Bekijk originele versie : over daten
Maryam_Iglouzan
16-11-2002, 20:13
kijk we zijn allemaal moslims
maar als je wil gaan trouwen hoe ontmoet je dan iemand want als je met iemand neemt dan ben je een ****
dus hoe pakken jullie dit aan [of hebben jullie dit aangepakt]
ik geloof niet in vriendjes nemen dus ik praat ook niet met ze dus reageer snel hoe jullie dat hebben gedaan want verkering mag eigenlijk toch niet
Origineel gepost door Maryam Iglouzan
kijk we zijn allemaal moslims
maar als je wil gaan trouwen hoe ontmoet je dan iemand want als je met iemand neemt dan ben je een ****
dus hoe pakken jullie dit aan [of hebben jullie dit aangepakt]
ik geloof niet in vriendjes nemen dus ik praat ook niet met ze dus reageer snel hoe jullie dat hebben gedaan want verkering mag eigenlijk toch niet
ewa als je het over ons moslims hebt...
nee als je met iemand neemt ben je geen **** dan hou je je gewoon niet aan de regels ik snap niet wat jullie allemaal bazelen...
verkering mag idd niet maar als je van plan bent om te trouwen dan kan hij toch eerst naar je huis komen en dan vervolgens afspreken als het dan niet goed is haak je af als je ouders enzo er maar vanaf weten
Een serieuze moslim man pakt het serieus aan en vraagt je hand zoals het hoort en doet het op de islamtische wijze.
Maryam_Iglouzan
16-11-2002, 20:18
dank je wel
ik wil niemand beledigen hoor maar ik hoor dit ook alleen in mijn omgeving
Origineel gepost door Maryam Iglouzan
dank je wel
ik wil niemand beledigen hoor maar ik hoor dit ook alleen in mijn omgeving
:D nee ok
Maryam_Iglouzan
16-11-2002, 20:34
ik heb gewoon geen verstand hier van dus neem het me maar niet kwalijk
Origineel gepost door Kadir
Kijk, je kan ook vriend hebben zonder te zoenen en al die andere dinges, je weet toch, dat jullie gewoon veel met elkaar omgaan en elkaar leren kennen, totdat jullie gevoelens voor elkaar krijgen, en dan zegt hij tegen jou wil je met me trouwen, als je ja zegt, gaat hij naar je ouders toe, en vraagt om je hand, ZO MAKKELIJK IS HET.
:stout:
Maryam_Iglouzan
16-11-2002, 20:38
relaties zijn volgens mij ingewikkeld de een wilt toch iets meer dan de ander de een staat open voor meer dingen dan de ander daarom lijkt het mij zo moeilijk
Onslaught
16-11-2002, 20:42
:D ik zeg niets, je weet mijn verhaal met bulma en trunks, maar ja
Origineel gepost door Kadir
Maar zo ben ik niet hoor ;) gaf alleen voorbeeld :D
:hihi: i knew it :D
Maryam_Iglouzan
16-11-2002, 20:46
klaar om te trouwen heeft niets met leeftijd te maken maar eerder met hoe oud je geestelijk bent want mijn zus heeft de ware ook op 16jarige leeftijd gevonden
Onslaught
16-11-2002, 20:48
hahahhaha ik ben de prins van alle saiyan kadir hahahahahaL:D
Origineel gepost door Onslaught
hahahhaha ik ben de prins van alle saiyan kadir hahahahahaL:D
:hihi: HEB JE NOU DIE TOPIC VAN MIJ OVER JOUW GEZIEN GISTEREN!!!!!!!!!!!
Onslaught
16-11-2002, 20:50
Origineel gepost door Chaimaa
:hihi: HEB JE NOU DIE TOPIC VAN MIJ OVER JOUW GEZIEN GISTEREN!!!!!!!!!!!
neeeeeee die vraag moet ik jou stellen heb jij het gezien:D:D:D die topic van jou, ga maar eens kijken als ik jou was dus:D
Origineel gepost door Onslaught
neeeeeee die vraag moet ik jou stellen heb jij het gezien:D:D:D die topic van jou, ga maar eens kijken als ik jou was dus:D
waaaaaaaaaaaaaaaar????? :D haal naarvoren
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.