al je topics meiden vernederd(respectloos dus), zal niemand je met respect behandelen, en dat is TERECHT! :zwaai:

tonymontana
24-05-2004, 17:19
Origineel gepost door Marrakchia_86 Als jij mensen met respect behandeld, zullen hun jou ook met respect behandelen... ...maar aangezien je in al je topics meiden vernederd(respectloos dus), zal niemand je met respect behandelen, en dat is TERECHT! :zwaai: bla bla like i said :nerd: wat weet jij nou over mij helemaal nix beter ook voor jou dum ass b!tch

Marrakchia_86
24-05-2004, 17:24
Origineel gepost door tonymontana bla bla like i said :nerd: wat weet jij nou over mij helemaal nix beter ook voor jou dum ass b!tch Nee inderdaad el hamdoelilah ken ik jou niet, en dat wil ik graag zo houden!!! Wat ik wel weet is dat je een zielig manneke bent,d ie aandacht tekort heeft en met zijn topics aandacht wil trekken... ALLEEN KRIJG JE HELAAS NIET DE AANDACHT DIE JE WIL!!!

tonymontana
24-05-2004, 17:32
Origineel gepost door Marrakchia_86 Nee inderdaad el hamdoelilah ken ik jou niet, en dat wil ik graag zo houden!!! Wat ik wel weet is dat je een zielig manneke bent,d ie aandacht tekort heeft en met zijn topics aandacht wil trekken... ALLEEN KRIJG JE HELAAS NIET DE AANDACHT DIE JE WIL!!! bladibla bladiblo :nerd: saai:nerd: kom met betere koek je onzin smaakt bitter net als jou leven :)

Marrakchia_86
24-05-2004, 17:33
Origineel gepost door tonymontana bladibla bladiblo :nerd: saai:nerd: kom met betere koek je onzin smaakt bitter net als jou leven :) ik zou ook zo reageren als ik niet wist wat ik moest zeggen... ewa jah; waarheid is hard!!!

tonymontana
24-05-2004, 17:37
Origineel gepost door Marrakchia_86 ik zou ook zo reageren als ik niet wist wat ik moest zeggen... ewa jah; waarheid is hard!!! je bent saai en no match for me :) just a litle girl :strik: i dont't blame you :)