Bekijk originele versie : Ouders
Hallo,
Ben een meisje/vrouw van 27 jaar en mijn ouders willen niet dat ik ga trouwen, omdat ik werk en ze ieder maand een bedrag geef. Hoe kan ik met ze omgaan. Ik weet het gewoon niet meer, van huis gaan is geen oplossing, want in de ogen van de mensen ben ik verkeerd. heb geen relatie maar als er iemand komt vragen ze niet eens wat ik er van vind.
Wie kan me een raad geven??????..
Origineel gepost door karima31
Hallo,
Ben een meisje/vrouw van 27 jaar en mijn ouders willen niet dat ik ga trouwen, omdat ik werk en ze ieder maand een drag geef. Hoe kan ik met ze omgaan. Ik weet het gewoon niet meer, van huis gaan is geen oplossing, want in de ogen van de mensen ben ik verkeerd.
Wie kan me een raad geven??????.
Salaam,
Je ouders mogen je niet verbieden om te trouwen.
Tenzij het met een 'slechte man' is.
Omdat jij je ouders onderhoud hoeft het nog niet te betekenen
Dat je zelf geen gezin mag stichten.
Ik adviseer je om het met ze erover te hebben.
Als ze dan nog niet willen dat u trouwt zuster.
Zou ik naar de moskee gaan en het probleem voorleggen aan de imam. En hem daarna uitnodigen bij ons thuis.
sterkte je zus in de islam Oujdane.
:confused:
drag, bedoel je bedrag? Zo, jah dan kan dat toch ook als je getrouwd bent.
Heb je een vaste relatie zo jah, en is er straks geen probleem
zo niet, jah dan kan ik je verder nie mee helpen... en hoe bedoel je met 'in de ogen van de mensen ben ik verkeerd' ??
Groetjes Malaga
Origineel gepost door Oujdane
Salaam,
Je ouders mogen je niet verbieden om te trouwen.
Tenzij het met een 'slechte man' is.
Omdat jij je ouders onderhoud hoeft het nog niet te betekenen
Dat je zelf geen gezin mag stichten.
Ik adviseer je om het met ze erover te hebben.
Als ze dan nog niet willen dat u trouwt zuster.
Zou ik naar de moskee gaan en het probleem voorleggen aan de imam. En hem daarna uitnodigen bij ons thuis.
sterkte je zus in de islam Oujdane.
Masha allah, ik vind dat deze zuster goed heeft gesproken...
Haar advies kun je het beste gebruiken..
suc6
groet Malaga
Origineel gepost door Malaga
Masha allah, ik vind dat deze zuster goed heeft gesproken...
Haar advies kun je het beste gebruiken..
suc6
groet Malaga
Dreigen met een geleerde werkt altijd:stout:
zeytoena
24-05-2004, 15:56
Hallo,
Ben een meisje/vrouw van 27 jaar en mijn ouders willen niet dat ik ga trouwen, omdat ik werk en ze ieder maand een bedrag geef. Hoe kan ik met ze omgaan. Ik weet het gewoon niet meer, van huis gaan is geen oplossing, want in de ogen van de mensen ben ik verkeerd. heb geen relatie maar als er iemand komt vragen ze niet eens wat ik er van vind.
Ik ken mensen die het zelfde probleem hadden. Geen een man was goed voor haaar. Doorzetten dame dan kom je er wel en inchalaaah krijg je een goede man INCHALAAAH
vaag zeg dat er zulke ouders uberhaupt bestaan....leigfad en behoed elke dame van zulke nonsens inchallah
hafid_freak
24-05-2004, 16:40
Hallo,
:confused: :eek: :confused:
Lady_moi
24-05-2004, 16:56
Je kan toch trouwen en hen steeds nog hun maandelijks bedrag geven??
Of bij hen blijven wonen met u man als je trouwt
Verbieden vind ik nie kunnen als het een goede man is
Ik denk da u ouders u niet weg willen van hen
Misschien daarom dat ze u niet willen laten trouwen
Ik hoop dat je beseft dat er sommige ouders overbezorgd zijn om hun kind
Want geen enkele ouder wil het slechte voor het kind
Dus meid probeer er met hen over te praten
Eventueel met u toekomstige bij hen wonen?
Of u ouders bij jullie? Mohim vergeet nie da trouwen een onderdeel van het geloof is
Thalla
Hallo,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.